חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קונואיצ'י - האישה הנינג'ה באמנות הלחימה נינג'יצו קיים המושג החשוב של הקונואיצ'י ? האישה הנינג'ה. זוהי תפיסה חשובה מאד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מס גיאורגיה דיבידנדים דירקטורים

נושא המאמר: אמנה למניעת כפל מס בין גיאורגיה (גרוזיה) לאוסטריה
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) ) משרד עורכי דין דורון טיקוצקי [email protected]    שמור מאמר למועדפים

אמנה למניעת כפל-מס היא הסכם מחייב בין שתי מדינות או יותר, המביא לידי ביטוי את הסכמתן, בין היתר, בדבר חלוקת זכויות המיסוי לגבי סוגים שונים של הכנסה בין המדינות החתומות על האמנה.

התקשרות באמנה למניעת כפל מס עם מדינות זרות נועדה לשתף פעולה בתחום המיסוי בין המדינות, ובכך לקדם ביצוע עסקות בינלאומיות, כפי שעשו גיאורגיה ואוסטריה, אשר חתמו ביניהן על אמנה למניעת כפל מס, אשר נכנסה לתוקפה ביום 11/4/2005.

מקרקעין - על פי סעיף 6 לאמנה, הכנסה של תושב מדינה מתקשרת ממקרקעין במדינה האחרת (כהגדרתם בדין הפנימי של המדינה בה הם ממוקמים) ניתן לחייבם במס גם במדינה האחרת וגם במדינה המתקשרת.

רווחים עסקיים - על פי סעיף 7 לאמנה רווחי עסקים של תושב המדינה המתקשרת יהיו חייבים רק באותה מדינה, אלא אם המיזם מנהל עסקים במדינה האחרת באמצעות מוסד של קבע הנמצא שם שאז ניתן לחייב במס גם במדינה האחרת את הרווחים שניתן לייחס לאותו מוסד קבע. המונח מוסד קבע כולל מקום הנהלה, סניף, משרד, בית חרושת, בית מלאכה, מכרה באר נפט, באר גז או מחצבה או כל מקום אחר להפקת משאבים טבעיים.

דיבידנדים - על פי סעיף 10 לאמנה הכנסה מדיבידנדים שמפיק תושב המדינה המתקשרת מחברה תושבת המדינה האחרת ניתן לחייב במס במדינה המתקשרת ובמדינה האחרת, אלא שהחיוב במדינה האחרת מוגבל באופן הבא: על פי סעיף 10 (1) (A) לאמנה החיוב במס במדינה האחרת לא יעלה על 0% (קרי פטור מלא) אם מקבל הדיבידנד הנו חברה המחזיקה לפחות 50% מהון החברה תושבת המדינה האחרת שמשלמת את הדיבידנד היא השקיעה יותר מ- 2 מליון EUR, או השווה לו במטבע הגיאורגי, בהון החברה משלמת הדיבידנד. על פי סעיף 10 (1) (B) אמנה החיוב במס במדינה האחרת לא יעלה על 5% אם מקבל הדיבידנד הנו חברה המחזיקה לפחות 10% מהון החברה תושבת המדינה האחרת שמשלמת את הדיבידנד והיא השקיעה יותר מ- 100,000 EUR, או השווה לו במטבע הגיאורגי, בהון החברה משלמת הדיבידנד.

על פי סעיף 10 (1) (C) לאמנה החיוב במס במדינה האחרת לא יעלה על 10% בכל מקרה אחר. רווחים מריבית - על פי סעיף 11 לאמנה ריבית שמפיק תושב המדינה המתקשרת מהמדינה האחרת ניתן לחייב במס רק במדינה המתקשרת.

הכנסת יחיד - על פי סעיף 14 לאמנה הכנסה שמפיק יחיד שהינו תושב מדינה מתקשרת משירותים מקצועיים או מפעילויות אחרות בעלות אופי עצמאי, ניתן לחייב במס רק באותה מדינה, אלא אם עומד לרשותו באופן סדיר בסיס קבוע במדינה המתקשרת האחרת למטרות ביצוע פעילויותיו והוא שהה למעלה מ- 183 יום בתקופה של 12 חודשים רצופים במדינה האחרת שאז ניתן למסותו גם במדינה המתקשרת האחרת.
שכרם של דירקטורים - על פי סעיף 16 לאמנה שכר דירקטורים שהפיק תושב מדינה מתקשרת בתוקף תפקידו כחבר מועצת מנהלים של חברה שהיא תושבת המדינה המתקשרת האחרת ניתן לחייבם במס באותה מדינה אחרת.





רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) ) משרד עורכי דין דורון טיקוצקי [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]