חיפוש מאמרים

11712 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפים לניהול זמן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גבייה גביה מנהלי בנקים תזרים מזומנים

נושא המאמר: בעיות הגביה יהפכו את העסק שלי לגוויה.
מאת: עדי זוגלובק   שמור מאמר למועדפים

מקריאת המאמרים בעיתונות הכלכלית נראה שהדבר החביב על העיתונאים בימינו הוא לספר לקורא המבועת על בעיות הגביה הנוראיות שאורבות לו מעבר לפינה, על לקוחות אלימים שלא רוצים לשלם, על "עוקצים", הונאות ותרגילים שונים שיוצרים בעיות גביה איומות בעסק.

ולא שהם לא צודקים.

בעיות גביה – הבעיה הנוראית מכל

כל מנהל שחווה את התופעה הלא נעימה שבה הכסף שיועד לתשלום משכורות בעסק פשוט לא נכנס במועדו וגורם למנהל הבנק להתקשר אליך אדום מזעם יסכים – בעיות גביה הן בעיה קשה, לא נעימה ומתסכלת במיוחד.

התחושה שמלווה את "הקורבן" של בעיית הגביה היא תחושה של השפלה, של בגידה באמון ושל אכזבה.

"אני לא מבין את האנשים הללו", אומרים לי מנהלים פעמים רבות, "עבדתי, השקעתי, נתתי, וכשמגיע הזמן לשלם, דוחים אותי בלך ושוב, או פשוט מסרבים לשלם. זוועה!"

"אי אפשר לסמוך על אנשים, אי אפשר להאמין לאף אדם". "אדם לאדם זאב!"

תסמונת הבעיה החוזרת

בניהול יש חוק איום ונורא בישירותו: אם אתה מנסה לטפל בבעיה (נניח, בעיות גביה) וכתוצאה הבעיה לא נעלמת ומפסיקה או יוצרת בעיות אחרות, -- אתה לא מטפל בבעיה הנכונה.

וכשעשוע מקצועי שמבדר אותי מאוד, אני נוהג לשאול בתמימות מנהלים שפונים אלי ומתארים את בעיות הגביה החוזרות שלהם, "ומה אתה עושה כדי לטפל בכך?"

התשובות הנפוצות של המנהלים שמסתבכים עם בעיות הגביה מתחלקות למספר סוגים.

המנהל המשפטן: המנהל המשפטן חובב הליכים משפטיים. הוא מגלה בשלב כלשהו את התענוג הצרוף בבילוי בהיכלי המשפט האזוריים ומחליט לצאת במסע נקם נגד העולם האכזר, נגד כל אותם אנשים מרושעים שזוממים במחשכים להרוס את העסק שלו.

הוא מחזיק עורך דין פרטי שמפתח פרקטיקה יפה על תביעות כנגד לקוחות.

תוצאה: פחות מכירות, לקוחות שלא מעוניינים לעבוד עם תובע סידרתי, וקריסה עסקית.

הנבואה הגשימה את עצמה.

המנהל האלים: המנהל האלים לוקח את הכלים הניהוליים שלו מהקולנוע. הוא זוכר היטב את "חליפת האיומים" המיתולוגית וזוכר מימי ילדותו כיצד "מקס הלוחם בדרכים" השיג את היעדים שלו: על ידי שימוש במנה גדושה של אלימות.

הוא מתקיף את הלקוחות, רועם עליהם בקולו, מפציץ אותם בטלפונים עצבניים ומבצע סידרת חינוך מקיפה לאותם רמאים, אנשים לא ישרים שזוממים להרע לו.
תוצאה: לאחר מספר חוויות כאלו, לקוחות מפסיקים לעבוד עם המנהל הזה ומוצאים מנהלים נעימים יותר לעבוד איתם.

המנהל האפאתי: לא עושה כלום.

תוצאה: העסק קורס.

No WIN Situation?

שלושת דפוסי המנהלים הללו יסכימו, הלקוחות איומים. מוסר התשלומים גרוע. הישראלי הממוצע רק נהיה גרוע יותר ויותר במה שהוא מתיר לעצמו.

אף אחד מהמנהלים הללו לא יספר לך שהוא פתר את בעיות הגביה שלו.

ובכך הם חושפים את מהות הבעיה שמולם הם עומדים, ואת הטעות שלהם בבחירת דרך ההתמודדות עם בעיות גביה:

אם אתה מנסה לטפל בבעיה (נניח, בעיות גביה) וכתוצאה הבעיה לא נעלמת ומפסיקה או יוצרת בעיות אחרות, -- אתה לא מטפל בבעיה הנכונה.

אז מה היה לנו כאן?

בעיה חוזרת ומציקה?

ניסיונות לטפל בה לא פוטרות אותה?

ניסיונות לטפל בה לא ממש מביאות לצמיחה ושגשוג בעסק?

אוקי, אפשר לציין בוודאות שאף אחד מהטיפוסים הללו לא עושה את הדבר הנכון כדי לטפל בבעיות גביה כמו שצריך!

