חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פנסיה לכל עובד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פנסיה הכלל הראשון פנסיה פנסיה פנסיה

נושא המאמר: פנסיה – בעקבות היועצים הפיננסיים
מאת: רונן סלע   שמור מאמר למועדפים

כאשר מי מאיתנו הרוכש מוצר פנסיוני, אחר מרוויח מהעמלה הנגבית עבור מכירת אותו מוצר. כמה מרוויחים היועצים הפיננסיים ומשווקי המוצרים וכיצד ניתן לחסוך בהוצאות העמלה שלהם.
מאחורי התעשייה האדירה של מוצרים פיננסיים מצויים אלפי יועצים, משווקים ומוכרים מוצרים אלו עבור עמלות נאות. היה בטוח שעבור ניהול הכסף שלך מרוויחים אחרים את כספם בהתאם. להלן רשימה של אנשי מקצוע בתחום הפיננסים:
1. יועץ השקעות- תפקידו לייעץ ללקוח היכן להשקיע את כספו, תוך המלצה בהתאם על מוצרים כמו ניירות ערך ישראליים וזרים, קרנות כספיות, תעודות סל וקרנות נאמנות, וכלה באיגרות חוב. מקום עבודתו של היועץ בבנק והוא אינו מקבל עמלות אך הבנק מקבל עמלות ממוצרים שהוא מציע מבתי ההשקעות איתם הוא עובד.
2. משווק השקעות- משווק השקעות הוא סוכן מטעם חברות הביטוח או חברות השקעות אשר מציע ללקוחות את מוצריו (תעודות סל, קרנות כספיות, קרנות נאמנות, פוליסות חיסכון והשקעה).העמלה הנגבית על ידו חודשית נעה בין 8000-10000 שקלים לחודש. בגופים קטנים העמלה נעה בין 5000-8000 לחודש. משווקי השקעות הם סוכני מכירות לכל דבר ולכן החוק מחייב אותם להזדהות ככאלה לשם מכירת מוצרים על סמך רווחיותם. משווק ההשקעות אינו מורשה לייעץ כיוון שהוא בעל אינטרס במכירת מוצריו ללקוח.
3. מנהל תיקים – מנהלי תיקים מנהלים את חשבון ההשקעות של הלקוח על פי הבנתם בהשקעות במניות, מכירתן או קנייתן וכן במוצרים נלווים. מקום עבודתם הוא בבתי השקעות והעמלה הנגבית על ידם חודשית היא 10000 שקל לחודש. בגופים קטנים עמלה זו נעה בין 5000-6000 שקל לחודש. לבנקים נאסר לנהל תיקי לקוחות, אך חלק מן הבנקים התגברו על קושי זה ביצירת חברות בנות העוסקות בניהול תיקים עבור לקוחותיהם.
4. יועץ פנסיוני – יועץ פנסיוני מציע ללקוח באיזה אפיק להשקיע את כספו. אפיק זה יכול להיות קרן פנסיה, קופת גמל,קרן השתלמות או ביטוח מנהלים. היעוץ מותאם ללקוח על פי מצבו האישי הפיננסי וכן מצבו המשפחתי ,גילו וצרכיו האישיים. מקום עבודתו של היועץ הוא בבנקים אשר גובים דמי ניהול כמו עמלות הפצה 0.25% ועמלת תפעול בסך 0.1%. יועצי הפנסיה אמורים להיות אובייקטיבים, אך מצד אחד תפקידם לייעץ ללקוח, ומאידך לשווק לו תוכניות השקעה לא פנסיוניות של הבנק.
5. סוכן ביטוח – סוכן ביטוח תפקידו הוא מכירת מוצרי ביטוח שונים הנעים מביטוח דירה ורכב ועד ביטוח בריאות, ביטוח מנהלים וביטוח פנסיוני. הסוכן עובד עבור יצרן המוצרים ומקבל עמלה על מכירת הפוליסת וכן על עמידה ביעדי המכירה.העמלות נעות בין 0.25% ועד ל0.4% לבעלי תיקים גדולים. סוכני הביטוח מתחלקים לשלושה סוגים בתחום הפנסיוני: האחד בעל רישיון לשיווק פנסיוני המשווק את המוצר הטוב ביותר מהיצרן עבור לקוחו. השני הוא סוכן הביטוח הפנסיוני האמור לשווק מספר יצרנים ומספר תוכניות ביטוח מחברות שונות ולהמליץ למבוטח על הטובה ביותר מביניהם. השלישי הוא מנהל הסדרים פנסיוניים האמורים לשמש כסוכני ביטוח פנסיוני, אך לגופים גדולים כמו שכירים בחברות וגובים עמלה המסתכמת במאה מיליון שקל בשנה. ישנם כעשרים מנהלי הסדרים במשק.

www.clal-1pensia.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונן סלע שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]