חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קידום אתרים במנועי חיפוש – מילים במילים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שירה בציבור זמר עברי תרבות ופנאי להקות וזמרים

נושא המאמר: "מחווה ליוצרים שכך כך אהבנו"
מאת: צמד הווי ובידור   שמור מאמר למועדפים

בשנים האחרונות, הלכו מאיתנו גדולי וטובי היוצרים והזמרים של הזמר העברי. לקראת ערב הזמר הבא שלנו, שיעסוק בשירי "זמרים ויוצרים שאינם איתנו", רצינו להביא בפניכם ובקצרה, את תולדות כל אחד ואחד מהם ושבאותו ערב נשיר כולנו מהשירים היפים והנבחרים שלהם.
בתחילה -אהוד מנור
נולד במושבה בנימינה בשנת 1941. את שרותו הצבאי בצה"ל עשה כקצין חבלה בהנדסה קרבית. לאחר השרות הצבאי למד פסיכולוגיה וספרות אנגלית באוניברסיטה העברית בירושלים ובשנת 1981 השלים תואר שני בספרות אנגלית באוניברסיטת קיימברידג'. בשנת 1962 התקבל לעבודה בקול ישראל כעורך מוזיקלי. שנה לאחר מכן נסע ללמוד תקשורת המונים בניו יורק, שם פגש את הזמרת עפרה פוקס. לאחר זמן מה התחתנו השניים וחזרו לארץ. לזוג נולדו שלושה ילדים: גלי (1965)וליבי (1967) בשנת 1970 נולד לו בן שנקרא על שמו של אחיו הצעיר,יהודה וינר, שנפל במלחמת ההתשה, שהיה קשור מאוד לאחיו הצעיר, כתב עליו את השיר "אחי הצעיר יהודה" אשר הוקלט בחורף 1969 על ידי להקת גייסות השריון וכן את השיר "בן יפה נולד". בשנת 1971, תירגם מנור את המחזמר המפורסם "שיער". מחזמר זה זכה לביקורות טובות ופתח בפני מנור את הדלת לתרגום מחזות זמר נוספים. אהוד מנור תרגם וכתב מאות שירים ויצירות וכמו כן, מחזות רבים. הוא חתום על למעלה מאלף שירים. הוא עבד עם זמרים רבים ומפורסמים . הוא כתב שירי פופ קלילים, שירי מולדת המבטאים רגשות אהבה לארץ, בלדות אישיות מורכבות כמו "ברית עולם" ו"ילדותי השנייה", פסקולים לסרטים ולהצגות כמו "בלדה לשוטר" (לסרט "השוטר אזולאי") ועוד.
מנור חיבר אינספור שירים לתחרויות זמר רבות.
לאירוויזיון הראשון שישראל השתתפה בו ב-1973, כתב לאילנית את השיר "אי שם". בשנת 1978 חיבר עם נורית הירש את השיר "אבניבי" שזיכה את יזהר כהן כנציג ישראל במקום הראשון בתחרות האירוויזיון שנערכה בפריז. עפרה חזה זכתה במקום השני באירוויזיון ב-1983 עם שירו "חי". בשיר זה כתב על "עם ישראל חי", עקב היות התחרות אותה שנה בגרמניה. מנור כתב שירי ילדים רבים לפסטיבל שירי הילדים ולפסטיגלים. היה גם שדרן והגיש תוכניות רדיו בקול ישראל וברשת 88FM, כמו גם תוכניות בטלוויזיה בנושאי קולנוע ומוזיקה,הוא היה גם מנחה מבוקש למופעים שעסקו במוזיקה. בשנת 1995 זכה בפרס אקו"ם על מפעל חייו בפזמונאות, ובשנת היובל לישראל 1998, זכה בפרס ישראל בתחום הזמר העברי. בחודש מרץ 2005 קיבל תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת בר אילן. תואר זה הוענק לו על תרומתו הגדולה לתרבות העברית. אהוד מנור נפטר מדום לב ב-12 באפריל 2005. בהלוויתו השתתפו אישי ציבור, יוצרים ומבצעים רבים. לאחר מותו החליט משרד החינוך לכלול את שיריו בתוכנית הלימודים של בתי הספר. ב־13 ביולי 2005, יום הולדתו השישים וארבעה, הוסב שמו של אולפן רשת ג' בתל אביב, ל"אולפן אהוד מנור".
בעוד מספר ימים המשיך בסדרת המאמרים אודות אותם יוצרים שכל כך אהבנו.

www.havayvebidur.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י צמד הווי ובידור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]