חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מיסוי חברות בשוויץ





    קישורי טקסט (לפרטים)




כרתים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: איי יוון יוון

נושא המאמר: שלום, אנחנו זוג שנוסעים ב26.6 לכרתים עד ה29.6 , הנחיתה שלנו בשעה 07:00 ונישן במלון ארמינדה בחרוניסוס, אנחנו פחות מעוניינים בבטן גב ובילויים ורצינו לטייל ולראות נופים וכפרים ציוריים, לא הצלחתי - למרות שחיפשתי בפורומים וספרים - למצוא מסלול טיול מעניין, ומתו
מאת: אתר איי יוון   שמור מאמר למועדפים

שלום רב, חיזקו ואימצו על הרצון והעזרה .תודה מקרב לב, לשאלתי אנחנו נוסעים 4 חברים בגילאי 30 לרודוס בחודש יולי ל 4 לילות .כמה עולה להשכיר אופנוע ים?טרקטורון ואופנוע ואיפה המקום הכי זול? כמו כן לאן כדאי לנו ללכת על מנת למצות את האי.אנחנו לא מעוניינים בבטן גב אלא באטרקציות,מועדונים טובים ונופים יפים.כמו כן איזה כפר אתם מציעים לנו לראות שקט ואותנטי בהרים אם יש כזה בכלל, תודה רבה אבי.

אבי שלום, השכרת רכב, אופנוע, ים קחו בחשבון כ 30-50 יורו ליום, בכדי למצות את האי רודוס כמובן בקרו בעיר רודוס, סעו ללינדוס, סעו לעמק הפרפרים, סעו להר אתאבירוס, לחופים מבודדים מאד הדרימו לדרום האי לכיוון כף פראסוניסי, לגבי מועדונים כולם מרוכזים בעיר רודוס, לגבי כפרים שקטים אין לנו כפר ספציפי ממולץ אך נסו בין הכפרים בתוך היבשה, כגון : סיאנה, לארמה, קריטיניה ועוד, לגבי מלונות הכי זולים יש לכם שתי אופציות, או לחפש רגלית בין המלונות או להכנס לקישור בראש דף זה greece discount hotels תוכלו להזמין דרך אתר זה מלון ברודוס במחירים טובים מאד, עד קרוב ל 40% הנחה, לשיקולכם, תבלו!

שלום רב, אנחנו ( זוג בני 60 + "ילד גדול" בן 29) מתכננים חופשה באי אנדרוס ANDROS ביוון בין התאריכים 1 באוגוסט עד 6 באוגוסט 2008. מעוניינים לדעת ולברר כמה פרטים:

1. אנחנו רוצים להזמין מקום לינה במלון או בפנסיון באחת הערים באי.
2. האם כדאי ורצוי ללון בעיר שבה הנמל שמביא אותנו לאי, ומה שמה.
3. האם אתם יכולים להמליץ על מקום נחמד (מלון או פנסיון) קרוב לים, חוף יפה?
4. האם אתם מטפלים במציאת מקום לינה? ואם לא - אנחנו מבקשים הדרכה כיצד להגיע לקישור שבו אפשר לראות מלונות, פנסיונים ולהזמין בכוחות עצמנו.
5. יש לנו אפשרות להיות באי קית'נוס אם לא נמצא מקום לינה באנדרוס.
6. אבקש אם אפשר, תשובה בהקדם

העיר הראשית באי אנדרוס היא גאבריו, אך אין בה יותר מדי מקומות לינה, יותר מקומות לינה ניתן למצוא ביציאה מהעיירה, אם תרצו קיים אתר נופש על חוף הים בשם באצ'י בוא אופציות הנופש והלינה טובות בהרבה, לגבי הזמנת בתי מלון באיי יוון, אנו לא מטפלים נכון לעכשיו בהזמנות, אך בראש דף אינטרנט זה מצוי קישור להזמנת בתי מלון ברחבי יוון בהנחה משמעותית דרך אתר gta hotels תוכלי דרך קישור זה להזמין מלון גם באי אנדרוס.
אנחנו הזוג מטיול+נופש ביון בתחילת אוגוסט, תודה על התשובה לגבי המעבורות לקורפו, בסופו של דבר החלטנו לטוס לקורפו ואנחנו מנסים לבדוק מהן האפשרויות להגיע לפקסי, האם צריך להזמין מקום מראש ואם כן באיזה אתר ניתן להזמין העברה מקורפו לפקסי?, תודה, יפעת.

יפעת שלום, אין צורך להזמין מקום מראש למעבורת מקורפו לפאקסי, פשוט קנו את הכרטיסים מספר שעות לפני ההפלגה באחת מסוכנויות הכרטיסים בקורפו, פשוט וקל.

