חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אבות המזון – החלבונים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אינטרנט פאי פר ליד

נושא המאמר: מושגי קידום אתרים
מאת: אימג' נט   שמור מאמר למועדפים

Backlinks כמות של קישורים איכותיים באתרים אחרים המצביעים על האתר שלך. חלק מתהליך קידום אתרים הינו לאסוף קישורים איכותיים עבור האתר שלך.
Bannee Ad קובץ גרפי, או אנימציה קטנה המשולבת בתוך דף אינטרנט לצרגי פרסום. בדרך כלל מכיל קישור לדפים או אתרים אחרים.
Clickthrough Rate אחוז האנשים שלחצו על הקישור שלך מתוך האנשים שראו אותו.
Cloaking קידום אתרי שאינו אתי המנסה לרמות את מנועי החיפוש כאשר המחפש ימצא תוכן שונה מאשר ציפה לו בתוצאות החיפוש. לרוב המידע שונה לחלוטין מאשר המידע באתר.
Contextual Link Inventory נקרא בקיצור גם CLI. כאשר טקסט בדף אינטרנט מזוהה על ידי מנוע החיפוש כטקסט תואם למילות מפתח מסויימות, השרת של מנוע החיפוש יוסיף קישורים ממומנים המתאימים למילות המפתח שהוא זיהה.
Conversion Rate זהו אחוז המבקרים באתר שאכן ביצעו את מטרת האתר, כמו רכישה, מילוי שאלון או סקר וכד. למשל, אם 200 איש נכנסו אליך לאתר ועשרים ביצעו רכישה, אחוז ההמרה שלך הינו 10%.
Cost Per Click מערכת פרסום אינטרנטית שעלות הפרסום בה נמדדת לפי כניסות לאתר בפועל. מנועי חיפוש נפוצים יאפשו לך לפרסם במערכת כזו בעלות נמוכה יחסית לכל הקלקה.
CPC קיצור של Cost Per Click
CPM צורת תמחיר של פרסום לפי חשיפה שנמדד בעלות לאלף חשיפות. יש מפרסמים שיעדיפו צורת פרסום לפי חשיפה. האות M הוא מגיעה מהפירוש המילוי בלטינית של 1000.
Crawler מערכת אוטומטית המופעלת על ידי מנועי החיפוש כדי להוסיף דפים לאינדקס. מערכת זו עוברת על כל הקישורים המצויים בדף ומנסה להכנס אליהם. המערכת מבצעת פעולה זו במחזוריות כדי לאנדקס כמות מקסימלית של דפי אינטרנט.
CTR קיצור של Clickthrough Rate.
Delisting זהו המונח כאשר דף מוסר ממנוע החיפוש. זה יכול לקרות כתוצאה מחסימה מכוונת, מכך שהדף ישן מאד או לא רלוונטי.
Directories מנוע חיפוש, או מדריך אתרים, שהתוצאות ערוכות בידי אדם במקום במערכת אוטומטית. אתרים אלה בדרך כלל נבדקים בעין אנושית ומקוטלגים ידנית לפי נושאים.
Doorway Page דף שנוצר במיוחד לצורך השגת דירוג גבוה במנועי החיפוש. בדרך כלל עתיר במילות מפתח מרבית מנועי החיפוש מתנגדים לשיטת קידום זו.
Gateway Page זהה ל-Doorway Page
Graphical Search Inventory תמונות ובאנרים הקשורים למילת מפתח ספציפית. באנרים אלה מוצגים ללקוח בהתאם למלות החיפוש התואמות.
Index המידע שמנוע החיפוש שומר על כל דף
Imagenet חברת אימאג' נט מפתחת ומעצבת אתרי אינטרנט ומערכות תוכנה מבוססות אינטרנט ואינטראנט.
Inbound Link זהה ל-Backlinks
Keywords המלים שאדם מזין בעת חיפוש במנועי החיפוש. ניתן גם להגדיר זאת כמלים שאותן הציב לעצמו מקדם אתרים כדי לקדם אתר מסויים בחיפוש מלה ספציפית.
Keyword Density הפרופורציה של מלות המפתח ביחס לסך כל המלים המוצגות בדף.
Keyword Proximity המרחק היחסי שבין מלות המפתח המוצגות בדף.
Landing Page הדף שאליו יגיע (ינחת) הגולש כאשר הוא מקליק על תוצאה במנוע החיפוש.
Link Farm דף המכיל כמות גדול של קישורים שאינם מובנים או מקובצים לפי נושאים. בדפים אלה עושים שימוש בדרך כלל למטרת הדרכת מנוע החיפוש לדפים מסויימים.
