חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זכותו של מייצג לקזז ולעכב כספי לקוח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שירה בציבור אירועים אודות מוזיקאים

נושא המאמר: אודות המוזיקאית - "נורית הירש".
מאת: מוטי דביר   שמור מאמר למועדפים

שלום רב. לקראת ערב הזמר- "ילדותי השנייה" שנקיים ב- 30.5.08 במועדון הזמר שלנו בתל אביב, בחרנו בערב משירי אהוד מנור ונורית הירש אשר שיתוף הפעולה בניהם הניב רפרטואר שירי ארץ ישראל מהיפים שידענו. ולהלן מספר מילים אודות כל אחד מהיוצרים הענקיים הללו. נורית הירש (רוזנפלד)-נולדה ב-1942, מוזיקאית שקנתה לה אחיזה בולטת בזמר העברי בזכות למעלה מאלף לחנים לטובי הפזמונאים והמשוררים. בוגרת "האקדמיה למוזיקה ע"ש רובין", והשתלמה בהלחנה באוניברסיטת קליפורניה בתחומי מוזיקה לסרטים ומוזיקה אלקטרונית. את שירותה הצבאי עשתה בלהקת גייסות השריון ולאחר שחרורה, החלה בהלחנת שירים. שירה הראשון היה "פרח הלילך", שהלחינה ב-1965 למילותיו של אורי אסף והתפרסם בביצוע הזמרת חוה אלברשטיין. אלברשטיין גם ביצעה את שיר הילדים הנודע "מקהלה עליזה", שהירש הלחינה למילותיה של לאה נאור. בין כותבי המלים עמם הרבתה הירש לשתף פעולה, נמנה אהוד מנור אשר בין שיריו הרבים, הלחינה גם את "בשנה הבאה", "כבר אחרי חצות", "ללכת שבי אחרייך". ועוד עשרות שירים שהפכו ללהיטים גדולים שחלקם הגדול בוצעו על ידי אילנית, עופרה פוקס ורבקה זוהר. גם עם יורם טהרלב יצרה הירש להיטים גדולים כמו "מלאך מסולם יעקב","בפרדס ליד השוקת" ועוד... הירש הגיעה להישגים עולמיים כאשר שיריה זכו להצלחה באירוויזיון. בשנת 1973, כאשר השתתפה ישראל לראשונה באירוויזיון, היא יוצגה בשיר "אי שם" שהלחינה למילותיו של אהוד מנור ובוצע על ידי הזמרת אילנית. השיר הגיע למקום הרביעי כשנורית הירש ניצחה על התזמורת שלוותה את השיר. שיא הצלחתה היה באירוויזיון בשנת 1978, כשזכתה במקום הראשון עם ביצועו של הזמר יזהר כהן לשיר "אבניבי", למלותיו של מנור. בעקבות הזכייה תורגם השיר לשפות נוספות והיה ללהיט עולמי. הירש מוכרת גם בעולם היהודי, בזכות לחנה ל"עושה שלום ", שהולחן במקורו לפסטיבל הזמר החסידי הראשון שנערך ב-1969. בבתי כנסת ובקהילות יהודיות רבות הכלילו אותו כלחן תפילה. הירש הלחינה נעימות ופזמונים לסרטי קולנוע ישראלים, כשהבולט ביניהם הוא "בלדה לשוטר", שיר הנושא של הסרט "השוטר אזולאי" של אפרים קישון, שבוצע על ידי אושיק לוי. הירש כתבה גם את הלחנים למחזמר "סאלח שבתי", אף הוא של אפרים קישון, בתיאטרון "הבימה". אחד השירים במחזמר, "אח יא ראב", הפך ללהיט גדול שהושר על ידי כוכב ההצגה, זאב רווח. נורית הירש מרבה להופיע עם שיריה במקומות שונים, כשהיא שרה עם הקהל ומלווה את האירועים בנגינה בפסנתר. היא מעבירה את המפגשים עם שיריה בנינוחות ובאווירה טובה, ומוכיחה את עצמה גם כאישיות בימתית קסומה. המשך כתבה אודות אהוד מנור יפורסם בקרוב. ניתן לבקר באתר שלנו לעדכונים לגבי מועדון הזמר וליצור קשר לפרטים. תודה ובברכה מוטי דביר- איש הקשר "צמד הווי ובידור" http://www.havayvebidur.com

www.havayvebidur.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוטי דביר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]