נושא המאמר: יתרונות השימוש במוצרי פרסום
מאת: יוגב ברנדט- אמייז מוצרי פרסום שמור מאמר למועדפים
מוצרי פרסום הם סמלים מוחשיים, פריטים שימושיים או דקורטיביים. בדרך כלל מודפס עליהם שם, לוגו או סלוגן החברה.
מוצר פרסום יכול להיות סוג של פרסומת, מתנה עסקית, הטבה או פרס. כאשר מוצר פרסום ניתן בחינם, מדובר בפרסום. כאשר המוצר ניתן בתמורה לרכישה, השקעה או תרומה כספית הוא יהיה הטבה.
לחלק מהחברות הפרסום הרגיל באמצעות אמצעי תקשורת, כגון: עיתונים, טלוויזיה, ירחונים, ורדיו – פשוט אינו מספיק לקידום מוצר, מותג או מסר.
האלטרנטיבה היא בדרך כלל טלמרקטינג, פרסום בדואר או מוצרי פרסום.
בניגוד לאמצעי פרסום אחרים, מוצרי פירסום וגימיקים ממותגים נוטים להישאר בסביבה, לכן רואים אותם שוב ושוב. הסכומים שתשקיעו בפרסומת באמצעי תקשורת פי כמה וכמה יותר גבוהים מאלה שיש להשקיע במוצרי פרסום.
יחד עם זאת, מוצרי פרסום נחשפים לאנשים יותר זמן מאשר פרסומת בטלוויזיה, למשל. אם נעשה קצת חשבון, נוכל ללמוד כי למוצרי פרסום יש השפעה לטווח ארוך יותר מכל פרסום אחר, וזה הופך אותם לזולים הרבה יותר. לדוגמה, מאפרה עם הדפס לוגו יכולה להישאר על הדלפק שנים, ובמשך זמן זה רואים אותה עשרות אלפים אנשים, וכל זאת - בכמה שקלים בודדים של עלות.
מוצרי פירסום משרתים מספר מטרות מרכזיות:
הם עוזרים ליצור קשר אישי וקרוב עם הלקוח, לגרום לו להרגיש שאכפת ממנו.
הופכים כל מפגש, אפילו הסטנדרטי ביותר, לאירוע שהלקוח יזכור.
מוצרי קידום מכירות יכולים לשמש מתנות שימושיות לשעות הפנאי של העובדים ולחזק את תחושות השייכות שלהם לחברה.
הענקת מוצרי פירסום מחזקת את נאמנות הלקוחות ועוזרת להישאר בתודעה שלהם לאורך זמן.
אנשים מטבעם אוהבים לקבל מתנות. המילה "בחינם" היא אחת המילים החזקות ביותר במכירות.
מחקרים אחרונים מראים בצורה מדעית שמיתוג מסוג זה מתבטא בתוצאות של קניות חוזרות, נאמנות לחברה והמלצת המוצר לאחרים.
אז מה למדנו על מוצרי פרסום?
דבר ראשון, מוצרי פרסום יכולים לעזור לחברתכם בדרכים מגוונות וברמה שלא שיערתם, אם משתמשים בהם בצורה נכונה.
שנית, דעו את קהל היעד שלך, הדבר יעזור לכם בכל היבט אליו תפנו, ולאו דווקא בנישת מוצרי הפרסום. בנוסף עליכם לדעת את התחום הספציפי בו עוסקת החברה. השתמשו ברעיונות ועצות של העובדים בקשר למוצר מסוים לפני חלוקתו בין לקוחותיכם.
ודבר אחרון הכי חשוב - תכננו מראש וקחו בחשבון את עניין הזמן.
מוצרי פרסום http://www.amaze.co.il/
www.amaze.co.il/
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יוגב ברנדט- אמייז מוצרי פרסום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.