חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם תקשור נוגד את הדת ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוספי מזון שרירים

נושא המאמר: תוספי מזון - לחיטוב, דיאטה, הרזייה, כוח ופיתוח שרירים
מאת: קובי עזרא   שמור מאמר למועדפים

ANIMAL CUTS (אנימל קאט)

מכיל: 42 שקיות )בכל שקית 8 כדורים)

פעילות: מסייע לשריפת שומנים וחיטוב שרירי הגוף

אופן השימוש: 1 שקית בבוקר
1 שקית בין 30-60 דק' לפני אימון
הערה: ביום ללא אימון יש ליטול 1 שקית בבוקר

המוצר מכיל תשלובת של 8 כדורים לשימוש יומי המסייעים לשריפת השומנים בגופינו אף ללא פעילות גופנית!!! ANIMAL CUTS פותח בעבור דרישותיהם של מפתחי הגוף להגיע לאחוזי שומןאפסיים.
ANIMAL CUTS הוכיח את יעילותו להורדת משקל ולהפחתת שומן, יעילותובניצול מוגבר של שומן העוזר לגוף להעביר שומנים אל המיטוכונדריה (תחנת אנרגיה של התא), שםניתן להשתמש בשומן כחומר דלק לפעילות הגופנית. ANIMAL CUTS הינה נוסחא טרמוגניתחדשנית (תרמוגנזה: תהליךפיזיולוגי בו תאי השומן בגוף נשרפים להפקת אנרגיה) המייעלת את האנרגיה ושריפת הקלוריות. הנוסחא של ANIMAL CUTS מכילה מרכיבים ליפוטרופיים (מניידים שומן) ומרכיבים לייעולחילוף החומרים ביחסים המדויקים שיעזרו לגופך לשרוף שומן. מכיל חומרים טרמוגניים וליפו-טרופיים המסייעים לשריפת עודפי השומנים. כמו כן, ה- ANIMAL CUTS מכיל צמחים המפרישים את עודפי הנוזלים בין העורלשרירים הדבר תורם למראה חטוב יותר של הגוף בנוסף לויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, חומצות שומן וצמחי מרפא. ה- ANIMAL CUTS מכיל חומצת אמינואל-קרניטין קומפלקס המסייעת לגוף בהפיכת השומן לאנרגיה ומועילה בהרזיה. משפרת את תפוקת הלב. אחד ממרכיבי בטבליות הוא הציטרוס אורנטיום, מרכיבהמצוי בזן מסוים מאוד של תפוזים בעל ריכוז גבוה של פוליאמין. תפקידו שלהציטרוס אורנטיום הוא להגביר את יצור האנרגיה בגוף או במילים אחרות - לשרוף שומנים (בדומה לאפדרין), כמו כן הוא מרכיב המגביר את הפקתהאנרגיה בגוף ופוקד על התאים להאיץ את חילוף החומרים. התוצאה- שריפתשומנים. מרכיבים נוספים הקיימים הם גוארנה (וצמחים נוספים) ויחד הםמדרבנים ביעילות את יצור האנרגיה בתאי השומן ומגבירים את אפקט שריפתהשומנים.

ANIMAL STAK 2 (אנימל סטאק 2)


מכיל: 21 שקיות )בכל שקית 8 כדורים)

פעילות: מסייע לפיתוח מסת השריר, לעיצובו וחיטובו
מגביר הרמון גדילה והורמון דמוי אינסולין

אופן השימוש: 1 שקית בין 30-60 דק' לפני אימון
1 שקית בבוקר (ביום ללא אימון)

ANIMAL STAK 2 הוא מוצר הפועל על שחרור בהפרשת מספר הורמונים, כגון: הורמון גדילה, אינסולין לייק גרו פאקטור 1 (IGF 1) ואינסולין. ANIMAL STAK 2 מכיל רכיבי טסטוסטרון טבעיים, גורמים המשחררים הורמוןגדילה, רכיבים ווזולידיטוריים (מרחיבי כלי דם), רכיבים המעכבים פעולותארומטיות (המרת הטסטוסטרון לאסטרוגן), חוסמי דהידרו טסטוסטרון, מעכבי הורמוןקורטיזול (הורמון המפרק שריר) וגורמים התומכים בפעילות הכבד.
הנה הרכיבים של התוסף
Natural Test Complex
• Longjack Extract Complex (standardized for 28% bioactive glycopeptide compounds/glycosaponins)
• Avena Sativa Extract (standardized for avenacosides A & B)
• Tribulus Extract Complex (standardized for protodioscin/steroidal saponins)

Growth Hormone Secretagogues
• Mucuna Pruriens Extract
• Alpha Glycerylphosphorylcholine (Alpha GPC)

Aromatase Inhibitors
• Calcium D-Glucarate
• Diindolylmethane (DIM)

DHT Blockers
• Beta-Sitosterol
• Saw Palmetto Extract
• Pygeum Africanum

Liver Detoxifiers
• Lysophosphatidylcholine
• Milk Thistle Extract

Vasodilator Complex
• Arginine Alpha-Ketoglutarate (AKG)
• Arginine Ketoisocaproate (KIC)

Cortisol Inhibitors
• Acetyl L-Carnitine
• Phosphatidylserine

Vitamin/Mineral Support
• Vitamin C (as ascorbic acid)
• Vitamin B6 (as pyridoxine HCl)
• Magnesium (as oxide)
• Zinc (as oxide)
• Chromium (as picolinate)

GH MAXפורמולה אנבולית


מכיל: 180 כדורים

פעילות: מסייע להגברת הורמון הגדילה
עליית במסת שריר
שריפת שומן

אופן השימוש: 6 כדורים בין 30-60 דק' לפני אימון
1 שקית בבוקר (ביום ללא אימון)

