חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיניים אלקטרוניות, סיבים אלקטרוניים וגששי קרבה – כל היתרונות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיזוף בהתזה שיזוף שיזוף בהתזה בראשון לציון שיזוף בראשון לציון

נושא המאמר: שמירה על השיזוף בהתזה
מאת: יהודית מורי   שמור מאמר למועדפים

שמירה על השיזוף בהתזה

לחות לגוף לשמירה על השיזוף בהתזה.
חמאת אגוז עץ השיאה כקרם הזנה עשיר טבעי המשמש את יצרני הקוסמטיקה בכל העולם.

לחמאה זו סגולות ריפוי וטיפוח עור הגוף בזכות מגוון אבות המזון המצויים בה. החמאה מכילה וויטמינם, אנטי אוקסידנטים, חלבונים ופחמימות המסייעים כולם בהמרצת מטבוליזם העור וחידוש תאים. במשך אלפי שנים משמשת החמאה בעולם המערבי, כקרם הזנה עשיר 100% טבעי ליצרני תעשיית הקוסמטיקה, לתעשיית הקוסמטיקה הטבעית ולרפואה האלטרנטיבית.

חמאת השיאה מופקת על ידי כבישה קרה של גלעינים מובחרים מהשיח ומכילה כ-45% שומנים חיוניים טבעיים, כ-10% פרוטאינים וכ-30% פחמימות, צבעה לבן וניתן להשיגה גם בצורת שמן.

בענף הרפואה האלטרנטיבית משמשת חמאת השיאה כקרם בסיס טבעי להכנת משחות לטיפול בנפיחויות, ארטריטיס, פצעים וצלקות.

בענף הקוסמטיקה הטבעית הפכה חמאת השיאה לפופולרית ביותר בעולם וזאת עקב תכונותיה הקוסמטיות המעולות.

כיום משתמשים ומלמדים על חמאת השיאה בכל הקולג'ים, המכללות ונתי הספר לרפואה אלטרנטיבית בכל רחבי העולם, ואלפי הבוגרים של אותם מכללות מצטרפים מידי שנה למעגל המשתמשים בחמאת השיאה.

חמאת השיאה משמשת את יצרני הקוסמטיקה כקרם בסיס טבעי למשחות ושמני הגנה משמש, לטיפול בבעיות פיגמנטציה וכתמים בעור, לקרמים נגד קמטים, לקרם החייאה לעור סביב העיניים, לייצור ליפסטיקים ועוד...

חמאת השיאה מתערבבת בקלות עם שמנים אתריים ושמני נשא.
ניתן לייצר עם חמאת השיאה קרמים קוסמטיים מעולים ותרכובות טיפוליות.
השימוש בחמאת שיאה במצבה טבעי וללא כל תוספת מזין ושומר על העור, יעיל ביותר לעור הפנים, סביב העיניים, לצוואר, לשפתיים, למרפקים, לגוף, לכפות הרגליים ולידיים

www.morclinic.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יהודית מורי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]