חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סכרת הריונית





    קישורי טקסט (לפרטים)




פרסום עסק באינטרנט 399 ש"ח לשנה!

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שמלת כלה שמלות כלה מעצבות חתונה

נושא המאמר: איך לבחור שמלת כלה
מאת: DJ לוי בראונשטיין   שמור מאמר למועדפים

איך לבחור שמלת כלה
בחירת שמלת כלה יכולה להיות חוויה מרגשת ומהנה , כדי שהבחירה תהיה אמנם כזו ולא חוויה מייגעת ומתישה רצוי לתכנן היטב את התהליך היטב את התהליך מראש. הדבר הראשון שמתכננים הוא התקציב.
יושבים ומחשבים את הוצאות החתונה והתקציב העומד לרשותכם ומחליטים כמה ניתן להקציב לשמלה. (כמובן שהמצב פשוט הרבה יותר כאשר האמא או הדודה הודיע שהיא זו שמממנת את השמלה).
טווח המחירים לשמלת כלה יכול להיות רחב מאוד, הוא יכול להתחיל מ-3000 ₪ אצל תופרת בבית ויכול להסתיים ביותר מ- 20000 ₪ אצל מעצבת ידוע.

כעט נעבור למספר טיפים חשובים להמשך התהליך.

1. מחיר השמלה - מורכב ממספר גורמים.
א. מוניטין המעצבת. מעצבת אלמונית עם מעט הוצאות או תופרת שעובדת מהבית יסתפקו במחיר צנוע. מעצבת מפורסמת לעומת זאת שממוקמת בסטודיו מפואר בדיזנגוף, עתירת עובדים, תופרות, שכירות ופרסום, יידרשו ממך באופן טבעי מחיר גבוה הרבה יותר.
ב. עונה – כמו בכל ענף החתונות, הקיץ עתיר האירועים יקר יותר מהחורף ה "דליל", ניתן בהחלט לנצל עובדה זו להורדת המחיר.
ג. סוג הבד – לסוג הבד מרכיב עיקרי במחיר השמלה, ריבוי תחרות יקרות, ובדים מיובאים, אבנים או תוספות מיוחדות אחרות, יכולים לייקר את מחיר השמלה באופן משמעותי.
ד. שמלה מוכנה או בהזמנה אישית – רב שמלות הכלה מושכרות לכלות ומוחזרות לאחר השימוש, אם במקרה מצאת שמלה קיימת שמתאימה לטעמך ומידותייך, הרי שזו עוד דרך להוזיל את המחיר. שמלה בתפירה ועיצוב אישי תעלה לך באופן טבעי יותר. במידה ותרצי לרכוש את השמלה ולהשאיר אותה ברשותך גם לאחר החתונה, יהיה ההפרש במחיר ברב המקרים פחות מ- 1000 ₪.
ה. מה כלול בשמלה? – האם השמלה כוללת את ההינומה, שאל לחופה, שכמיה בחורף, תחתית מתחת לשמלה במקרה של שמלה שצריכה נפח, ותכשיטים למיניהם.

2. תהליך הבחירה – הדרך הפשוטה והקלה לפתוח במשא החיפושים הוא לפתוח את אתר "מתחתנים ברשת", או לחלופין לדפדף באחת או יותר מחוברות החתונות כמו מתחתנים, חתן כלה, אינדקס וכד', לעבור על רשימת המעצבים, לעבור על הקולקציות שלהם המוצגות בשפע באתר או בחוברות ולנסות למצוא את הכיוון שהכי מוצא חן בעינייך. יש לקחת בחשבון את מבנה הגוף שלך, הגובה וגזרת השמלה שתחמיא לך. לאחר שסיימנו את השלב הראשון זה הזמן לבחור את ה- "יועצות" המסורתיות. רצוי לבחור רק את מי שאת סומכת עליה באמת (אמא, אחות או החברה הטובה ביותר), רצוי שתהיו בעלות טעם דומה ובכל מקרה עדיף כמה שפחות יועצות כי יותר מאחת או שתיים זה כבר יהיה מסורבל, מייגע ובעקר מבלבל. ישנן כלות בעלות בטחון עצמי שמסוגלות לעשות את הבחירה לבדן, ישנן כאלו שיבואו עם החתן המיועד וישנן כאילו שמתוך אמונה לא יראו לחתן את השמלה עד יום החתונה. הכי חשוב זה לסמוך קודם כל על עצמך, על הטעם האישי שלך ומה שייתן לך להרגיש טוב עם עצמך גם מבחינה ויזואלית וגם מבחינת הנוחות.

