חיפוש מאמרים

11716 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זכותו של מייצג לקזז ולעכב כספי לקוח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יחסי ציבור שיווק עסקים פרסום

נושא המאמר: יחסי ציבור ליזם המתחיל
מאת: אבינועם שחר   שמור מאמר למועדפים

היום דרושים יחסי ציבור כדי לסייע לעסק שלך לצמוח. אם אתה רוצה לקדם את העסק שלך ולצלוח בזירה התקשורתית, אתה חייב לספק לאמצעי התקשורת מידע שימושי וגם מבדר. בדיוק בנקודה זו אתה, בעל העסק, או מנהל השיווק יכולים להשפיע.

המחשבה על יחסי ציבור יכולה להלחיץ: כפות ידיים מיוזעות כשמרימים טלפון לעיתונאי בניסיון לשכנעו לפרסם ידיעה שתספר כמה טוב העסק שלך. בילוי שעות רבות ומתסכלות מול המחשב בניסיון לנסח הודעה לעיתונות, ביזבוז זמן רב על משלוח פקסים למערכות העיתונים רק כדי להתאכזב שוב מחדש כשהידיעה לא הודפסה.

עם זאת, יחסי ציבור לא חייבים להיות חוויה מרתיעה כל עוד הם נעשים בצורה יעילה. ליחסי צבור טובים תגמולים רבים: אין ספור טלפונים מלקוחות פוטנציאלים המעוניינים במוצר או בשירות שלך, צבירת אמינות ומובילות בתחום עיסוקך , חשיפת מוצריך או שירותיך לאלפי אנשים בתוך מספר ימים ובאפס עלויות.

רבים הם בעלי העסקים הקטנים שחוששים שיחסי ציבור גוזלים זמן רב מדי ולפיכך נרתעים מלהשקיע משאבים בכיוונם. זה נכון באופן חלקי מאחר ואכן נדרשת השקעה מסוימת בזמן וכוח אדם אך חשוב שכל זה לא ימנע ממך מלעשות שימוש נכון באמצעי שיווקי בעל ערך מוסף כיחסי צבור לעסק שלך. לפניך מספר עצות שנועדו לסייע לך לקחת את הצעד הראשון בכיוון הנכון:

1. היה יצירתי, בוא לתקשורת עם מספר סיפורים מעניינים – הדרך לליבה של התקשורת הוא באמצעות סיפורים עם 'בשר' ומשמעות. קידום בוטה של העסק שלך או של מוצריך לא יעזור לך. זה עשוי לגרום לכך שהעורכים יסמנו אותך בתור סתם "נודניק" שמנסה לדחוף את המוצרים שלו בכוח ופשוט יפנו אותך למחלקת המודעות. כשאתה שוקל איזה סיפורים להציע לתקשורת כדאי שתשאל את עצמך את השאלות הבאות:

במה הסיפור שלך שונה ממאות הסיפורים שנשלחים למערכות העיתונים מדי יום? כיצד הסיפור תורם לקוראים: כלכלית , מקצועית ואולי רגשית ? האם הסיפור מבדר או מהנה? אם התשובה היא 'לא' שנה את הסיפור עד שיענה על הקריטריונים הנ"ל.

2. התאם את ערוצי התקשורת לקהל המטרה שלך. אם קהל הלקוחות שלך הן לדוגמא נשים בשנות ה-30 לחייהן, אין טעם לפנות למדיה המיועדת לגברים בני 50. הבנה עמוקה של קהל המטרה שלך תסייע לך לפלח נכון את שוק הלקוחות ולבחור במדיה המתאימה.

3. מנה דובר שתמיד יהיה זמין – נניח שלאחר מספר טלפונים הצלחת לעורר עניין אצל עיתונאי או עורך והם מעוניינים לראיין נציג מהחברה שלך. הם מתקשרים למשרד ואף אחד איננו זמין בטלפון. עיתונאים ועורכים הם עם חסר סבלנות, ובצדק , יש להם דדליין! אתה חייב להיות נגיש כשעיתונאי או עורך מתקשרים לברר פרטים על החברה או המוצרים שלך.

4. נצל הזדמנויות כשהן מתעוררות – יחסי ציבור לא מביאים תוצאות בן לילה. חייבים להיעזר בהרבה סבלנות והתמדה. עם זאת, כשהזדמנות מציגה עצמה – למשל, כשעיתונאי מתקשר ומבקש פרטים או שסיפור הקשור לעסק שלך עולה לסדר היום - יש לפעול בזריזות. שלח הודעה קצרה המפרטת בשניים שלושה משפטים מה העסק שלך עושה. אל תשכח לכלול את כתובת אתר האינטרנט שלך כולל פרטים ליצירת קשר. עיתונאים לא פעם שוכחים לתת קרדיט. זהו תפקידך להזכיר להם.

לסיכום, יחסי ציבור יכולים להוות שחקן חיזוק משמעותי במערך השיווק שלך אם תשכיל ליישם אותם באופן יעיל. אל תשכח שמטרה מספר אחת שלך היא להגיע תמיד צעד אחד לפני הלקוחות שלך. השאר כבר יסתדר מעצמו.

*הכותב הוא עורך אתר PRNET עיתון מקוון ליחסי ציבור

www.prnet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבינועם שחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."