חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מנתחים פלסטיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכנת מינהל אקדמי ניהול הדרכה מחשוב השכלה גבוהה ניהול מכללה

נושא המאמר: הודעה לעתונות - המכללה האקדמית סמי שמעון בחרה בתוכנת מינהל אקדמי של ראשים
מאת: יפתח שריג   שמור מאמר למועדפים

'המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון' בחרה בפתרון התוכנה של 'ראשים' לניהול כלל פעילות המוסד האקדמי.
'מכללת סמי שמעון' שבנגב הינה המכללה האקדמית להנדסה הגדולה ביותר בישראל (למעלה מ 3,500 סטודנטים במכינות ובמסלולים אקדמיים), והיא ממוקמת בשני קמפוסים בבאר שבע ובאשדוד. המכללה מגשימה את ייעודה להרחיב את הנגישות להשכלה הגבוהה באמצעות ה- מכללות האקדמיות בארץ, בדגש על מתן ההזדמנות ליותר ויותר צעירים מהפריפריה, בעיקר מאזור הדרום.

לאחר שנים בהן נוהלה פעילות המכללה באמצעות תוכנת מינהל אקדמי מפיתוח עצמי, החליטו מנהלי המכללה, בראשותו של נשיא המכללה פרופ' יהודה חדד, להעביר את ניהול הפעילות לתוכנה ייעודית למינהל אקדמי. בחירתם בתוכנת ''מכלול'' של 'ראשים' הינה כאמור תוצאה של תהליך בחינה ארוך, הן בהיבט הטכנולוגי והן בהיבט הפונקציונאלי. הבחירה ב'ראשים' הינה מענה לצרכים המשתנים של המכללה כפועל יוצא לתהליך הגדילה והפיתוח האקדמי המואצים.

רון הרי, מנכ"ל 'ראשים': "ההחלטה של הנהלת המכללה באה לאחר תהליך ארוך של בחינת החלופות הקיימות בישראל, ובהמשך לביקורים במכללות אחרות. אנחנו מעריכים ש'מכלול' נבחרה לאור מספר שיקולים:
• מטריית פונקציונליות רחבה ביותר שנותנת למכללה מענה לבעיה ממנה סבלה עד עתה – היעדר מערכת מידע אינטגרטיבית, הן לנושאים האקדמיים והן לנושאי שכר לימוד וניהול סגל.
• מאגר הלקוחות הרחב של 'ראשים' מבטיח למכללה אפשרות להנות מחבילת תוכנה שבה כלול כל הידע שנצבר מהמכללות האקדמיות המובילות בישראל
• 'מפת הדרכים הטכנולוגית של ראשים', שהשיקה את 'מכלול' 3 המבוססת על טכנולוגיות המתקדמות ביותר כיום: NET 3.5 ו SQL 2005 ".

יפתח שריג, סמנכ"ל, מוסיף: "ל'ראשים' - ללא ספק - מוצר מוביל בישראל, והוא מפותח ומתוחזק ברמה מקצועית גבוהה ביותר. בין היעדים העיקריים שנטלתי על עצמי עם כניסתי לתפקידי: שיפור משמעותי של נושאי התמיכה וההטמעה. למרות ש'ראשים' עשתה מאמצים גדולים בתחום, לא הכל הגיע לידיעת הלקוחות. בשנתיים האחרונות עסוקה החברה בהתמדה בשיפור השירות למכללות ובהרחבתו. בנוסף - אנו משקיעים הרבה מאד בתחום אבטחת האיכות, והדבר כבר נותן את אותותיו. גם 'המכללה הטכנולוגית באר שבע', וגם 'המכללה האקדמית סמי שמעון' - הגיעו לאחרונה למסקנה שב'ראשים' האנשים שיוכלו ללוות אותם בדרך הקשה של מעבר למערכת מידע אחרת, קריטית במיוחד לארגון".

