חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שי טובלי על מושג אטלנטיס ATLANTIS





    קישורי טקסט (לפרטים)




מכון גרפולוגיה מקצועית
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מס הכנסה זיכוי במס עו"ד מיסים מיסוי

נושא המאמר: זיכוי ממס בגין תואר אקדמאי
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים


אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]

רבים מאלו שברשותם תואר אקדמאי אינם יודעים, כי הם זכאים לניכוי מהמס שהם משלמים, בגובה של נקודת זיכוי שלמה (החל משנת המס 2008). להלן נבהיר לכם מה שוויה של נקודת הזיכוי המיוחלת ומה עליכם לעשות בכדי לקבלה?

מה שוויה של נקודת הזיכוי? טרם כניסת חוק זכויות הסטודנט, אשר תיקן פקודת מס הכנסה בסעיף 40ג, יחיד תושב ישראל בעל תואר אקדמאי היה זכאי לחצי נקודת זיכוי, אשר שווה ערך לסך של 1,068 ₪ (89 ₪ לחודש). עם כניסת חוק זכויות הסטודנט לתוקף נקבע, כי אילו שסיימו את לימודיהם האקדמאיים בשנת המס 2007 ואילך, יהיו זכאים לנקודת זיכוי שלמה (2,136 ₪ לשנה – 178 ש,ח לחודש).

יש לציין, כי הזכות ניתנת למימוש רק מהשנה העוקבת לסיום שנת הלימודים. הווה אומר, סטודנט שסיים את לימודיו האקדמאיים בשנת המס 2007, יהיה זכאי לקבל את הזיכוי החל משנת המס 2008.

קבלת נקודת הזיכוי – ציון בגב טופס העובד (טופס 101/130) כי הנכם בעלי תואר אקדמאי אינו מספיק. יש להמציא אישור על סיום הלימודים וזכאותכם לתואר, בנוסף, לאלו מכם החפצים לקבל זיכוי עד לשנת המס 2007 (1/2 נקודת זיכוי כאמור), יש למלא טופס 119 ולאילו מכם החפצים לקבל זיכוי לשנת 2008 ואילך (נקודת זיכוי שלמה כאמור), עליכם למלא "בקשה להקלה במס" אשר בה עליכם להצהיר אודות השכלתכם, אשר בגינה הנכם זכאים לנקודת הזיכוי המיוחלת. את ההטבה אתם יכולים לקבל גם במסגרת תיאום מס במשרד פקיד השומה או במסגרת הדו"ח השנתי שלכם.

אנו ממליצים לכם להקפיד על רישום מדויק של אישור הזכאות המונפקת לכם מהמוסד הלימודי, משום שע"פ הוראות מס הכנסה, נקודת הזיכוי תינתנה החל מהתאריך הרשום על גבי המסמך שהומצא. הזיכוי ניתן בגין מספר שנות הלימוד שלמדתם ולפיכך, הנכם יכולים ליהנות לניכוי מס בסכום משמעותי.

לסיום נציין, כי גם אילו אשר למדו "לימודי מקצוע", קרי לימודים לרכישת מקצוע מסוים, בהיקף שעות לימוד הזהה ל-1,700 שעות לימוד הנהוגות במוסד להשכלה גבוהה אשר זכאים לתעודת מקצוע המוכרת על ידי מוסד ממשלתי, זכאים לחצי נקודת זיכוי.

רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]

www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]