חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הום סטיילינג: איך בעזרת סטיילינג ותקציב מינימאלי ניתן להפוך בית ישן לחדש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מדפסות לייזר מדפסת מכונת צילום מדפסות משולבות

נושא המאמר: מדפסת משולבות – מדפסות לייזר
מאת: יזמקו   שמור מאמר למועדפים

מדפסת משולבות – מדפסות לייזר

שילוב של פונקציות שונות במכשיר אחד הוא עוד הטבה שהטכנולוגיה המודרנית העניקה לנו.
ממש כמו שפלאפון הוא כבר מזמן לא מכשיר ממנו מתקשרים לדבר עם בן אדם אחר.
רוב הפלאפונים הסטנדרטים היום מסוגלים בדרך פלא לשמש כנגני מוסיקה, מצלמות דיגיטליות ואף מאפשרים לנו לגלוש באינטרנט ולבדוק מיילים בזמן שאנחנו מחכים בתור לרופא.

כיום אפשר למצוא סוג דומה של נוחות גם בעולם המדפסות. בין אם לבית או למשרד, מדפסת משולבת מציעה מגוון רחב של אפשרויות כגון: סריקה, צילום ואפילו פקס מובנה.

מדפסות משולבות - מוצרים – מדפסות לייזר

מדפסת FS-1116MFP-קיוסרמיטה
המכשיר הקטן והקומפקטי הזה, יכול להדפיס, לסרוק, לצלם ולשלוח פקסים. עולם המדפסות המשולבות מוצג במוצר, שביכולתו לספק רבים מצרכי המשרד\הבית בלי לתפוס מקום רב ולגרום לחוסר נוחות פיזית או אסתטית בחלל. המכשיר החסכוני והרב שימושי הזה, מדפיס 16 עמודים בדקה, סורק בצבע, לוקח פחות מ-25 שניות להתחממות והתחלת העבודה וכל זאת במשקל של 15 קילוגרמים בלבד.

מדפסת KM-2035-קיוסרמיטה
דגם ה-KM הזה, משמש כמדפסת ומכונת צילום בלבד. שני הצרכים האלה, הם צרכים חיוניים בכל משרד והמכונה המולטי שימושית הזאת יכולה להתגלות כחסכונית ויעילה. למדפסת\מכונת צילום מהירות הדפסה של עשרים עמודים בדקה, תחזוקה פשוטה וזמן הפעלה אפסי. רכיבים מאריכי חיים מבטיחים שמכונה זו תשרת את דרישות ההדפסה והצילום שלכם במשך זמן רב.

מדפסת KM-2540
מדפסת, מכונת צילום ופקס באריזה אטרקטיבית אחת. דרך נפלאה להקל על חיי המשרד ולהפוך את מטלות העבודה האלו לזמינות ופשוטות. המדפסת המשולבת הזו נבנתה בעיצוב שנועד לחיסכון באנרגיה. מדפסת הלייזר תדפיס עבורכם עד 25 דפים בדקה ותוכלו להתחיל לפקסס, להדפיס ולצלם לפי הצורך תוך 15 שניות מזמן הפעלת המכשיר.
נוחות, חיסכון ופרקטיות
הדרישה למדפסות משולבות הולכת וגוברת. עם הדרישה הגבוהה, איכות המוצרים הולכת ועולה גם היא. החיבה למדפסות המשולבות נובעת מהצורך של משרדים רבים לספק ביעילות אולטימטיבית את הצרכים החיוניים של סביבת העבודה. במשרד בו מאות עמוד מודפסים בשעה, פקסים מתקתקים סביב השעון ותמיד מישהו נשלח לסרוק מסמך כלשהו, זמינות, מהירות ואמינות הן שם המשחק. בלי לתפוס מקום ובלי לסבך את חוטי החשמל, מכשיר אחד יכול לבצע את כל הפעולות היום יומיות של המשרד ולהראות לא רע בכלל בזמן שהוא עושה את זה.

www.yazamco.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יזמקו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]