חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מוות קליני - חווית סף מוות - אלעד כהן - העולם שמעבר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מצעד גאווה הומואים לסביות

נושא המאמר: גאוותנים נמאסתם
מאת: אהרון שחר   שמור מאמר למועדפים


הקהילה הגאה אינה עוצרת באדום. יש להציב בפניה מראה, אולי זה ימתן את התלהמותה.

הם כמובן אינם חולים, בוודאי לא מצורעים, אך הם שונים! אם הם מוצאים בכך מקור רב לגאווה – שיערב להם. זו מדינה דמוקרטית: זכותו של כל אדם לחשוב כרצונו, אבל למטבע כמובן שני צדדים: מותר להשמיע גם דעות אחרות.

מאוד מתמיה, פתאטי ומעציב, שהם מעדיפים להציג את עצמם בפני הציבור כקבוצה שהדבר המרכזי המאפיין אותה הוא סקס פרובוקטיבי. קראתי תגובות של הומואים רבים המוחים על כך, ולכן אני בספק רב אם ההנהגה הצעקנית אכן משקפת את רוב חברי הקהילה.

לשם מה נועדו אברי הרביה? התשובה טריביאלית וטמונה בשאלה. דרך הטבע ברורה, מכאן ברורה גם הדרך החריגה. יתכן שאפשר למצוא לה בסיס ביולוגי, יתכן שאפשר למצוא לה מקבלה בבעלי חיים, יתכן שזו חריגה מאוד מאוד פופולרית ונפוצה. דברים רבים יתכנו, אבל דבר אחד ברור מעל ומעבר לכל ספק: ברורה מהי המשיכה הטבעית ומהי השגויה!

מערכת המין נועדה לצורך שימור המין. איך עושים את זה? אין צורך לנבור בספרות מקצועית, שהרי יחד עם אברי המין קיבלנו כעיסקת חבילה גם "הוראות הפעלה". לפעמים ההוראות הללו משתבשות והיצור (אדם או כל בעל חי אחר) מתבלבל ונמשך למשהו אחר. לא קורה שום אסון, ואולם לא ניתן לאנוס את המציאות ולאלץ אותה להודות שגם המשיכה המשובשת היא "כדרך הטבע".

להיות בעל העדפה מינית לא טבעית זה בוודאי לא פשוט. אבל מדוע רק ההומואים והלסביות ראויים לסובלנות ציבורית? אם יום בהיר אחד תקום קבוצת אנשים בעלי העדפה מינית אחרת ותדרוש בדיוק את אותן זכויות, לרבות את הזכות לצעוד ברחובות ולנסות לעורר מודעות ציבורית למצוקתם, מדוע להפלותם?... אם אדם נמשך למשהו זה לא בהכרח בגלל שהוא "רע".

המגזר ההומו לסבי מעורר מהומות בסדר גודל בלתי פרופורציונאלי. אנחנו לא באיראן, יש כאן ליברליות לא מעטה, מצבם רחוק מלהיות טראגי. לצערנו הרב לא חסרים במדינה מגזרים שראויים לתשומת לב למצוקותיהם: עשרות אלפי בני נוער מתגוללים ברחובות, כמעט מחצית מהמדינה אינה גומרת את החודש, עושק ניצולי השואה מזעזע, מצוקת הנכים, מצוקת הסביבה, התדרדרות המוסרית בהנהגה. שום נושא אינו מצליח להוציא את הציבור משלוותו. רק קבוצה בעלת העדפה מינית חריגה, חסרת סובלנות לזולת, שאינה מתביישת לדבר לכאורה בשם הסובלנות, מטלטלת מדינה שלמה שבועות ארוכים ללא הפסקה.

כל דבר ראוי למקומו. הטיילת בת"א היא בהחלט מקום ראוי למצעד אהבה, תאווה, גאווה, או כל מצעד ראווה. ניתן לערוך את המצעד פעם בשנה בטיילת, הרחק מן הציבור הרחב, הרחק מילדים, הרחק מכל אזרח שאינו מעוניין להיחשף כנגד רצונו למיניות בוטה. יחגגו, יצעדו, יפגינו, וכולם יהיו מרוצים.

חוצפתה של הקהילה המאלצת את הציבור הרחב להיחשף למגוון ההעדפות המיניות שלה, מתגמד אל מול מחדליה של מערכת שלטון החוק. במדינה מתוקנת שלטון החוק אמור להגן על האזרח מפני דברים בלתי ראויים. כאשר צעיר חרדי מתפשט במקום ציבורי אך לא פומבי (או ההיפך, לא נבדוק כרגע בציציות), מיד עטות עליו רשויות החוק כדי להגן עלינו מפניו, כדי שחלילה לא נחזה במו עינינו בגרב שעל איברו. יפה מאוד מצידם, כעת אנו חשים מוגנים מכל רע. אבל כאשר חבורה פרובוקטיבית עורכת קרנבל רווי מיניות בוטה בפני אזרחים וילדים בכיכר העיר, נגד רצונם, ומערכת החוק מאשרת זאת, מתעוררות שתי שאלות: א. איזה סעיף בחוק מתיר זאת? ב. אם יש סעיף כזה בחוק, מדוע הוא עדיין שם?...

לסיכום: א. כשאנו מדברים על גאווה ודעה קדומה – הדעה הקדומה היא זו הקובעת שהומוסקסואליות היא כדרך הטבע, למעשה זהו יצר טבעי שהשתבש! ב. התקופה בה כל דאלים גבר, גופים צעקנים מנצחים על חשבון טובת הציבור, צריכה לעבור מן העולם. מיעוטים הרוצים למשוך תשומת לב לבעיותיהם, בהחלט יכולים להשתמש באמצעים מגוונים. קרנבל מיני כפוי ובוטה בפני ילדים והמונים – איננו אחד מהם!




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אהרון שחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]