חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החזר מס הכנסה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הרכבים מוסיקליים הרכבים מוסיקלים מוסיקה חיה מוסיקה לאירועים

נושא המאמר: מה עדיף לנו - להקת חתונות או דיג'יי?
מאת: טלי סער, מולה מיוזיק - הרכבים מוסיקליים   שמור מאמר למועדפים

עד לפני שנים ספורות כמעט ולא ניתן היה להיתקל בחתונה ללא רחבת ריקודים מהבהבת ונוצצת, בסגנון מיטב הדיסקוטקים בעיר. תקליטן איכותי נחשב היה מלך ההפקה, ורחבת הריקודים הייתה האירוע המרכזי. אין ספק שהחשוב נכל לבעלי השמחה הוא לראות את האורחים נהנים ורוקדים עד אור הבוקר. בשנתיים שלוש האחרונות, ברוח התקופה הנוכחית המאופיינת בשינויים, ובשאיפה לייחודיות וסגנון אישי, מתחילים לצוץ אירועים בסגנונות מעט שונים.
להקת חתונות יכולה להוות תחליף מעניין ומקורי לרחבת הריקודים, ולהקת חתונות טובה ומרקידה תהיה ללא ספק משהו שכולם ידברו עליו. אפשרות אחרת היא הרכבי מוסיקליים שונים שלא עונים לקטגוריה של להקת חתונות, ויכולים להשתלב עם תקליטן בכפיפה אחת.

אם גם אתם שוקלים לחרוג ממסורת הדיג'יי ולנסות קו מקורי של מופע חתונות, או הרכב מוסיקלי, כדאי שתהיו מודעים היטב לסיכויים מול הסיכונים שבהעדפת כל אחת מהאפשרויות.
התלבטויות? ספקות? שאלות? כל התשובות לפניכם.

החלטנו לבחור להקת חתונות. מהם היתרונות?

• אין עוררין על כך שמוסיקה חיה תצליח, באחוז גבוה יותר מהמקרים, ליצור את הגירוי הראשוני והרצון לרקוד. יש עניין, יש משיכה, יש משהו מיוחד, וגם אורחים שלא חשבתם שיקרעו את הרחבה יעלו ויבואו כדי להתרשם מן המופע.
• ברוב המקרים איכות הסאונד של להקה חיה, בעלת מערכת הגברה ואיש סאונד אישי, תעלה על איכות הסאונד של תקליטן.
• הלהקה היא מוקד משיכה ויזואלי, ואטרקציה, מעבר להיותה "מרקידת קהל". את הלהקה ניתן לראות ולא רק לשמוע, והקשר הויזואלי הזה יצור עניין אצל קהל נרחב יותר. לעומת זאת, מי שלא אוהב לרקוד לא יוכל למצוא כל עניין אחר בתקליטן.
• להקת חתונות טובה יכולה להשתלב היטב בחתונה המעוצבת עם קונספט. לדוגמה חתונה המעוצבת בסגנון כפרי יכולה לקבל אווירה אוטנטית כאשר היא מלווה בלהקה בסגנון אירי או שירים אחרים בסגנון מתאים. חתונה המעוצבת בסגנון רומנטי, יכולה להדגיש את הקונספט על ידי להקה שתשיר שירים רומנטיים, מהסרטים, וכן הלאה.

מהם החסרונות בהם אנחנו עשויים להיתקל?

• להקת חתונות איכותית עשויה לגבות מחיר גבוה, של כמה אלפי דולרים, מחיר העולה בהרבה מעלותו של תקליטן. (עלי לציין שבשוק התקליטנים בארץ המחירים גם כן מגיעים לסכומים גבוהים מאוד, כך שיש לשקול כל מקרה לגופו).
• ישנן להקות המוגבלות לסגנון מאוד מסויים, ולא יוכלו לספק את המגוון שתקליטן יכול לספק. אתם עשויים למצוא את עצמכם עם סגנון שהוא "ג'אזי מדי", "קלאסי מדי" או פשוט "להקת-חתונות" מדי.
• ישנן להקות שיש להן רק ווליום אחד: חזק. אם מדובר בקבלת פנים או כנס בעל אופי עדין יותר הלהקה עלולה "להשתלט" יתר על המידה.
• להקת חתונות לא יכולה להופיע ברציפות לאורך האירוע. בהפסקות, הלהקה תשים דיסק, אך יאבד האפקט של ההופעה החיה.





אנחנו רוצים תקליטן. מהם היתרונות?

• את ריקוד החתונה שלכם תוכלו לרקוד לצלילי השיר שלכם,כשהוא מבוצע על ידי אותו הזמר ששר לכם אותו בהרבה לילות קסומים, ולא בגרסת כיסוי של להקת חתונות.
• לרוב התקליטנים מבחר של מאות ואף אלפי דיסקים, המגוון המוסיקלי הוא עצום והתקליטן יכול לתמרן ולשנות סגנון בהתאם להתקדמות האירוע. להקה לא תוכל לשנות באופן קיצוני את רשימת השירים להם נערכה מראש.
• אין הפסקות במוסיקה – התקליטן יכול לנגן במשך שעות ברציפות.

מהם החסרונות?

• היזהרו מאפקט "הדיג'יי המשועמם" או גרוע מכך – הטייס האוטומאטי. הדיג'יי יכול לשים דיסק שהוכן מבעוד מועד כך שלמעשה אין כל חשיבות להיותו שם
• הדיג'יי המנחה - ישנם דיג'יים שמשתלבים בהנחיית האירוע: יזמינו את אבי הכלה לברך, יספרו בדיחות, הגיגים ועוד. ישנם אנשים שסגנון זה אינו מתאים להם.
• האם הדיג'יי יהיה נלהב ומוכן להכין רשימת שירים במיוחד עבורכם? לעיתים הדיג'יי מעדיף לנגן את הסגנון הרגיל שלו, ולא מתחשב בסגנון האישי שלכם.

אז אולי נשלב בין השניים?

אפשרות מעניינת היא לשכור די'גיי שידאג להחיות ולהקפיץ את רחבת הריקודים, ובנוסף הרכב מוסיקלי עדין שילווה את השלבים הראשונים של האירוע לפני זמן הריקודים. הרכב מוסיקלי שמנגן בעת קבלת הפנים או בזמן הארוחה יוצר את האפקט הרצוי של מוקד ענייו ומשיכה לקהל נרחב, וגם לקהל שלא אוהב לרקוד. כאשר נגמר החלק הראשון של האירוע הלהקה תעזוב והרחבה תתפנה לריקודים.
תוכלו לבחור האם את השיר שלכם ינגן הדיג'יי מהדיסק המקורי, או שמא תעדיפו שהלהקה תבצע אותו עבורכם. גם במקרה הזה כמובן יש לקחת בחשבון את כל שנאמר למעלה.

שיהיה במזל טוב, ונתראה בשמחות!







www.moolamusic.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי סער, מולה מיוזיק - הרכבים מוסיקליים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]