חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תוכניות לפיתוח מנהלים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריכות בריכות שחיה בריכות שחייה ג'קוזי

נושא המאמר: בריכות שחיה – פתרון בעיות נפוצות
מאת: יואב לוי   שמור מאמר למועדפים

בין אם אתה בעלים של בריכת שחיה חדשה, או אם כבר שנים יש ברשותך אחת, אתה עלול להיתקל בכמה סוגי בעיות ותקלות שייתכן ואינך יודע כיצד לפתור. מובאות כאן מספר בעיות נפוצות ופתרונן.

מים עכורים בבריכה

במספר בריכות שחיה, מים עכורים, סמיכים זו בעיה נפוצה. לרוב זו בעיה של הסירקולציה או מערכת
הטיהור. בשביל לטפל בבעיה:
• בדוק את ריכוזי חומרי החיטוי בבריכה. ריכוז נמוך הופך מים לעכורים במהירות.
• אם רמת הכלור מספקת, יש לבדוק את המשאבה. בדוק כי היא פועלת. אם לא לעיתים כבל רופף הוא הבעיה. אם לא הצלחת להפעילה שוב, תאלץ לקרוא לאיש תחזוקה או חשמלאי.
• אם המשאבה תקינה בדוק את המסנן. מסננים סתומים יכולים לעצור את הסירקולציה.
• אם המסנן תקין יש לבדוק את הפילטר. אם אתה משתמש בפילטר DE, יש לבדוק כי הוא אינו מחזיר את המים אל פנים הבריכה. פעולה עלולה להפוך את צבע המים ללבנבן.
• לבסוף, בדוק את איזון החומרים במים. סטייה מהריכוזים המומלצים יכולה לגרום לעכירות המים בבריכות שחיה.

מים בעלי ריח חריף ולא נעים

אם המים מדיפים ריח חריף של כלור, שורפים בעיניים או גורמים לגירוי בעור, קרוב לודאי כי קיים ריכוז גבוה מדי של כלור במים. בכל בריכה יש לבדוק את ריכוז הכלור ע"פ הוראות היצרן. אם הגירוי בעיניים הוא הבעיה המרכזית ייתכן ומקורה הוא ברמה נמוכה של PH במים. יש לבדוק את ריכוז הכלור וה- PH ולהחזיר אותם למצב אופטימאלי.

מים בעלי גוון ירקרק

מים ירוקים נגרמים בדרך כלל מנוכחות של אצות. לעיתים הן קטנות מדי מכדי לראותן, אך רב הסיכויים כי הן שם. בכדי לנקות בריכות שחיה מאצות יש לפעול ע"פ הוראות הניקוי של היצרן. אם הבעיה ממשיכה הוסף חומר בשם algaecide. ניתן גם להבריש את דפנות וקרקעית הבריכה מדי פעם. אצות הן בעיה שכיחה בבריכות שחיה הממוקמות באקלים חם. לכן יש לשים לב אליה ולטפל בה באופן תמידי.

מים בעלי גוון חום-אדום

בעיה זו נגרמת לרב כתוצאה מריכוז גבוה של ברזל בתוכן. ניתן לפתור אותה בקלות ע"י הוספת חומר אשר מנטר את רמת הברזל (שאל את ספק הבריכה שלך לגבי החומרים הללו). כמו כן, ייתכן ובעיה זו נגרמת עקב צינורות חלודים. בעיה זו תיתכן קרוב לודאי, בבתים ישנים ויישנו סיכוי שתהפוך כרונית. אם זו אכן בעיה של הצנרת, אין יותר מדי מה לעשות מלבד להחליף אותה. ישנו סיכוי כי החומרים מנטרי הברזל יעזרו גם כן.

מים בעלי גוון כחול-ירוק

ייתכן והבעיה נגרמת בגלל אצות. אך אם כבר ניסית לטפל באצות כפי שדיברנו קודם, ייתכן והבעיה נגרמת ע"י חומר אחר, במיוחד אם למים יש גוון כחלחל. חומר זה לרב הוא ריכוז נחושת גבוה נגרם מנוכחות צינורות נחושת (לרוב משתמשים בהם לחימום) מתכלים. הדרך הטובה להתמודד עם בעיה זו היא ע"י תוסף למים ספציפי. טיפול מחזורי בתוספים אלו יפתור את הבעיה.

מים בלע גוון שחור

נוכחות גוון זה בבריכות שחיה הוא קרוב לודאי כתוצאה מנוכחות מנגן (יסוד כימי) במים. מנגן הוא חומר הגורם לקורוזיה. בכדי לפתור את העניין יש לשים חומר מטהר באופן קבוע. מוכר הבריכה יוכל להמליץ לך על המותגים המתאימים.

משאבה רועשת

אם המשאבה רועשת או חמה, משהו אינו כשורה. יש לכבות אותה מייד בכדי למנוע נזק נוסף. המנע מלהשתמש בבריכה עד אשר תטופל ע"י איש מקצוע. הרעש הוא סימן שהמסבים מתקלקלים. ייתכן ותידרש החלפת חלקים.

חול בבריכה

אם שמת לב לחול בבריכה ואינך גר בסמוך לחוף הים, ייתכן וישנה בעיה. קרוב לודאי שחול מגיע מהפילטר. ייתכן והחול נגרם כתוצאה ממשאבה גדולה יתר על המידה או כתוצאה מסדק מצידי הפילטר. בכל אופן במצב שכזה מומלץ להתקשר לטכנאי שיבוא ויעיף מבט.

עודף קצף

קצף הוא לא דבר נפוץ בבריכות שחיה (למרות שהוא די נפוץ באמבטים חמים בהם יש ריכוז גבוה של אנשים יחסית לכמות המים) אך יכול גם לקרות בהן. זה נגרם כנראה מנוכחות של 'מים קלים' (בעלי רמת אשלגן נמוכה), algaecide (נגד אצות) או חומרים מסיסים במים כמו שמפו, קרמים וכו'. ניתן לרכוש חומר נוגד קצף בחנות או דרך האינטרנט, אך מומלץ לאזן את החומרים במים לפני כן כי לא תמיד הוספת חומרים עוזרת וייתכן ותצטרך להחליף את המים.

איבוד מים עודף

בריכות שחייה לא אמורות לאבד מים על בסיס יומי (כמות שהיא יותר מסתם התאדות המים). אך אם כך הוא המצב כנאה שיש דליפה בבריכה. אם יש ברשותך בריכת ויניל. יש לבדוק את קו המים ביסודיות. אם יש חתך או חור, תוכל לתקן אותו בעזרת ערכת תיקון ביתית שתוכל לרכוש דרך האינטרנט או בחנות. אם אין ברשותך בריכת ויניל או אינך יכול למצוא את הדליפה קרא לאיש מקצוע אשר ברשותו אמצעים לאיתור ותיקון דליפות.

www.splash.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]