חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הכנה לאודישן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אבסורדיות שמן זית כדורגל איטליה

נושא המאמר: כלכלן צלוי בכיכר רבין, מרוח בשמן זית כתית מעולה
מאת: הכלכלן   שמור מאמר למועדפים

הכלכלן [ כותב מאמרים בנושאים כלכליים, הוא הכלכלן ] המאמר הראשון בסדרת המאמרים שלי יהיה המאמר עלי, כן אני מה שקרוי כלכלן, כלכלן הוא אדם שכותב מאמרים בנושאים כללים או בנושאים כלכליים, לעתים כלכלן גם מקלקל מאמרים שהוא קרא במקום אחר, עיבד בראשו, וכתב מחדש בנוסח וע"פ שיקול דעתו. ככלכלן כתבתי כבר למעלה מ 19 מיליון מאמרים, אך לא זכיתי לבמה לפרסום מאמרי ברבים.


כיום החלטתי לתת לאתר ארטיקל מאמרים, שהוא אתר לטעמי, פשוט וענייני לפרסם את מאמרי הרבים. לידיעת הקוראים היקרים, אין לראות במאמרים שלי המלצה, הדברים חלקם אמיתיים וחלקם פרי דימיוני הבינוני, אך בהחלט כן ביקורת, ביקורת זו יוצאת מדברי אך הינה מושטטת בין היתר על כמות גדולה של מכרים וחברים שאינם מביאים את דעותיהם בפומבי.


לכן אני משמש להם כמעיין דובר, מחאה, כן בהחלט והרבה, אנו מדינה שיש הרבה על מה לבוא בטענות, לבכות ולהתלונן, אחרי הכל אנו מדינה גזענית למדי עם הבדלי מעמדות קשים, איטליה וישראל בעלות הרבה מן המשותף, מלבד כדורגל לצערי, נ.ב היינו יכולים להיות קרובים, לפני מספר שנים הועלה השם "זולה" עם ביתר ירושלים אך המשא ומתן התפוצץ עקב פרשת שחיתות גדולה בממשלת איטליה.


שגיאות כתיב, כן תמיד- אני חזק בזה, תמיד מכיתה ב הייתי חזק בתחום הזה ומורי והורי תמיד אמרו במה שאתה טוב תתמקד, תוביל, תצליח, אני אז אני משתדל שתהיה איזה שגיאת כתיב אבסורדית פחות או אבסורדית יותר, חוץ מזה אין לי נסיון בכתיבת מאמרים או ביקורות, כך שאל תשפטו אותי ואם אתם כן שופטים אותי אז גזר דין מזורז ומהיר ורק לאחר בדיקה יסודית של הממצאים העובדות והכי חשוב שהצדק ייצא לאור!


ואם צריך לתלות אותי בכיכר העיר [ משפט נדוש מאד ] אין לי בעיה עם זה, הכי חשוב שמתחת יהיה גריל פחמים גדול, וימרחו עלי שמן זית, פלפל שחור גרוס, שום ופטרוזיליה שיהיה לעורבים טעים, העורבים האלה מדהימים אותי, אתמול אגב ראיתי עורב משחק עם חתול רחוב, משחק מסוכן למדי.


למעלה כמובן מלח לפי מידת הצורך.


 




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י הכלכלן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]