הטיפול הנכון בבעיות גביה פותר את הבעיה ומשפר את המצב!

אז מה עושים כדי לפתור בעיות גביה?

אנחנו, בעוצמה עסקית, מטפלים באלפי עסקים.

לפתור בעיות עסקיות, ביניהן בעיות גביה, זהו לחם חוקנו.

ואנחנו פותרים בעיות גביה בצורה מאוד מהירה ומשכנעת.

המפתח לפיתרון הוא תובנה מאוד מרכזית וחשובה שאתה חייב לתפוס, אם אתה רוצה להיפתר מבעיות גביה.

זה לא הם – זה אתם!

את בעיות הגביה שלך, אתה יוצר לעצמך.

נכון.

כל הבעיות הללו, כל הקושי הזה, הסיוטים הללו –

זה אתה עושה!

מה????

כן, כן. זה אתה עושה.

ומכיוון שאתה יוצר אותם, אתה יכול בצורה קלה מאוד להפסיק אותן.

זה כל כך פשוט, שזה מצחיק.

איך אני גורם לעצמי בעיות גביה?

אם יש לך בעיות גביה אחד או יותר ממצבים הבאים קיימים בעסק שלך:

א. אתם לא סוגרים עסקאות נכון: לא ברור מה צריך לשלם לך, מתי, איך או היכן. יותר מדי דברים נשארים פתוחים.
ב. אתם לא מעלים דברים על הכתב: אין הסכם חתום עם הלקוח וללקוח אין עותק שלו.
ג. אתם לא מבצעים תיאום ציפיות עם הלקוחות שלכם: עובדתית, הלקוחות שלכם מצפים למשהו אחר באופן כשלהו ממה שאתם מוסרים או מספקים.
ד. אתם לוקחים במודע או שלא במודע סיכונים פיננסיים גבוהים, כמו למשל, מוכנים לתת שירותים או מוצרים על סמך מילה ללא בטחונות מספקים.
ה. אתם לא יודעים מה אתם מספקים (הלקוחות שלכם יודעים שיש לכם בעיות איומות בשירות שלכם, אבל אתם לא יודעים או לא רוצים לדעת זאת).
ו. אתם לא מתזכרים את הלקוחות בצורה מספקת או נכונה ולא מוודאים שהם יודעים כמה ומתי לשלם, ויש להם את כל הניירת הדרושה מראש ובצורה הנכונה.

וזוהי רשימה כללית ומוגבלת בלבד!

שימו לב למכנה המשותף: אתם.

מאחורי ההחלטה להתנהל עסקית כך, ישנה החלטה מודעת שלכם לעשות זאת.

בעיות גביה באות בסוף הדרך

משום שענייני הכספים ותשלומים מגיעים בסוף הדרך, אין מנוס, כל הבעיות והליקויים שהתרתם שיתקיימו בתהליך העסקי שלכם יתפוצצו בסוף התהליך.

בסוף התהליך יקזזו לכם סכומים על ביצועים קלוקלים.

בסוף התהליך יסרבו לשלם על שירותים או מוצרים שהובטחו ולא סופקו.

בסוף התהליך לא ישלמו אם לא קיים הסכם מסודר או אין מסגרת בטחונות שמאפשרת לכם להיפרע מחוב הלקוח.

הכל יקרה בסוף התהליך.

כיוון שכסף הוא סוף התהליך.

צריך אומץ כדי להודות שאתה לא בסדר

זה לא פופולארי.

זה לא נעים.

וזה קצת מעליב להודות שאני עושה משהו לא בסדר.

אבל, אנחנו יודעים בעוצמה עסקית שיש דרך אחת לטפל בבעיה עסקית ואין סוף אפשרויות לקלקל.

ועל מנת להיפתר מבעיות גביה, אתם פשוט חייבים להסדיר מרכיב אחר מרכיב בעסק שלך.

מהניסיון שלנו, אנחנו יודעים שכאשר הנקודות המרכזיות בעסק מסודרות, פתאום גביה אינה בעייתית.

נכון, ישנם אנשים רעים וישנם נוכלים שלא מעוניינים לשלם מראש.

אבל אנשים אלו לא מצליחים להיכנס לעסקים מסודרים, שמבצעים בדיקות על הלקוחות, שמחתימים את הלקוחות על כל הניירות הדרושים, שדורשים בטחונות מתאימים.

ועוד דבר: הם המיעוט, לא הכלל.

רוב האנשים שמחים לשלם עבור שירותים ומוצרים מעולים שנמסרו בזמן, גם אם הם זקוקים לפעמים לכמה ימים נוספים.



עדי זוגלובק

www.powerbusiness.co.il
עו"ד עדי זוגלובק בעל מומחיות מקיפה בתחום ניהול תאגידים והכשרת מנהלים מבעלי חברת עוצמה עסקית, העוסקת בהנעת תהליכים עסקיים ובהשבחת הון אנושי והכשרתו.

www.powerbusiness.co.il/subpage.asp?page=success


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עדי זוגלובק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."