חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קנאה בהצלחת בן הזוג





    קישורי טקסט (לפרטים)




המדריך אתונה באינטרנט  מקדש הפרתנון באתונה 
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אתונה מקדש הפרתנון באתונה יוון איי יוון

נושא המאמר: 8 שעות באתונה מה אפשר להספיק? מקדש הפרתנון באתונה
מאת: חאלקידיס פאפאלוקס   שמור מאמר למועדפים

ראשית כל ברצוני להודות לכם על האתר הנפלא שלא יאומן כמות החומר שהוא מכיל, אנחנו זוג שבדרכנו ארצה מצאנו כרטיס זול דרך אתונה עם עצירה של שמונה שעות בין 6 בערב ל 2 בלילה דבר ראשון רצינו לברר האם בכלל אפשר להספיק לראות משהו בזמן כה קצר ובשעות לא קונבנציוליות שכאלה אם נשכור רכב ונצא להסתובב בעיר? ואם כן אז מה נוכל לעשות? י דבר שני רצינו לברר האם ישנם מסעדות כשרות במרחק סביר מהשדה, אגב כל דבר עם היסטוריה יהודית באתונה מאוד יענין אותנו, תודה רבה, יעקב 14/4/08 יעקב שלום ותודה על המחמאה, 8 שעות זה גבולי מבחינת זמנים גם בשל העובדה ששדה התעופה מרוחק כ 40 דקות נסיעה ממרכז העיר, כך שאתם צריכים לקחת בחשבון הלוך חזור ועוד קצת זמן בנמל התעופה לפני הטיסה, מה שמותיר לכם להערכתי כ 5-6 שעות במקרה הטוב, עם זאת בחמש שש שעות ניתן לעשות טיול יפה באתונה הכולל, טיול באיזור האקרופוליס והפלאקה, משם לכו לגבעת ליקאביטוס ותוכלו לאכול אולי לאכול באיזור או ראו כתובת מסעדה כשרה בהמשך, אם יהיה לכם עוד מעט זמן לכו או קחו מונית לאיצטדיון שאירח את המשחקים האולימפים הראשונים, לידו יש גם פארק נעים ויפה national park לדעתי זה טיול קצר וממצא באתונה בחמש שעות, לגבי רכב אני חושב שכדאי לוותר, אתונה אינה עיר קלה להתמצאות, ורוב האתרים קרובים זה לזה, קחו מפה בנמל התעופה ולכו ברגל או במוניות, לגבי אתרים יהודים, קיימים כאלה כגון המוזיאון היהודי אך כולם סגורים בשעות כאלה, ניתן לנסות את בית הכנסת היהודי "בית שלום" בכתובת 5 Melidoni Street אך סביר שגם הוא יהיה סגור בשעה כזו, אני חושש שיש לכם מעט מדי זמן גם לזה, לגבי מסעדות כשרות באתונה יש מסעדה כשרה בשם "כל טוב" המצוייה ברחוב נורמנו מספר 4 ליד Monastiraki זה ממש קרוב לפלאקה שהצעתי לכם לטייל בה, לעוד קצת פרטים נסו את דף אתונה שלנו, שיהיה טיול נעים!


מקדש הפרתנון באתונה 

www.greece-islands.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חאלקידיס פאפאלוקס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]