Link Popularity כמות האתרים שמנוע החיפוש זיהה כמקשרים לדף שלך. חלק מהמנועים עושים שימוש במידע זה לצורך הדירוג של הדף שלך.
Link Text הטקסט המופיע בקישור. לדוגמה בקישור הבא: הקניון היהודי - יודאיקה הטקסט הינו: הקניון היהודי - יודאיקה.
Listings מייצג את הנוכחות שלך במנוע החיפוש ללא קשר למיקום שלך. אם אתה קיים אי שם במנוע החיפוש, פירושו שאתה Listed.
Meta Search Engine מנוע חיפוש שלא משתמש בנתונים עצמאיים, אלא בנתונים שהוא מקבל ממנוע חיפוש אחר.
Meta Tags האינפורציה המוצגת באמצעות תגים משפיעה רבות על על שיטות ועבודת הקידום. המידע כאן מכיל את תיאור האתר, מלות מפתח ואינפורמציה נוספת. מנועי החיפוש לא יציגו את התיאור שכתבת בתגים, אך הוא בהחלט חשוב למנוע החיפוש. בעבר לתגים של מלות המפתח היתה חשיבות מכרעת לקידום. היום חשיבות זו ירדה, אך עדיין היא חשובה.
Meta Description Tag תג המופיע בדף אינטרנט וממוקם ב-Header. תג זהה מכיל את תיאור הדף הספיציפי ומשמש את מנועי החיפוש לצורך הדיוג, למרות שחלק ממנועי החיפוש אינם עושים שימוש בתג זה.
Meta Keywords Tag מאפשר לבוני אתרים להזין מלות מפתח המתאימות לדף כדי שמנועי החיפוש יוכלו לדרג את הדף. חלק ממנועי החיפוש אינם עושים שימוש במידע זה.
Meta Robots Tag מאפשר לבעל האתר להגדיר למנוע החיפוש שימנע מלאנדקס דף זה.
Mirror Site העתק מושלם של אתר קיים. משמש לשיפור הביצועים באתרים בעלי תנועה גבוהה.
Organic Listings תוצאות החיפוש ה"טבעיות", שלא נרכשו בכסף. תוצאות אלה הושגו על ידי האלגוריתמים של מנוע החיפוש.
Outbound Links קישור לדף אחר. קישור זה כולל גם קישורים לדפים באתרים אחרים וגם קישורים לדפים אחרים באתר הנוכחי.
Paid Inclusion מערכת הדורשת תשלום עבור הצטרפות למנוע החיפוש, אך אינה מבטיח מיקומים ודירוג.
PageRank זהו הדירוג שמנוע החיפוש נותן לדף. דירוג זה היה פעם אחד הפרמטרים החשובים עבור גוגל, אך חשיבותו ירדה לאחרונה. מקדמי אתרי נותנים למידע זה חשיבות מאחר ומידע זה הוא הנתון היחיד הגלוי לעין כל וניתן למדידה.
Paid Listings רשימה שניתן להצטרף אליה תמורת תשלום, נמוך בדרך כלל.
Pay-for-Performance מערכת קרובה ל-Pay-Per-Click
Pay-Per-Click מוכר גם כ-PPC. זהו מנגנון המציג תוצאות חיפוש מעל או ליד תוצאות החיפוש האורגניות של המנוע. בדרך כלל, כדי להשיג תוצאות גבוהות יותר יש לשלם סכום גבוה יותר באמצעות מכרז.
Pay-Per-Lead תשלום המועבר למפרסם עבור הפניה מלאה של לקוח. ההפניה כוללת את פרטי הלקוח שבדרך כלל ממולאים על גבי טופס במחשב של המפרסם, או של בעל האתר.
Paid Placement מנגנון קידום אתרים בתשלום הדורש תשלום עבור דירוג גבוה יותר. תשלום זה מושג בדרך כלל באמצעות PPC. ככל שיש יותר הקלקות, האתר מרוויח יותר ולכן הוא ידרג אותך גבוה יותר.
Position זהה ל-Rank.
PPC קיצור של: of Pay-Per-Click
PPL קיצור של: of Pay-Per-Lead
PR קיצור של: of PageRank
Query משפט החיפוש שמוזן למנוע החיפוש על ידי המשתמש.
Rank מדד להצלחת הדף במנוע החיפוש. ככל שהמדד יהיה גבוה יותר, כך החשיפה שלך לחיפושים במנועים גבוה יותר.
Rankings בפשטות המיקום שלך בדף תוצאות החיפוש.