דורון דרמון, מי שמנהל את פרוייקט המעבר במכללה: "הבחירה בתוכנת ''מכלול'' של 'ראשים' נעשתה לאחר בדיקה של כלל התוכנות הרלוונטיות לתחום המנהל האקדמי בישראל.
יתרונותיה המרכזיים של תוכנת 'מכלול' הם מיצובה בקדמת הטכנולוגיה, יריעה רחבה מאד של שרותים ממוחשבים, שנים רבות של ידע ונסיון מצטבר, וכן תוכנית הטמעה המותאמת לדרישותיה ולוחות הזמנים של המכללה. שנבנתה יחד עם 'ראשים'.

במסגרת שיתוף הפעולה המבוצע בין 'ראשים' למכללת סמי שמעון, הוקמו צוותים מקצועיים העוסקים, בין היתר בהסבת הנתונים, הסבת נתוני הגבייה, ממשקים למערכות 'לווייניות' והתאמת התהליכים העסקיים לפלטפורמה של 'מכלול'. בהמשך יעסקו צוותים אלו בתהליך ההדרכה וההטמעה במכללה.

ע"פ ההסכם שנחתם בין הצדדים אמורה 'ראשים' להתקין את התוכנה ולהטמיע אותה במהלך חודשי הקיץ הקרוב. התוכנה תופעל באופן סדיר כבר לקראת שנת הלימודים הבאה: תשס"ט. ההסכם כולל בתוכו סל תמיכה והתאמות לצרכי המכללה, אשר ימומש בשנתיים הקרובות, לאחר מועד העלייה לאוויר.

"ראשים – תכנון וביצוע מערכות מידע" בע"מ נוסדה בשנת 1988, והיא החברה המובילה כיום בישראל בפתרונות מיחשוב בתחום המינהל האקדמי למוסדות להשכלה גבוהה ולהדרכה.
פתרונות המיחשוב שמספקת 'ראשים' מאפשרים ללקוחותיה לנהל בצורה יעילה ומתקדמת כל ארגון ישראלי העוסק בהשכלה ו/או הדרכה.

על התחומים העיקריים שבהם מטפלים פתרונות המחשוב של חברת 'ראשים' נמנים:
• מינהל סגל
• מינהל תלמידים/חניכים
• ניהול תוכניות לימודים/הדרכה/הכשרה
• ניהול מערכת שעות, חדרים ומשאבים
• גביית שכר לימוד
• מערכת פונים לאיתור סטודנטים/חניכים פוטנציאליים (CRM).
• סביבה אינטרנטית תומכת למידה/הדרכה.
• כלים לניהול המידע והמשתמשים
• שרותי מידע לסטודנטים ולסגל (ברשת האינטרנטית וברשת מקומית)

פתרונות המחשוב של חברת 'ראשים' מאוגדים בתוכנה הכוללת והמשודרגת ל'דוט.נט' של החברה:''מכלול' 3'.
'מכלול' 3 מאפשרת למשתמשיה:
? לשפר את האפקטיביות של כל תהליכי ניהול ההדרכה והלמידה הארגוניים.
? לנהל בצורה מערכתית-כוללת את הארגון תוך שימוש אינטגרטיבי במסד הנתונים.
? לייעל תהליכים פנים-מוסדיים וכן תהליכים אל מול גורמים חיצוניים למוסד.
? לנהל בצורה יעילה ומדידה את ההכשרה המקצועית ו/או האקדמית של החניכים/סטודנטים.
? לייעל את תהליך קבלת ההחלטות בארגון באמצעות דו"חות בפילוחים שונים, משובי הדרכה וכלים מתקדמים נוספים.
? לנהל לימודים והדרכה בצורה מקוונת - באמצעות האינטרנט.
? לנהל הדרכה ולימודים ברמות שונות של ביזור, ריכוז והירארכיה.
? להתממשק עם מערכות חיצוניות במגוון תחומי הניהול של הארגון


פרטי קשר:
כתובת: הגן הטכנולוגי בנין 8 מלחה ת.ד. 48170 ירושלים מיקוד 91481
טלפון: 02-6490760
פקס: 02-6490761
אתר הבית: www.rashim.co.il

www.rashim.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יפתח שריג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]