חיפוש מאמרים

11712 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עובדות שלא ידעתם על ניתוחים פלסטיים – אמת או שקר





    קישורי טקסט (לפרטים)




ארגז החול של גוגל | יש פתרון

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חברה לבניית אתרים בניית אתרים

נושא המאמר: ארגז החול - מיתוס או מציאות כואבת
מאת: מאור קפלנסקי   שמור מאמר למועדפים

קידום אתרים: ארגז חול - מיתוס או מציאות כואבת?



הסיפור הוא מוכר וחוזר על עצמו. לקוח עושה נכון ופונה לחברת קידום אתרים שתזניק את האתר שלו קדימה. ואכן, עם תחילת העבודה, דו"ח הדירוגים במנוע החיפוש של גוגל, הראה קפיצות משמעותיות במילות מפתח נבחרות. האתר, שרק הוקם לפני זמן קצר, תופס מקום טוב במנועי החיפוש וכמות הכניסות אליו הולכת וגדלה במהירות מסחררת.

ואז ,לפתע, כמו גזירה משמיים, האתר נעלם מגוגל. מנוע החיפוש ממשיך לסרוק אותו, אך עבור אותן מילות מפתח עיקריות ותחרותיות הוא מופיע במקרה הטוב בעמוד התוצאות השישי (מקום שישי ומטה). דף הבית עצמו נעלם כליל מתוצאות החיפוש עבור כל ביטוי מבוקש ואין לו זכר.



באופן טבעי, הלקוח פונה בכעס למקדם האתרים ומבקש הסברים:

"איך זה יכול להיות שדווקא כשהתחלתי להשקיע בקידום האתר, גוגל מחליט שהוא לא מספיק טוב ומעיף אותו מתוצאות החיפוש?"

יש לזה הסבר. הוא אומנם לא מדעי וקשה להוכיח אותו (כמו כל דבר שגוגל עושה), אולם קהילת מקדמי האתרים כבר יודעת - "תופעת ארגז החול" היא לא מיתוס, אלא מציאות כואבת.



מה היא תופעת ארגז החול ומדוע היא קיימת?

תופעת ארגז החול או תיאורית ארגז החול נולדה לאחר שמקדמי אתרים הבחינו כי Google מרחיק מתוצאות החיפוש מילות מפתח תחרותיות כשמדובר באתרים חדשים. הסיבה לתופעה שנויה במחלוקת: ויש הגורסים כי מקורה במדיניות עקבית של גוגל כלפי אתרים חדשים. אלו טוענים כי גוגל נוקט במדיניות זו כדי למנוע הצפה של אתרי זבל שנועדו רק לצורכי מניפולציה על תוצאות החיפוש. ועל כן הוא מכניס אותם ל"תקופת המתנה" כדי לבדוק את מהימנותם ואמינותם. מצד שני, יש הטוענים כי התופעה מתרחשת מסיבות מתמטיות הקשורות לאלגוריתם של גוגל ותדירות העדכון שלו.

על דבר אחד אין חילוקי דעות בין כל מקדמי האתרים – התופעה קיימת.



אז איך מתמודדים עם תופעת ארגז החול?

קודם כל מומלץ להירגע (אפשר לשתות מים בתוספת כדור...), להתאזר בסבלנות ולהפגין אורח רוח. ראוי לציין ש"תופעת ארגז החול" היא טבעית לכל אתר חדש ומתחיל, למעט מקרים בודדים בהם מדובר באתרים מתעדכנים, כשכמות הקישורים אליהם גדלה בהתמדה (זה מאפיין בלוגים איכותיים, אתרי נחיתה המציגים מוצר חדשני, או וידאו שכולם מדברים וכו'). אתר תדמית או אתר מסחר אלקטרוני רגיל, דינו יהיה כנראה כמו רוב האתרים – שהיה של מספר חודשים ב"ארגז החול" עבור מילות מפתח תחרותיות.

את הזמן של השהיה בארגז החול מומלץ לנצל בכמה פעולות:

לעבוד על האתר מבחינת תוכן (הזרמת טקסט עם כתבות ומאמרים בצורה מדודה – פעם ביומיים שלושה).
לבדוק את תדירות הסריקה של גוגל (איזה עמודים הוא סורק ועל איזה הוא מדלג).
לבדוק בעזרת הגוגל אנליטיקס או קמפיין PPC דרך איזה מילים הגיעו אליכם.
והכי חשוב: כל הזמן להזרים לינקים נכנסים לאתר שלכם (עדיף לעשות זאת באמצעות תוכן מעניין ומושך ולא לבצע החלפת לינקים). אם גוגל יראה שלינקים מוזרמים לאתר שלכם הוא יחשיב אותו כ"חי" ואמין – ואז ימהרו להוציא אותו מארגז החול.


www.pluto-group.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאור קפלנסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."