חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זיכרון דברים לקניית דירה





    קישורי טקסט (לפרטים)




התאמת זוגיות ע"פ כתב יד | גרפודייט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניהול מסעדה ניהול בית קפה קריירה וזוגיות אימון אישי למסעדנים

נושא המאמר: ניהול עסק מזון וזוגיות
מאת: משה רוימי   שמור מאמר למועדפים

קריירה בעסקי המזון וזוגיות

מי שנמצא בעסקי המזון וודאי מכיר את הקלישאה שזוגיות עם ניהול עסקי מזון לא הולכים ביחד. אם בוחנים היטב את המקצוע שנקרא מסעדן ניתן להבחין מיד במורכבות הגדולה אשר מצריכה לא רק מיומנות וכישרון מקצועי כדי להצליח עם העסק אלא לא פחות מאשר יכולת מופלאה ויצירתיות ללא גבול כדי לשמר זוגיות מוצלחת ועוד יותר מכך חיי משפחה.

זה נכון שישנם לא מעט מקצועות תובעניים שגם בהם נדרשת יכולת מיוחדת לשלב בין הקריירה לחיי הזוגיות והמשפחה אבל בתחום המזון ובעיקר למי שבחר להיות בעלים או לנהל עסק מזון הקושי לשלב בין הדברים מוכר ולעיתים אף מתסכל מאוד אם לא מוצאים את הדרך להצליח בשתי החזיתות מבלי להפר את האיזון הכל כך עדין ביניהם.

האם באמת ניהול המסעדה או בית הקפה נועד לרווקים בלבד?

טבעו של עסק מזון הוא להיות מורכב ולכלול שורה של תחומי עיסוק בהם נדרש המנהל להבין לקבל החלטות ולהיות במקום הנכון ובזמן הנכון כדי להשפיע. החל מניהול כ"א ובחירת האנשים הנכונים, דרך בחירת הספקים והקשר עמם, ניהול ומעקב אחר החשבונות וניהול הכספים, דאגה להיבטי התברואה במטבח ולאיכות התפריט ועד שירות הלקוחות והצורך בחדשנות מתמדת. ההבדל העיקרי בין תחום המזון לשאר התחומים שיכולים להעלות על הדעת הוא במידיות הנדרשת ובקצב המהיר של התרחשויות אשר דורש מהמנהל לקבל החלטות מידיות במגוון התחומים ולאור נתונים שלא תמיד משאירים מקום לבחינה מדוקדקת של הנתונים.

מי שמכיר מקרוב את התחום יודע וודאי שאחד התחומים הרגישים והבעייתיים ביותר זה הקושי לאתר עובדים מיומנים מסורים, כאלה שניתן לסמוך עליהם גם כשהם לבד. לאחר שאותו העובדים המסורים והמקצועיים צריך לדאוג שיהיו להם תנאי העסקה מתאימים כך שיהיה כדאי להם להשקיע ולתרום ולעשות כל מאמץ להצלחת העסק. למי שניהול עסק מזון הוא דבר חדש אין הדבר פשוט כלל ועיקר. לאחר שטופל נושא כ"א יש לדאוג לשאר התחומים באופן שוטף ולהשקיע בשיווק וחדשנות מתמדת כדי שהעסק יצמח ויניב תוצאות עסקיות שיצדיקו את כל המאמץ.

רוב המסעדות ובתי הקפה פועלים רוב שעות היום ובעיקר בשעות הערב. מה שאומר שלקראת פתיחת העסק נדרשות הכנות של כשעתיים ולאחר הסגירה כשעתיים נוספות בהם נעשים ניקיונות והתארגנות המקום לקראת יום המחרת. כך קורה שלמעשה עסק מזון פועל כמעט 24 שעות ללא הפסקה.

זו יתכן הסיבה העיקרית לכך שהרבה ממנהלי עסקי המזון מתקשים בשילוב מערכת זוגית וחיי משפחה בריאים לאורך זמן.

אז איך עושים את זה?

הדבר הראשון שצריך להבין ולהאמין בו זה שהדבר ניתן!

כמו בכל תחום גם כאן יש לחתור ולמצוא את האיזון ולהציב כמטרה את ההצלחה הן המקצועית והן האישית כמטרת על. כמובן עדיף ללמוד על התחום ואופיו למי שטרם נכנס לעסק מזון אך אם כבר הוא בפנים אזי כדאי שידע שלא כדאי לוותר כל כך בקלות, לא על חלום המסעדה או בית הקפה ובטח לא על זוגיות נהדרת וחיי משפחה מאושרים.

הכל מתחיל ונגמר בניהול זמן וסדר עדיפות. ברגע שנזהה את המנופים האמיתיים שלנו בחיים ובראשם הצורך שלנו להיות נאהבים לתת ביטוי לאהבה ולפעול למען ערכים חשובים שנגדיר כל השאר הופכים להיות אמצעים שיש לנוהג בהם בשיקול דעת ולא להישאב לתוכם כאילו הם המטרה עצמה. את העסק נוכל להחליף לשנות או להתאים למציאות החיים המשתנה אבל לא את האנשים היקרים לנו מקור הכח והעוצמה האמיתית לעשות כל דבר שנרצה בהצלחה.

ברמה המעשית מדובר למעשה ברכישת "הכלים" הנכונים לנהל את הזמן ומשימות היום בצורה כזו שתאפשר לספק את כל הצרכים הן המקצועיים והן האישיים באיזון. הכלים האלה הם מיומנויות ניהול,טכניקות להפגת מתחים ולחצים וניהול יומן שבו יהיה זמן מוגדר לכל דבר כולל לזמן האיכות עם בן/בת הזוג והמשפחה, חופשה, קניות וכמובן זמן לניהול העסק.

באימון ותרגול נכון של המיומנויות הנכונות ניתן לשנות את המציאות כך שתהיה טובה יותר לנו כמנהלים עסק מזון ויכולת השליטה שלנו בחיים תהיה גבוהה יותר ומכוונת לתוצאות.

לראשונה בישראל מוצגת תוכנית ייחודית שמטרתה לאמן את מנהלי המסעדה או בית הקפה ולסייע להם לזהות את הכלים שברשותם בהם הם יכולים לעשות שימוש מיידי כדי לשפר מערכת זוגית והן את תוצאות העסקיות של העסק.

הייחודיות של התכנית בכך שמבוססת על ניסיון רב שנים באותן דילמות מוכרות לכל מי שמנהל עסק מזון ויכולת מקצועית מוכחת הצלחה אשר יוצרים יחד סביבת למידה אופטימאלית לכל מי שרוצה להצליח.

כל אחד יכול להחליט היום להצליח ולהשקיע באמת בדבר החשוב ביותר בחייו השקעה שלעולם תשתלם – ההשקעה בעצמי!

ניתן להצטרף לאחת מסדנאות היום העוסקות בנושא, לאימון קבוצתי שנערך בכמה מפגשים שבועיים או לאימון אישי אחד על אחד.

למידע על תוכניות העצמה בנושא " קריירה וזוגיות בעסקי המזון " ולתכניות הנוספות ניתן להתקשר לנעמי 077-4510020 או להיכנס לאתר בו מוצג המידע.

www.naomi4toptravel.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משה רוימי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]