חיפוש מאמרים

11628 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הקלות מס לתושב חוזר ועולה חדש לישראל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאמצי שיווק תזרים ניהול כספים מינוף

נושא המאמר: כיצד להיפטר לתמיד מבעיות פיננסיות מציקות?
מאת: חנן זוגלובק,   שמור מאמר למועדפים

מתחילת השיווק ועד כניסת הכסף לחשבון שלך עוברים חודשים ארוכים שכוללים מו"מ, סגירת עסקה, הכנות לבצוע, ביצוע, דרישות כספים, שוטף + אינסוף, גביה.... בעוד שקשה לתת טיפ שיסייע לך לפתור דבר כל כך מורכב בעסק, יש כמה טיפים שאפשר לתת ושיהוו התחלה של תוכנית פעולה על מנת לטפל בסיטואציה כספית בעסק.

הסימפטום הברור ביותר לכך שמשהו לא בסדר בעסק הוא שלעסק יש בעיות פיננסיות.

העסק שלך אמור להיות רווחי. זהו לפחות הרעיון המרכזי בעסק, לא?

אמורים להיות לך לא רק רווחים במאזן, אלא גם יתרות של תזרים בחשבון הבנק שלך.

ולא, אתה לא אמור להתמודד עם מנהל הבנק שלך כל הזמן.

העובדים שלך אמורים לקבל את המשכורות שלהם בזמן ואתה לא אמור למצוא את עצמך רץ לחפש מקורות מימון כדי לשמור על העסק שלך בחיים.

לא אמורה להיות לך בעיה מיוחדת עם גביה ואתה לא אמור להיות ממורמר ביחס ללקוחות שלך וכמה שהם "בעייתיים".


להיות לראש ולא לזנב

כסף, הכנסות, תזרים, למרות שאי אפשר להמעיט בחשיבותם - הם רק סוף התהליך העסקי.

לרוב אתה מקבל את הכסף הרבה אחרי שהתחלת את התהליך, אי שם בעבר לאחר פעולת שיווק כזו או אחרת שביצעת.

לעיתים בין תחילת השיווק ועד כניסת הכסף לחשבון שלך עוברים חודשים ארוכים שכוללים מו"מ, סגירת עסקה, הכנות לבצוע, ביצוע, דרישות כספים, שוטף + אינסוף, גביה....

הכסף הוא הזנב. הפעולות הניהוליות שלך והתהליכים העסקיים בעסק שלך הם הראש.

הנה העיקרון הניהולי שאנחנו רוצים שתזכור:

כל תקלה, גדולה כקטנה, בשלבי הביצוע תבוא תמיד לידי ביטוי בבעיות כספיות של העסק. כל התקלות הכספיות נובעות מתוך העסק ולא מגורמים חיצוניים.

לדוגמה: יש הכנסות גבוהות והרבה עבודה. השיווק מאט. בעוד כחצי שנה לא תהיה עבודה.

עוד דוגמה: מחלקת הייצור גורמת לתקלות ללקוחות. בעוד חצי שנה לקוחות לא מוכנים לשלם ויבצעו קיזוזים חד צדדיים על סכומים שתכננת לשלם איתם משכורות. בעיית תזרים מזומנים תיווצר.

בלמעלה מ- 80% מהמקרים, בעיות פיננסיות לא נפתרות על ידי כלים פיננסיים. הן נעלמות לאחר שהמנהלים משתמשים בכלים ניהוליים כדי לתקן אזורים שכשלו בעסק מוקדם יותר.

במילים אחרות, הבעיה היא בפנים, לא בחוץ.


מה עליך לבצע כאשר אתה עומד מול בעיה פיננסית?

בשעה שמאוד קשה לתת טיפ שיסייע לך לפתור דבר כל כך מורכב בעסק, יש כמה טיפים שאפשר לתת ושיהוו התחלה של תוכנית פעולה על מנת לטפל בסיטואציה כספית בעסק.

כדי שיקל עליך לזכור את השלבים, ראשי התיבות שלהם הוא שת"פ.

1) שיווק: הפעולה הראשונה שעליך לבצע היא שיווק. ישנם בעלי עסקים שמנסים לחסוך בתקציב השיווק. זוהי טעות. פעמים רבות מצבים כספיים בעייתיים מגיעים אחרי תקופה ארוכה שבה השיווק היה גרוע.

הפתרון: להגביר את מאמצי השיווק.

טיפ: נסה למצוא את הקמפיין האחרון שהניב לקוחות ובצע אותו שוב או גרסה שלו. אל תנסה להמציא משהו חדש, הוא עלול שלא לעבוד.
2) תפעול ויעילות: בכל פעם שיש בעיות כספיות בעסק עליך לחשוד שמשהו לא תקין ברמת העבודה המתבצעת. חוסר יעילות מביא איתו חוסר רווחיות. עבודה גרועה שמתבצעת מביאה איתה החזרים, תיקונים, עבודות חוזרות, ביקורים חוזרים.

מייד לאחר השקת קמפיין שיווק, גש והצץ באזור התפעול: משהו לא בסדר שם, באחריות.

מצא אותו ותקן אותו.
3) פיננסים: מה לעשות, נכנסנו לצרה. אם אתה זקוק לאשראי, השג אותו ממקורות האשראי שלך. היה בקשר עם הבנקאי שלך ועדכן אותו לגבי המצב. בנקאים לא אוהבים הפתעות. אם תתאם את החריגה שלך מראש, הסיכויים הם שהם יסייעו לך. אם אתה צריך ללוות כסף ממשפחה או חברים, כדאי לטפל בכך מראש.

זכור: דברים קטנים לא מטופלים נוטים להפוך לדברים גדולים לא מטופלים. לאחר שיצאת מהמצב הבעייתי, זכור להקטין את המינוף (שימוש בהלוואות) שלך חזרה לרמות סבירות.

זכור שכל טעות קטנה במינוף גבוה הופכת להיות טעות אדירה שיכולה למוטט את העסק שלך.

המפתח, כאמור, הוא לזהות מה בדיוק לא בסדר בעסק במהירות ולהגדיר תוכנית עבודה שתטפל בכך.

בהצלחה!

חנן זוגלובק,

http://www.powerbusiness.co.il

איסוף חומרים: דפנה זוגלובק.

חנן זוגלובק, בעל ניסיון מצטבר של למעלה מ 47 שנים בהכשרת מנהלים, איש תעשיה רב פעלים, בעל ידע מקיף בניהול, יועץ בכיר ומבעלי עוצמה עסקית יועצים בע"מ

http://www.powerbusiness.co.il/subpage.asp?page=success



www.powerbusiness.co.il/subpage.asp?page=success


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חנן זוגלובק, שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."