Rapid Inclusion פעולת האינדוקס של מנועי החיפוש אורכת זמן רב. היא יכולה לארוך שבועות ואפילו חודשים. באמצעות תשלום, ניתן לזרז את ההסופה של האתר למנוע ולגרום להוספתו בתוך ימים בודדים.
Reciprocal Link כאשר שני אתרים מסכימים ביניהם להחליף קישורים באופן הדדי.
Registration תהליך הרשמה למנוע החיפוש על מנת להכלל באינדקס. חלק מתהליך ההרשמה כולל תיאור מדוייק של האתר, מלות מפתח וכד' עבור מנועי החיפוש בחינם, או בתשלום. חלק מהמנועים מבצעים פעולה זו אוטומטית אך ורק באמצעות כתובת האתר.
Results Page זהו דף התוצאות המתקבל במנוע החיפוש כתוצאה מפעולת חיפוש.
Robot זהה ל-Crawler.
Robots.txt קובץ טקסט קטן שניתן להעלותו לאתר על מנת למנוע ממנועי החיפוש לאנדקס דפים מסויימים שאנו לא מעוניינים שיכנסו למנוע החיפוש.
ROI החזר ההשקעה, קיצור של Return On Investment. זהו מדד אחוזי הרווח שהתקבל כתוצאה מהשקעה במנועי החיפוש. למשל, אם השקעתם 100$ בפרסום CPC וכתוצאה מכך התבצעו מכירות בסך 1000$, הרי שהחזר ההשקעה יהיה 1000%.
Search Engine מנוע חיפוש. זהו אתר אינטרנט המאפשר לגולשים לחפש באינטרנט מידע באמצעות הזנת מלות מפתח. מנוע חיפוש יכול להציכג תוצאות "אורגניות" ללא תשלום, או תוצאות ממומנות.
Search Engine Marketing בקיצור SEM. פתרונות מתמשכים לשיווק אתרים באמצעות מנועי החיפוש. כולל קידום בחיפוש האורגני או בתוצאות הממומנות. זה כולל גם הוספה מהירה של אתרים, הגדלת הנוכחות של האתר במנועי החיפוש. נקרא גם שיווק באמצעות קידום אתרים SEO.
Search Engine Optimization בקיצור SEO. שירות זה כולל בדיקה והתאמה של האתר למנועי החיפוש. אופטימיזציה של האתר כדי לקבל את המיקום האופטימלי במנועי החיפוש.
Search Terms המלים שאותן מכניס הגולש למנועי החיפוש על מנת לאתר מידע שאותו הוא מחפש.
SEM קיצור של Search Engine Marketing
SEO קיצור של Search Engine Optimization
SERP קיצור של Search Engine Results Page. ראה: Results Page
Shopping Search מנוע לחיפוש ייעודי המציג מוצרים ומחירים עבור אנשים המחפשים מוצרים לרכישה באינטרנט.
SiteMatch תוכנית בתשלום של מנוע החיפוש YAHOO עבור הוספה למנוע החיפוש.
Spam בעולם של מנועי החיפוש זוהי הגדרה של נסיון לקידום של אתר באמצעים פסולים. זה כולל: doorway pages, דף עם מלות מפתח שאינן רלוונטיות ועוד טריקים רבים. ההגדרה של מה שנקרא ספאם היא אינדווידואלית לכל מנוע חיפוש. הפרה של כללי מנועי החיפוש עלול לגרום להסרת האתר מהאינדקס של מנוע החיפוש.
Spider ראה: Crawler.
Style Sheet קובץ המכיל הגדרות וסגנון לעיצוב דף אינטרנט.
Submission זהו תהליך לרישום אתר אינטרנט במנוע החיפוש. תהליך זה אינו מבטיח הוספה או מיקוטם, אך יוביל לתהליך של בדיקה ידנית או אוטמטית של האתר. תהליך זה יכול להתבצע באופן ידני, או באופן אוטומטי על ידי תוכנות הקיימות בשוק.
Title Tag זהו תג שמנועי החיפוש משתמשים בהם כדי להציג את כותרת הדף. מנועי החיפוש משתמשים בתג זה כדי לדרג את האתר ואת הרלוונטיות שלו למלות המפתח.
Website Title ממוקם בחלק העליון של קוד המקור. הכותרת עוזרת להגדיר את תוכן הדף.
XML Feeds מערכת להזנת מנועי החיפוש באמצעות קבצי XML. יש מנועי חיפוש שמשתמשים במנגנון זה כתחליף ל-Crawling, או במקביל לו.



www.inl.co.il/seo.htm


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אימג' נט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]