חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מותגים ברשת - דחליל או חליל?





    קישורי טקסט (לפרטים)




מחשבים ניידים וציוד הקפי במבצע לחץ כאן

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שחזור מידע bos שרת הגיבויים הארגוני גיבוי אוטומטי

נושא המאמר: מחשבים ניידים שחזור מידע
מאת: גולש אינטרנט   שמור מאמר למועדפים

"אני צריך משהו טוב לגיבוי הנייד שלי" אמרו לנו רבים.
כמו יהודים סטריאוטיפיים, התפתינו להשיב להם בשאלה: "רק לגיבוי, או גם לשחזור?"
זו לא הלצה, ומי כמו לקוחות המעבדה לשחזור מידע יודעים זאת.

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בסביבת העבודה המודרנית הנה הצורך לטפל בגיבוי מידע הנמצא על גבי מחשב נייד שאינו מקושר לרשת. בעבר כתבנו על הנושא, והיום ברצוננו לסכם.
כמובן שניתן תמיד להסתמך על המשמעת של המשתמש לשם ביצוע גיבויים יזומים אך ברור שרמת והיקף גיבויים אלו תהיה נמוכה ביותר במידה ויתרחשו בכלל

גיבוי אוטומטי קשה עד בלתי אפשרי לביצוע במערכות אלו מכיוון ובדרך כלל לא מחובר אליהן טייפ גיבוי, והגיבוי בצריבה לדיסק עדיין לא ידידותי מספיק ולא אוטומטי מספיק בכדי לכסות קטגוריה זו.

פתרון כדוגמת Disk2Disk או Disk Synchronization יאפשרו שמירת גרסה עדכנית אחרונה בלבד על גבי התקן חיצוני אך לא יאפשרו התאוששות לגרסאות קודמות.

באמצעות BOS ניתן לבצע גיבוי מתוזמן ואוטומטי לכל הקבצים הנמצאים במחשב ולאחסן את המידע המוכן לשחזור בהתקן חיצוני כדוגמת USB Disk רגיל או מסוג Flash, בתצורה זו ניתן להגן על גרסאות מידע מדי מספר דקות.

היתרון הגדול של המידע הנשמר על ידי BOS בתצורה זו הנו כי במידה וייגרם נזק כולל למחשב ניתן יהיה לגשת מיידית לכל הקבצים הנמצאים על גבי ההתקן החיצוני בכל מחשב רגיל, בכל מקום בעולם, כמעט בכל מערכת הפעלה, וללא צורך בתוכנה מיוחדת או בחומרה ייעודית - אין צורך במערכת BOS לשם אחזור המידע שנשמר על ידה, הקבצים יהיו תמיד מהגרסה האחרונה ביותר ומוכנים לקריאה בכל עת.
הערכת יכולה לתזמן את ביצוע הגיבוי למחשבים ניידים בחמש שיטות שונות:

1. שרת הגיבויים הארגוני מגבה את המערכת הניידת מדי תקופת זמן, גם אם המערכת אינה מחוברת באותה עת לרשת, תצורה זו תתאפיין בהודעות שגיאה רבות אך לעומת זאת תאפשר גיבוי בכל פעם שהמחשב הנייד מחובר לרשת.

2. שרת הגיבויים הארגוני יקבל הוראת ביצוע גיבוי למחשב הנייד כחלק מה Login Script בעת חיבור המחשב הנייד לרשת, תצורה זו תבצע גיבוי פעם אחת בלבד בעת התחברות המחשב לרשת.

3. משתמש הקצה יפעיל פרוצדורה מקומית אשר מודיעה לשרת הגיבויים להתחיל ביצוע גיבוי תצורה זו מותנית במשתמש ולכן אין ודאות לפעולתה הקבועה אך היא משמשת בדרך כלל לביצוע גיבוי יזום בסיום יום העבודה, המשתמש יכול לקבל חיווי באמצעות POPUP או Email על סיום תהליך הגיבוי.

4. תוכנת BOS מותקנת על גבי המחשב הנייד ומגבה באופן שוטף את כל המידע החשוב לספריה נפרדת על גבי אתו הדיסק, תצורה זו משמשת בעיקר להתאוששות מקומית מיידית בעת מחיקת או שיבוש מסמך בודד.

5. תוכנת BOS מותקנת על גבי המחשב הנייד ומגבה באופן שוטף את כל המידע הקריטי לדיסק נייד חיצוני, תצורה זו מאפשרת את הגמישות הרבה ביותר.



www.axave.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גולש אינטרנט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]