חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תוכן לאתרים - הדבר הראשון שצריך לעשות בבניית אתרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




מסחר בפורקס מידע והמלצות

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מסחר במטח מטח מסחר פורקס פורקס

נושא המאמר: מסחר במטח
מאת: מסחר במטח   שמור מאמר למועדפים

מסחר במט''ח !

מהו שוק המט''ח (מסחר בשערי מטבעות חוץ | מט''ח) ?
זהו השוק הגדול בעולם, ומחזור העסקאות היומי בו מגיע ל-3 טריליון דולר! יותר מפי 100 משוק הנאסדק! בעידן האינטרנט הפך השוק לזמין במשך 24 שעות ביממה, סביב לעולם, והנגישות אליו מיידית וקלה.

מה סוחרים בשוק המטח?
סוחרים בשערי מטבע. קונים ומוכרים חוזי חליפין למטבעות (למשל: קניית ין יפני תמורת יורו; קניית דולר קנדי תמורת פרנק שוויצרי; קניית זהב תמורת דולר ארה"ב; וכו').

ממה מרוויחים ?
כמו בכל שוק: קונים בזול ומוכרים ביוקר, ומנצלים את תנודות שערי החליפין, המתרחשות כל הזמן, בטווחי זמן של שניות.

אבל התנודות לא גדולות במיוחד, לא ?
אכן, תנודות במרווח של 1% במהלך היום הן עניין שבשגרה ואינן גדולות. אבל המסחר במט''ח מתבצע עם "מינוף", בדרך-כלל פי 100, כך שמול השקעה קטנה מצד המשקיע מתקיימות תנודות גדולות הרבה יותר (נכון, פי 100!).

ומה המשמעות "המינוף" לגבי הרווח או ההפסד ?
שינוי של 1.5% ביום, למשל, שאיננו חריג במיוחד, מתבטא בשינוי של 150% ביחס להשקעה (תחת מינוף של 1:100). המשקיע יכול להרוויח 150% (על תנודות של 1.5%), תוך ימים, שעות ואפילו דקות. עם זאת, המשקיע אינו יכול להפסיד יותר ממה שהשקיע ושהיה מוכן לסכן מלכתחילה!

ואם שער החליפין יורד, זה אומר שהפסדתי ?
לא בהכרח. אתה פשוט יכול לסחור בכיוון ההפוך, כלומר - קניית דולר ומכירת יורו, במקום קניית יורו ומכירת דולר. הבחירה היא שלך, כך שאתה יכול להרוויח מכל כיוון אליו הולך השוק.

ואם אני קונה ין יפני תמורת דולר אוסטרלי, למשל, אני צריך שיהיו לי דולרים אוסטרליים?
ממש לא. סוחר המט''ח עובד עם מטבע "בסיס" אחד (המטבע בו הוא מנהל את חשבון העסקאות שלו), והוא יכול לבצע מסחר בפורקס בכל זוג מטבעות בו יבחר, ובכל כיוון!

אז איך מתחילים?
פשוט וקל: הרשמה מהירה וחינמית באתר המסחר שלנו ; הפקדה (ישירות און-ליין, עם כרטיס אשראי, ובכל רגע נתון, בלי קשר לשעות הפעילות של הבנקים) של הסכום בו מעוניינים לסחור ומוכנים לסכן; ויאללה לדרך...

וקצת עזרה בהתחלה, אפשר?
בוודאי. המומחים שלנו ישמחו להעניק לך סיוע והדרכה און-ליין.

איך מתקשרים לברר מה מצב העסקאות שלי?
אם אתה מתעקש להתקשר - בבקשה, המומחים שלנו בצד השני של הקו הם אנשים אמיתיים, במשרדים עם כתובת אמיתית... אבל אתה יכול בכל רגע נתון, מכל מחשב ומכל מקום בעולם, לברר את מצב הפוזיציות שלך, לפתוח עסקאות חדשות, לסגור עסקאות, ולשנות פרטי עסקה. יותר מזה, אתה גם יכול למשוך רווח בלחיצת כפתור.



לנתוני מסחר ב פורקס און ליין >>>


הנך מוזמן ליצור קשר ולהתחיל להנות ממסחר במט''ח ללא עמלות !



www.trade247.co.il/forex-trading.php


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מסחר במטח שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]