3. משא החיפושים – לאחר שעברת על כל החוברות והאתרים באינטרנט, והחלטת על כיוון, זה הזמן לקחת את היועצות / מלוות ולצאת לדרך. הריכוז הגדול ביותר של מעצבות נמצא כמובן ברח' דיזנגוף בת"א ושם גם תוכלי להספיק כמה שיותר בזמן קצר יחסית. ישנם סלונים שאליהם תוכלי להיכנס באופן ספונטני, אך אצל לא מעט מהם ( וכמובן שגם אצל המעצבות והתופרות שעובדות מהבית) יש צורך לתאם פגישה מראש. בפגישות אצל המעצבות תוכלי למדוד שמלות ולהתרשם מהיחס ומהמעצבים עצמם. לכימיה עם המעצבת יש חשיבות רבה ורצוי שתרגישי בנח עם המעצבת שבחרת. במידה ואין כימיה או הרגשת אי נוחות מסוימת עדיף לוותר ולעבור הלאה. במהלך המדידות בסבב הסלונים, למרות שאת אולי מאילו שסומכות על עצמן, עדיף לתת לא מעט קרדית גם למעצבת בעלת הניסיון ברעיונות לעיצוב השמלה כי בסופו של דבר זה המקצוע שלה. במהלך הסבב תוכלי כמובן להשוות מחירים ובמקביל לברר גם על הדילים שהסלונים מציעים לך עם סלוני היופי והפינוקים של יום החתונה (מספרה, איפור, מלבישה וכו') רצוי כמובן שהמקום בו תתלבשי יהיה כמה שיותר קרוב למקום האירוע. במקביל יוכלו הסלונים להמליץ לך היכן לרכוש את הנעליים ושאר האביזרים וזה הזמן לבדוק ולהשוות את הדילים וההנחות המיוחדות שתוכלי לקבל דרכם.


4. תפירת השמלה ומדידות – זמן ממוצע לסגירת שמלת כלה הוא כ- 3-4 חדשים מראש, התפירה והמדידות אורכות כחודשיים בממוצע. תפירה מאפס כוללת בדרך כלל 4 מדידות. את ההנחיות בקשר למדידות תקבלי מהמעצבת. חשוב מאוד! במדידה האחרונה יש לבדוק את גמישות ועמידות השמלה, זכרי שאת עומדת לרקוד אתה, לקפוץ ולהשתולל, לכן, תזוזי, תקפצי קצת ובדקי שהכל נשאר במקום.

5. תשלום – התשלום מתבצע בהדרגה במהלך המדידות. מקדמה בזמן חתימת החוזה, תשלומים בהדרגה במהלך המדידות והיתרה כשהשמלה מוכנה. רצוי לסכם במעמד חתימת החוזה על תשלום החלק העיקרי כשהשמלה תהיה מוכנה.


מזל טוב ובהצלחה

הכותב: DJ לוי בראונשטיין www.beygaledjs.co.il בנוסף להיותו מהתקליטנים המובילים בארץ קרוב ל- 20 שנה, היה עד לפני כשנתיים גם הבעלים של סלון כלות מצליח ברח' דיזנגוף בת"א במשך כ- 7 שנים.


www.beygaledjs.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י DJ לוי בראונשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]