חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפרעות קשב וריכוז בילדים בריאות - הפרעת קשב - בעיות ריכוז - פסיכולוגיה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צילום אנימציה כתיבה קולנוע

נושא המאמר: קמרה אובסקורה בית הספר לאמנות
מאת: ודי   שמור מאמר למועדפים

"קמרה אובסקורה" בית הספר לאמנות נוסד בשנת 1978. במהלך השנים הכשיר בית הספר אלפי בוגרים מצטיינים בתעשיית הקולנוע, האנימציה והתקשורת. בוגרים המתברכים בהישגים רבים בארץ ומחוצה לה, מציגים ומצטיינים בפסטיבלים ישראליים ובינלאומיים רבים.

הלימודים ב"קמרה אובסקורה" מתמקדים במקצועות ויזואליים-יצירתיים המקיימים דיאלוג ויחסי גומלין עם קידמת הטכנולוגיה,עם עולם המדיה ועם עולם האמנות.

לצד הוראת הפן המסורתי של תחומי הלימוד ומתן תשומת הלב לעקרון הרציפות, ער בית הספר לחשיבות שילוב העתיד במסורת העבר, לטיפוח ההון הלימודי והמקצועי שנצבר, כל זאת תוך שמירת המתח הבונה בין אמן לאומן, בין מקצוענות לאמנות.

בבית הספר ארבע מחלקות ללימודים מלאים: צילום, קולנוע, אנימציה ובית הספר לכתיבה. במסגרת הלימודים מתקיים שיתוף פעולה בין-מחלקתי המפרה ומעמיק את היצירה בכל אחת מהמחלקות.

מתכונת הלימודים הינה שלוש שנות לימוד; השנתיים הראשונות מכשירות את התלמיד ביסודות המקצוע המאפשרים לו להבין ולהשתלב בתעשיה בצעדיו הראשונים.

השנה השלישית מיועדת להתמחות ומקצוענות בה התלמיד יכול לבחור, מעבר למסגרת לימודים
המחלקתית, תחום התמקצעות ספציפי. משנה זו מתאפשר לסטודנט שילוב התמחות מהמחלקות השונות ומבית הספר "סאונד" (בית הספר הישראלי לעיצוב והנדסת קול).

בסיום שלוש שנים מאפשר בית הספר לתלמידים המעוניינים לבצע פרויקט אישי במהלך שנת לימודים נוספת.

כמו כן, מקיים בית הספר מסגרת ייחודית ללימודי ערב – תוכנית המיועדת לאנשים עובדים המעוניינים בתפנית מקצועית.

מיטב אנשי המקצוע, אקדמיה ואמנים יוצרים נמנים עם סגל המורים, המעמיד לרשות הסטודנטים הרכב ייחודי ועשיר של תחומי ידע וניסיון מקצועי.

במהלך שנת הלימודים בית הספר מארח את מיטב האמנים והיוצרים הפעילים בתחומי התרבות,
האמנות והתעשייה, בשנת הלימודים תשס"ח התארחו בבית הספר: ארי פולמן, במאי קולנוע וטלוויזיה ותסריטאי; רונית ויס-ברקוביץ, הבמאית והתסריטאית; עמוס נחום, צלם טבע בינלאומי; רוג'ר בלאן, צלם ואמן אמריקני; ואמי הדני, מעצב הסאונד הבינלאומי. כמו כן מתקיימים ימי עיון בעניינים אקטואליים
הקשורים לתחומי הלימוד בבית הספר. בשנים האחרונות התקיימו הדיונים בנושאים; זכויות יוצרים
במוסיקה, בקולנוע ובטלוויזיה, מגמות והתפתחות בתעשיית האנימציה, דיון על תעשיית הטלנובלות, יום עיון על אופני ייצוג של השואה בקולנוע, בשיתוף עם מרכז הצפייה של יד ושם, ערבי השקה משותפים עם הוצאות ספרים ועוד. בנוסף לפעילויות מגוונות אלו מקיים בית הספר פעילויות תרבותיות למען הקהילה והציבור הרחב כדוגמת: פעילות לטובת תושבי הצפון בעת מלחמת לבנון השנייה וסדנאות לבני נוער בעת שביתת המורים.

"קמרה אובסקורה" משתפת פעולה עם מוסדות אקדמיים בארץ ובעולם:

המכללה להוראת טכנולוגיה ת"א, החוג לאמנות בדגש על מדיה דיגיטלית "קלישר" - מסלול לימודים
משותף "קמרה-קלישר" מאפשר באופן פרטני המשך לימודים לתואר B.Ed. ותעודת הוראה לעומדים
בתנאי הקבלה של החוג לאמנות בהדגשת מדיה דיגיטלית במכללה להוראת טכנולוגיה.

אפשרות להשלמת לימודים לקראת תואר ראשון של Mercy College בתחומים מנהל עסקים, מדעי
המחשב ופסיכולוגיה.

בית הספר ממוקם בלב ההוויה התל אביבית העכשווית במתחם יד חרוצים השוקק אולפנים, חברות הפקה, בתי קפה ומסעדות


www.camera.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ודי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]