ה GH MAX של יוניברסל עוזר לך להשיג את המיטב מהורמון הגדילה תוך כדי שימוש בשילוב הרכיבים המנצח והאיכותי : ויטמינים, מינרלים , סטרול טבעי, חומצות אמינו ורכיבים מזינים אחרים.
מוצר ה GH MAX של יוניברסל הינו היחידי המכיל את היחס המוכח של 1:2 בין אורניטין לארגינין ובריכוז גבוהה למנה (5.000mg / 2.500mg).
GH MAX מסייע להגדלת נפח וחיטוב השרירים ע"י שחרור הורמון הגדילה (growth hormone), הפורמולה המהפכנית בסיס טבעימסייעת להפרשת הורמון הגדילה ועקב כך גם להפרשת IGF-1 (סומאטומדין) אשר נחשבים להורמונים אנבולים (בוני שרירים). המוצר נחשב לאחד המוצרים היעילים ביותר בעולם לשחרור הורמון הגדילה.
הורמון הגדילה שמיוצר בבלוטת יותרת המוח, ממריץ צמיחת עצמות ומגביר יצירת חלבונים (בניית שרירים). הורמון הגדילה בעל השפעות מעודדות גדילה, מפרק שומן (ליפוליטי).
אורניטין אלפא קטו-גלוטראט (alfa-Keto-Glutarate Ornithine) מגביר את יצירתהחלבונים ומזרז את תהליך הגעתם לרקמות השריר (מצב אנבולי), כמו כןמונע התפרקות של רקמות השרירים אשר עלולה להיווצר במהלך אימונים קשיםוממושכים (מצב קטאבולי).
ארגינין פירוגלוטמאט (Arginine Pyroglutamate)מיוחד זו נחשב לחזק פי כמה מהארגיניןהרגיל ביעילותו ובהשפעתו בגופינו, בהשוואה לנגזרותארגינין אחרות. צורה זו של ארגינין הראתה במספר רב של מחקרים אתהיכולת לשפר את ההפרשה של הורמון הגדילה ובכך להעצים את הייצור של IGF-1 חשוב לציין, כי האחרון מגביר את רמות ה- Nitric Oxide , הרכיב המגביר בצורה משמעותית אתזרימת הדם לשריר ובכך משפר את מראה השריר הנראה גדול יותר ונפוח יותר. בנוסף משפר את אספקת חומרי הגלם לשריר (חומצות אמינווסוכרים).
חשוב לציין, שזהו שילוב של שתי חומצות אמינו המשלימות זו אתזו ופועלות בסינרגיזם. הארג'נין תורמת לייצור האינסולין למטבוליזם של שומנים בכבד, ומהווה מרכיב בגלוקגן: ממריצה את מערכת החיסון בשל השתתפותה בייצור תאי T ובעלתפעילות אנטי חיידקית, אנטי ויראלית ואנטי סרטנית.

יתרונות השימוש ב- GH MAX:
* ייצור מוגבר של הורמוןהגדילה והורמון IGF-1
* יכולת מוגברת לבנות שריר עקב זמינות גבוהה של חומצת האמינו
* יותר מסת שריר, כוח ואנרגיה
* חיזוק משמעותי של המערכת החיסונית





ANIMAL PAK - מולטי ויטמין מקצועי

האנימל פק של יוניברסל הינה ערכה לאימונים יעילים יותר.שקית ה-ANIMAL PAK הינן מוכרות ברחבי העולם כמותאמות למתעמלים באופן מקצועי ביותר, נחשב למוצר הראשון והטוב ביותר מסוגו. אחת-עשר הטבליות המצויות בכל שקית בודדת, מכילות את המינון הגבוה ביותר של וויטמינים, מינרלים וחומרי תזונה נוספים בהשוואה לכלהנוסחאות האחרות הקימות בשוק תוספי המזון. אולם הן גם מספקות את תוספי המזון החדישים ביותר אשר יגבירו את יכולתם הגופנית לאימון ממושך יותר ומאומץ יותר.
התוצאה המיידית לנטילת ה-ANIMAL PAK הינן גדילה משמעותיתשל המסה השרירית ללא כל שומן.
המחקרים שנערכו במעבדות חברת יוניברסל בארה"ב, מצביעיםעל שיפור מדהים בקרב האתלטים אשר השתמשו בערכה בכל ענפי הספורט.
חשוב לציין, כי המוצר מכיל ריכוז גבוהה של אנטי-אוקסידנטים, מגוון חומצות אמינו וחומצות שומן חיוניות אשר מקטינים את תגובות הקטבוליות (פירוק שריר) של האימון וכך למעשה נוצרים תנאים אופטימלים לבניית שרירים.
ה-ANIMAL PAK מכיל גם מגוון של צמחי מרפא (גינסנג סיבירי, סמיילקס, ג'ינגר, פרוטוגן A) אשר מסייעים לאושש את מערכות הגוף והשרירים כתוצאה מאימון מפרך.
ולא רק זאת תקבלו ב- ANIMAL PAK גלוקוזמין וכונדרואיטין מסחוס כרישים אשר מגנים על הפרקים והסחוסים שלכם ושומרים על בריאותם האופטימלית.

המלצות לשימוש:
למתחילים מומלץ ליטול שקית יומית אחת בזמן אחת הארוחות.
למקצוענים מומלץ להשתמש בשתי שקיות ליום.





ריל גיינס - Real Gains


www.healthnfit.org/index.php


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קובי עזרא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]