חיפוש מאמרים

11716 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניקוי יסודי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סדר בבית ארגון הבית כביסה איילת

נושא המאמר: ארגון וסטיפול בכביסה
מאת: איילת גרינברג - לצאת מהבלגן   שמור מאמר למועדפים

לצאת מהבלגן – סדר בבית
"כיצד לשמור על סדר?" "כיצד לדעת על מה לוותר?" "כיצד אפשר לוותר על דברים שכל כך אוהבים ויקרים לליבנו?" אלה רק חלק מהשאלות שאני שבה ונשאלת יום יום בעבודתי.
מילת המפתח היא אסרטיביות עם עצמנו.

אם זה לא בשימוש – החוצה!
צריכה להיות סיבה ממשית ומוצדקת להשארת דברים ולא רק אמוציונאלית בכדי שנשאירם.

אכן קל להגיד אבל לא תמיד קל לממש. לכן כל אחד צריך לשאול את עצמו: מהי האלטרנטיבה? מהי הברירה? באיזה מצב אני רוצה להימצא? במילים אחרות: היכן הרווח או ההפסד גדולים יותר?
כלומר: האם להמשיך להיחנק תחת ערמות הדברים ולסבול כל יום, כל השנה, מעומס, אי סדר, אובדן זמן בחיפושים או להיות אסרטיביים ו"לשחרר" את הבית?
בית הוא לא מחסן. הוא מקום למגורים. הוא המקדש שלנו. מבצרנו. צריך לכבד אותו, להנות ממנו ולא להעמיסו ולחנוק אותו שלא לצורך.

בגדים שלא לובשים למעלה משנתיים – גג שלוש! החוצה! המשפט הידוע "כשאוריד במשקל זה יעלה עלי..." לא עובד! לא מפני שאנשים לא יורדים במשקל, אלא מכיוון שאחרי שהם יורדים במשקל הדבר הראשון שהם עושים זה לפתוח במסע קניות! בינתיים הבגדים נערמים ורק מזכירים לנו תקופה אחרת וגורמים למצב רוח ודיכאון.

השתדלו לא לבחון את הבית כמכלול (פחות מייאש וממתסכל) אלא כפינות שאפשר לטפל בהן בקלות. עבדו בשיטת הפוך על הפוך – ככל שהבלגן גדול יותר כך טפלו בפינות קטנות יותר.
אין דבר כזה, "פה אין לי מה לגעת, הכל מסודר".

פרופורציות - לא צריך לשמור 3- 4, 50 מכל דבר. מצבור שקיות ניילון זה דבר חיובי. לא צריך למלא את כל המרפסת.
כנ"ל גומיות, חוטי חשמל, ניירות אריזה, קופסאות פלסטיק, צנצנות....

אפשר להתייעל בעבודות הבית ועל ידי כך להקל את הבלגן והערמות המצטברות כל כך בקלות.
כביסה - לאסוף ולהכניס ישר למכונה. אין צורך למלא את הסל לעייפה. כאשר מורידים מהחבל לקפל מיידית כמעט כל מה שאפשר. למשל: מגבות. ממלאות בקלות מכונה, מתקפלות בקלי קלות ומיד לארון חזרה. כנ"ל מצעים.

קניות - כאשר אתם אורזים מוצרים בקופה, נסו לארוז את המוצרים על פי נושאים. מוצרי חלב, ירקות וכו'. כאשר מגיעים הביתה, קל יותר לפרק את השקיות. בכל מקרה אל תדחפו הכול למקרר ולארונות בלא אבחנה רק בכדי לסיים עם המטלה. תוך כדי פירוק השקיות גם עושים סדר ומארגנים מחדש את המקרר. הדבר גם הכרחי מבחינת תברואה וחסכון במקום ובהוצאות.

דואר - לא להשאיר מעטפה לא פתוחה ולערום ערמות. למעלה מ- 90% מהניירת תטופל באופן זה מיידית. (רובה דרך אגב יגיע לפח האשפה בלי כל בעיה)

בסך הכול, ככל שמתבצעת יותר עבודה "בשוטף" כך קל הרבה יותר לשמור על סדר וארגון. הדברים אינם מצטברים "לפרוייקטים" שמעיקים ומכבידים.

כולנו מקבלים מתנות ממתנות שונות. מלקוחות, מהבוס, מזכרות וכו' כמו עטים יוקרתיים, מחזיקי מפתחות מיוחדים, פנקס בעטיפה מהודרת. משום מה אנו נוטים "לשמור" עליהם. משאירים אותם בקופסתם היפה "כי חבל" עליהם ולמעשה לעולם אבל לעולם לא עושים בהם שימוש. ולמה בעצם? הכניסו את הדברים לשימוש! פנקו את עצמכם ותיהנו מהדברים. הם שלכם ובשבילכם. לא "חבל עליהם". הם נועדו לכך. אפשר ואף רצוי לזרוק אריזות.

אל תתפתו לקבל דברים שאין לכם צורך ממשי בהם מאנשים אחרים. אם הם אינם נחוצים להם גם לכם ודאי אין צורך בהם. ביתכם אינו מחסן או חנות יד שנייה.

שימו לב שאנו נוטים להפוך דברים "לפרויקטים". להוסיף אפליקציה לחצאית, למסגר את התמונה הישנה, לצבוע את הארגז המתפורר... החדשות הן: אם לא עשיתם את זה עד עכשיו כבר לא תעשו זאת!

סנטימנטים – גם כאן נדרשות פרופורציות ולא להסתכל על הדברים כמכלול. אין דינם של פמוטי הכסף של סבתא כדינם של עיתונים מלפני שבועיים.
קודם נפטרים מהדברים הבאמת לא שימושיים ולא ורק אחר כך לגשת לדברים עם מטען רגשי בעבורנו. אפשר ורצוי לשמור לנו מזכרות. אבל שוב, במידה.

ישנם אנשים שזקוקים לדברים באם אתם לא משתמשים בהם. הדבר מאוד עוזר להשתחרר מהמושג "חבל על..."

ולסיום, משפט חכם שיכול מאוד לעזור:
מה שחשוב זה לא מה שיש לנו, אלא מי שאנחנו!

איילת גרינברג - לצאת מהבלגן
ארגון וסידור בתים מקצועי

www.nobalagan.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איילת גרינברג - לצאת מהבלגן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."