שלום,
מבקשים לקבל המלצות לנופש של 2-3 משפחות עם ילדים בני 9-12 באיי סיפנוס או איי אחר מומלץ אחר בתחילת חודש אוגוסט הקרוב.
אמצעי הגעה.
מלון / צימר / בית פרטי
פעילות לילדים באיי
פעילות למבוגרים באיי
שלום לכם, סיפנוס בחירה טובה למדי לתקופה זו, תוכלו גם לשלב את הנופש עם סריפוס השכן מצפון, הגעה במעבורת מפיראוס על הסיפון בכ 17 יורו לכל כיוון, או בסירת קטמרן מהירה בכ 33 יורו לאדם לכל כיוון, מלונות ודומאטיה [ חדרים להשכרה ] תוכלו או להזמין באינטרנט, או פשוט למצוא שם, אם תרצו קיים גם אתר קמפינג חביב בשם makis, באיים הקיקלאדים ובכלל ביוון הפעילות לילדם ולמבוגרים זהות בדרך כלל, ים, אוכל, שמש, וארכיאולוגיה, בקרו בקסטרו בין היתר.

שלום רב,אני מתכננת חופשה ביוון לאי רודוס אך מעוניינת לשלב גם ביקור בגבעת האקרופוליס שבאתונה, ברצוני לדעת מהו המרחק בניהם ומהן דרכי הגישה וכמה זמן עליי להקציב על מנת להספיק לבקר באתרים ההיסטוריים ובמוזיאון? האם בחופשה של 3 ימים הדבר מומלץ?, אודה מאוד על תשובתך.

שלום לך, המרחק בין רודוס לגבעת האקרופוליס [ אתונה ] הוא כמו המרחק ממילאנו ללונדון [ זה רחוק למדי ] רודוס הוא האי המזרחי ביותר ביוון, והוא קרוב יותר לישראל מאשר לאתונה, כמובן שניתן תמיד לשלב אך במקרה הזה תוכלי לשלב רק בעזרת טיסה פנימית בתוך יוון, מרודוס לאתונה ובחזרה, קחי בחשבון שלות של כ 250 יורו לפחות, בגדול לא מומלץ לשלב בין רודוס לאתונה, אלה אם התכנון לחופשה הוא של שבוע לפחות, אופצייה נוספת היא לטוס לאתונה לבקר באקרופוליס ומשם להפליג לרודוס, אך מדובר בהפלגה של יום שלם בים לכל כיוון, מה שלא ממש מותיר לך זמן לחופשה.

שלום,אנחנו זוג צעיר שנוסע ליוון ומקווים להגיע לאזור האי מילוס, רצינו לשאול האם ניתן להשכיר ולטייל באי עם אופנועים גם אם יש רק רשיון לרכב רגיל, ואם לא, אז איזה אופציה אחרת ישנה לטייל באיים (טרקטרונים וכו'), דבר שני האם יש מפות מסומנות שבעזרתם מגיעים למעיינות החמים שבמילוס, או שהאזור מסומן ומפורט בשטח?, אילו מלונות מומלצים אם תוכלו לתת מספרי טלפון או אתרי אינטרנט, האתר מקסים J הילה ואלון.



הילה ואלון שלום, בדרך כלל רשיון לרכב רגיל מספיק גם בכדי להשכיר אופנוע או טרקטורון, יש איים שיותר מקפידים ויש שלא, אך ברובם הרשיון הישראלי בהחלט מספק ויעיל, להערכתי לא תיתקלו בבעיה במילוס, תנאי הלינה במילוס לא תמיד אופטימליים, אך יש גם מלונות חביבים מאד, כשתגיעו, ברציף המעבורת בעיירה הראשית אדאמס יש לשכת מידע לתיירים תוכלו שם להעזר במציאת חדר אם תתקשו למצוא לבד, לכל צרה שלא תבוא יש גם אתר קמפינג במילוס ויש גם אתר מידע לתיירים במילוס , תבלו!!.





שלום, אנחנו זוג שנוסעים ב26.6 לכרתים עד ה29.6 , הנחיתה שלנו בשעה 07:00 ונישן במלון ארמינדה בחרוניסוס, אנחנו פחות מעוניינים בבטן גב ובילויים ורצינו לטייל ולראות נופים וכפרים ציוריים, לא הצלחתי - למרות שחיפשתי בפורומים וספרים - למצוא מסלול טיול מעניין, ומתוייר קצת פחות מהאתרים הרגילים, אנחנו מעוניינים לשכור רכב, האם תוכלו להמליץ לי על כפרים יפים ( לא מתויירים ) או על חופים מבודדים ?, כמו כן , הצק אין למלון רק ב14:00 כך שיש לנו חצי יום לטייל עד שניכנס למלון, האם תוכלו להמלית על טיול כדאי ליום זה ?, המון תודה, ניצן.

ניצן שלום, בדרך כלל אנחנו מייעצים למטיילים שלא לקחו "חבילה" בלקיחת חבילה ישנה מידה של הגבלה לאיזור מסויים, יש צורך לחזור למלון כל יום ולכן קשה להתרחק אלה אם נשארים רוב הזמן ברכב ולא יוצאים להנות מהאווירה ומהלקחת את הזמן, עם זאת לגבי הנחיתה בהרקליון, סעו לקנוסוס, אתר חובה למבקרים בכרתים גם שהוא אתר מאד תיירותי, לגבי טיולים באיזור חרוניסוס נסה בשני קישורים אלה למידע אודות האיזור לינק + לינק נוסף hersonissos


www.greece-islands.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אתר איי יוון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]