חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
העסקת מטפלת





    קישורי טקסט (לפרטים)




מחפש עסקים למכירה - כנס ללוח מספר 1 באינטרנט למכירת עסקים | שוק עסקים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרים בנית אתר קידום אתר עיצוב אתר

נושא המאמר: בנייה, עיצוב וקידום - הכל תחת מטריה אחת
מאת: מאור קפלנסקי   שמור מאמר למועדפים

בשנים האחרונות חלו שינויים משמעותיים במבנה תעשיית האינטרנט המסחרי בישראל. אם בעבר רוב רובן של החברות מהתעשייה עסקו במה שהוגדר כ"בניית אתרים", או כ"עיצוב אתרים", הרי שהיום נוספו לא מעט חברות המגדירות את עצמן כנותנות שירות של "קידום אתרים".

כדי לעשות סדר, נגדיר תחילה את שלושת סוגי השירותים במילים פשוטות:

בניית אתרים: זהו השירות הבסיסי והראשוני שניתן עבור מי שמעוניין להקים אתר. הוא קשור לצד התכנותי של האתר וכולל קניית דומיין (כתובת אינטרנט), הקצאת שטח אחסון, אספקת מערכת ניהול או מסחר, תכנות קוד ואפליקציות מיוחדות ועוד.


עיצוב אתרים: שירות המטפל בצד ה-ויזואלי של האתר והטעמתו לזהותו המיתוגית. השירות כולל בדרך כלל: יצירת תבנית עיצוב או טיפול בתבנית עיצוב קיימת, יצירת לוגו ושילובו בעיצוב האתר, יישומי פלאש, טיפול בפונטים ועוד.


קידום אתרים: שירות המטפל בשיווק אתר האינטרנט. בעבר, שיווק אתר אינטרנט, עסק בעיקר בפרסום ישיר שלו (ע"י מודעות, באנרים, אימיילים ועוד). היום הוא הרבה יותר רחב וכולל קידום אורגני של האתר במנועי חיפוש (SEO), ניתוח תנועת גולשים, פתרונות תוכן, כתיבה שיווקית, קופירייטינג הוצאת ניוזלטרים, ניהול קמפיינים של מודעות קליק (PPC) ועוד.
מכיוון שמדובר בשלושה שירותים, שלכאורה נפרדים אחד מהשני, בעלי אתרים נוטים לפנות בנפרד לחברות המתמחות בכל תחום. זאת מתוך הנחה שכל חברה תספק את השירות הטוב ביותר בתחום בו היא מתמחה. הנחה זו בעיקרון נכונה, אך במקרים רבים היא גם מוטעית.

לדוגמא: גם אם אתם מעוניינים להקים אתר מכירות או חנות וירטואלית רגילה וחושבים שתוכלו להסתפק בשירותיה הבסיסיים של חברה לבניית אתרים, לבסוף תבינו ששירותי עיצוב וקידום לאתר שלכם הם הכרחיים.

העיצוב לא רק ימשוך את עיניהם של הנכנסים לאתר ינעים עליהם את השהייה בו, אלא גם יבדל אתכם ממתחריכם. הקידום הוא לא פחות הכרחי, כי שירות מסוג זה הוא הפתרון האפקטיבי ביותר להבאת גולשים ולקוחות פוטנציאליים לאתרכם.


סל שירותים אחד כולל עבור כל פתרונות האינטרנט שלך


המסקנה היא שאין מניעה משימוש בסל שירותים כולל, על מנת להקים אתר אינטרנט מצליח ורווחי. התכונה האופיינית לבעלי אתרים של עסקים קטנים-בינוניים היא ראיה לטווח קצר. "פרה-פרה", הם אומרים לעצמם. "קודם נבנה אתר בסיסי, אחרי זה נחליט אם צריך ללטש אותו מעט מבחינת עיצוב, ובהמשך נשקול אם וכיצד להשקיע בשיווק שלו". זו טעות!


אתר אינטרנט הוא דבר דינאמי, ובהחלט ניתן ואפילו רצוי לשפרו בכל עת, אולם כדי להימנע מבעיות, מומלץ שכבר בשלב התכנון יימצא פתרון לכל הצרכים שעלולים לצוץ. אחרת, זה עלול להיות בעייתי.


הבניה, העיצוב והקידום של האתר קשורים זה לזה. לדוגמא: אם בנית אתר שאינו מותאם למנועי החיפוש וברצונך לקדמו, תיאלץ שוב לחפור בקוד האתר ולבצע בו שינויים. או שאם החלטת לשנות לוגו, אז במקום לפנות רק למעצב, תיאלץ גם לחזור למי שבנה לך את האתר, כדי שהוא ישתיל לך אותו שם. פניה לנותני שירותים שונים, לא רק מסרבלת את ההתנהלות שלך, אלא גם מבזבזת לך זמן וכסף.


מצד שני, פנייה לחברה אחת ותיקה ומקצועית באינטרנט המסחרי המציעה סל פתרונות כולל, תבטיח לך ראש שקט ונקי. יחד איתה תגדיר את מטרות ויעדי האתר והיא תלווה אותך בכל תהליך ההקמה, ולאחר מכן בשיווקו האתר ובקידומו. בחברה כזו, מחלקות התכנות, העיצוב, בה- SEO פועלם בהרמוניה וחלוקת העבודה ביניהם היא ברורה.


ב"פלוטו" כל השירותים שתזדקק להם נמצאים תחת מטריה אחת.

גם הבניה, גם העיצוב וגם הקידום ניתנים לך על ידי צוות מקצועי ומיומן ביותר.

את התוצאות אתה תראה לבד.

www.pluto-group.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאור קפלנסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]