חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בדיקת רכב לפני קנייה - מספר שלדה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ליצן ליצנים מברק מזמר ליצנית

נושא המאמר: טיפים ליום הולדת לילדים
מאת: לירון   שמור מאמר למועדפים

טיפים
אחרי שנים רבות, מאות אירועים בכל הסגנונות ולכל הגילאים, צברתי לא מעט ניסיון, שאותו אני רוצה לחלוק איתכם.

בהמשך תוכלו למצוא עצות שיעזרו לכם בארגון המסיבה:

בחירת תאריך יום ההולדת ? חשוב להתייעץ ולתאם עם הגננת או המורה לגבי תאריך המסיבה, על מנת למנוע חפיפה עם אירועים אחרים. אם זה מסתדר זה נפלא, אם לא ? לא נורא , תבחרו תאריך אחר, בכל מקרה ממש לא מומלץ לקיים שתי מסיבות באותו זמן.

בחירת מקום ההפעלה ? חשוב לשים לב לעונות השנה ולהחליט בהתאם:

בתקופת החורף- מומלץ לבחור מקום סגור שיתאים למספר הילדים שצפויים להגיע, לוודא שיש שטיח או מחצלת- לא לשים שמיכות על הרצפה כיוון שזה לא בטיחותי והילדים עלולים להתחלק.

בתקופת הקיץ ? מומלץ לערוך את האירוע במקום מוצל וקריר- במיוחד אם החלטתם על מרחב פתוח. כמו כן, יש להתחשב בילדים ולקיים את המסיבה בשעות שבהן השמש והחום לא מכבידים. יתרה מזאת, יש לוודא שמקום האירוע אינו נמצא בטווח של כביש, ואם כן מומלץ בחום לבקש ממספר מבוגרים שישגיחו שאף ילד/ה לא רץ לכביש. דבר אחרון אך בהחלט לא משני הוא לדאוג שיש מקום שבו הילדים יוכלו לשבת, לכן מומלץ לבחור מקום עם דשא ולא עם חול.

כיבוד - נושא הכיבוד הוא מרכזי בכל אירוע שעושים והוא מכיל מספר נקודות חשובות: אוכל, ממתקים ושתייה.

המלצה שלי כדאי לערוך את הפסקת האוכל בערך אחרי שעה מתחילת האירוע. אפשר להגיש לילדים נקניקה בלחמנייה, חצאי פיתה עם שוקולד/ חומוס ומלפפון חמוץ, להזמין פיצה (חשוב לחתוך כל משולש לרבעים כדי למנוע בזבוז, ומי שרוצה תמיד יוכל לבקש עוד), או כל דבר אחר שבא לכם, בכול מקרה כדאי מאוד לבחור מנה אחת ולא לערבב.

לגבי השתייה מומלץ בחום לקנות טרופיות ולהכין מראש את הקש בטרופית ולחלק לילדים אחרי שהם מסיימים לאכול. אם בחרתם בכל שתייה אחרת כדאי מאוד למלא רק חצי כוס ואפילו רק רבע כוס לקטנים במיוחד, בשביל לחסוך מעצמכם בלאגן מיותר. כמו כן כדי להקל עליכם את מלאכת הניקוי אפשר לעבור עם שקית זבל גדולה בין הילדים בסיום החלק של האוכל ואפילו להעניק פרס לילד שמרים הכי הרבה לכלוך.

את הממתקים יש להתאפק ולשמור לסוף המסיבה, כמו כן חשוב להחליט האם להשאיר אותם בקעריות גדולות, לפזר לצלחות אישיות (אותם תכינו במהלך ההפעלה לפי כמות הילדים שאכן באו ) או לחלק שקיות הפתעה שהילדים לוקחים הביתה (זה משאיר טעם טוב) .

עוגה ?למרות שהמבחר היום גדול ואין סוף לאפשרויות ולעיצובים השונים, מהניסיון שלי רוב הילדים הכי אוהבים את עוגת השוקולד הפשוטה והקלאסית (עוגה כושית). כדי להעצים את הכיף אפשר לשלב את ילד/ת יום ההולדת בהכנה העוגה ובקישוטה- אחלה חוויה גם בשבילכם .
יש עוד הרבה עצות שאפשר לתת, ותמיד אפשר לשאול אותי כל מה שעולה על דעתכם גם בטלפון לפני האירוע, אבל העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לכם היא שתזכרו שהאירוע הזה הוא של הילד/ה . תשתפו את הילד בשלבים השונים של ההכנות והארגון, תשאלו אותו מה הוא רוצה, תחלקו עם הילד את ההחלטות והבחירות, ואפילו תיתנו לו לדבר עם המפעילה.

לבסוף פנייה אישית - הורים יקרים אני מזכירה לכם שהמפעילה היא בת אדם, לפעמים כוס מים היא חיונית ביותר ותמיד מילה טובה, חיוך וסבלנות מתקבלים בשמחה . אני יודעת מה אני עושה והרי בשביל זה הבאתם אותי, אז סמכו עליי ועל שיקול דעתי ופשוט תיהנו יחד עם הילד באירוע כי זה מה שזוכרים לכל החיים.

www.liron.ws


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לירון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]