חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך כותבים מאמר לאינטרנט?





    קישורי טקסט (לפרטים)




שמני לזר עו"ד מומחים ל : שמאות מקרקעין
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שמאי רכוש שמאי נזק הערכת נזק שמאי

נושא המאמר: אתה צריך שמאי רכוש ? - אל תיפול בפח ! מהו שמאי רכוש ? מה צריך לברר לפני שבוחרים שמאי רכוש מומחה
מאת: אשר מדלסי    שמור מאמר למועדפים

הידעתם שלא כל אדם שמחליט לקרוא לעצמו שמאי רכוש הוא באמת אחד כזה ?
מעטים האנשים העוסקים בתחום שמאות רכוש אלמנטרית והנדסית אשר באמת מדופלמים, מוכשרים לכך ובעלי ידע וניסיון.
לעת עתה אמנם החוק אינו מחייב רישוי לשמאי רכוש (אינו טעון רישוי) אבל זהו ענף מקצועי ייחודי המכבד את העוסקים בו. ככל שהשמאי הנו בעל ניסיון רב ובוודאי בעל השכלה רלוונטית כגון לימודי שמאות רכוש במכללה האורכים שנתיים ימים עם בחינות ופרוייקט גמר, ומעבר לכך אם בהתמחותו הספציפית רקע בנדל"ן, רקע טכני/הנדסי כגון השכלה מהטכניון, קורסים, השתלמויות, הכשרות, ימי עיון קריאת ספרות מקצועית, ידע בביטוח ודינים - הרי קרנו עולה, הוא נהיה מומחה בעל נסיון, וותק והכרה רבה בענף שמו הולך לפניו, באם לחוות הדעת המשפטיות שהוא מנפיק מיוחסות משקל רב ומוכח לצרכים משפטיים הרי שרותיו נדרשים ומוערכים והוא רואה ברכה בעמלו ופרנסתו מצויה, נזכיר שזהו מקצוע הדורש ידע מעשי ותיאורטי ודורש יכולות וכישורים בשל מורכבות המקצוע (לרציניים שבהם) ועל כף השמאויות וחוות הדעת המשפטיות מוטל לרוב - הרבה.
ישנם גורמים כגון פוליטיקאים ואיגוד שמאי ביטוח בישראל אשר פועלים לחקיקה ועיגון בחוק שתחייב הכשרה ורישוי במקצוע שמאות הרכוש.

כשאתם זקוקים לשמאי רכוש לצורך כתיבת דו"ח שמאות למשל להעריך שווי, לאמוד נזק או להגיש חוות דעת משפטית ומסתבר בדיעבד שהיה זה או שמאי רכב או אדם ללא הכשרה או דיפלומה שקורא לעצמו והחליט שהוא שמאי רכוש - מה יהיה בזמן דיון בבית המשפט או שמיעת עדויות כשאותו "שמאי רכוש" יצטרך להגן על חוות דעתו ולממשה כעד מומחה בבית המשפט? - ברגע שהעו"ד הנגדי יחקור אותו וישאל על הכשרתו ונסיונו המקצועי, חוות דעתו תיפסל על הסף וכך יוצא שכספך הלקוח בוזבז לריק.
על מנת להיות בעל הכשרה בשמאות רכוש אלמנטרית הדבר מצריך לימודים ונסיון רב וישנם מוסדות מעטים המלמדים זאת (כיום יש רק אחד) זמן הלימודים אורך כשנתיים עם מבחנים בכל נושא וענף נלמד,
חלק קטן מהנושאים והענפים הנלמדים בד"כ הם : ידע ותורות בביטוח ופוליסות רבות, דיני ביטוח, הנדסת מבנים, שמאות לפי נושאים : שמאות רכוש , שמאות הנדסית , שמאות מכונות , שמאות מחשבים , שמאות טכסטיל, בטיחות באש , מדעי האש , סקרי סיכונים , חשבונאות , אתיקה מקצועית של שמאי ולבסוף פרוייקט גמר.
זמן ההתלמדות (סטאז') וההכשרה לאחר הלימודים אורך גם כן שנתיים אצל שמאי ותיק מאמן ורק לאחר התמחות אותו שמאי יכול להיות חבר באיגוד שמאי ביטוח בישראל בענף רכוש.

מה צריך לשאול כשפונים לאדם המציג עצמו כ שמאי רכוש ?
א. האם אתה שמאי רכוש מדופלם (עם תעודה)- מהי השכלתך ואיפה למדת ? אוכל לראות את התעודה שלך ?
ב. כמה שנים אתה עוסק בתחום שמאות רכוש ומהו נסיונך ?
ג. האם אתה חבר באיגוד שמאי ביטוח בישראל בענף רכוש ? אוכל לראות את התעודה שלך ?
ד. יש לבחור במשרד שמאים ותיק מבוסס ומוכר בענף וזאת לאחר שבדקתם וביררתם.

טיפים

1. בקרות מקרה נזק יש ליצור קשר קרוב ככל האפשר למועד האירוע עם שמאי/מומחה מבדק על מנת שיבצע תיחקור ובדיקה
בזמן, בכדי שהממצאים יהוו כלי עזר חשוב במעלתו לבחינת האירוע והגשתם, ממצאים, שיהיה קושי רב לטעון נגדם – דבר,
שלא ניתן לעשות בעת שעובר זמן רב מקרות המקרה.

2. לידיעתכם: בכל מקרה עדיף וזכותכם להזמין שמאי פרטי מטעמכם, על פי חוק, שכר טירחת שמאי פרטי (בלתי תלוי) משולם
על ידי חברת הביטוח כחלק בלתי נפרד מהפוליסה.

ב ה צ ל ח ה


www.bedek.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אשר מדלסי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]