חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לימוד רוסית





    קישורי טקסט (לפרטים)




למדריך אתונה באינטרנט

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אתונה יוון איי יוון איים יוון

נושא המאמר: אתונה - יוון
מאת: חאלקידיס   שמור מאמר למועדפים

אתונה היא עיר ענקית אך כמעט כל האתרים החשובים קרובים אחד לשני, גבולות אתרים אלה הם בכיכר אומוניה, כיכר מונסטריאקי, כיכר סינטאגמה ורובע הפלאקה והאקרופוליס הידוע, בירת יוון העתיקה שוכנת למרגלות האקרופוליס, אזור זה נראה פלאקה, בפלאקה ישנם שרידים של אתונה העתיקה, איזור זה מלא בסימטאות, שווקים, דוכני אוכל ומסעדות, והוא חובה לכל מבקר באתונה, אף שהתמסחר כתוצאה ממסרם העצום של התיירים באיזור הוא עדיין חלק בלתי נפרד מאתונה והאווירה שבה [ הקפידו על ציודכם האישי בזהירות ] .

מעל הפלאקה יושב לו האקרופוליס הידוע, שכמו הפלאקה גם הוא אתר חובה, אך בעיקר לחובבי היסטוריה, אם זמנכם קצר תוכלו לצפות באקרופוליס מאיזור הפלאקה או כמעט מכל מקום אחר בעיר אתונה [ תמונה 2 האקרופוליס ], טיפה, ממש טיפה היסטוריה : רוב המבנים באתר נבנו במאה החמישית לפני הספירה, בניית הפרתנון שהוא הסמל העיקרי במקום הושלמה ב 438 לפנה"ס, אך זה עבר שיפוצים ושימורים רבים ע"י ממשלת יוון במהלך השנים.

אתם באיזור הפלאקה, זאת הזדמנות מצויינת להמשיך מעט צפונה ומערבה לכיוון שוק הפשפשים הידוע של אתונה, בשוק זה תמצאו באמת הכל, שוק הפשפשים של אתונה נחשב לאחד משוקי הפשפשים העתיקים והידועים באירופה כולה, בהמשך לכו לגבעת ליקאביטוס מדובר בגבעה בגובה של 277 מטר במרכז העיר אתונה כאשר תגיעו לראש הגבעה תצפו בנוף המרשים ביותר של אתונה, ניתן להגיע לראש הגבעה ברגל בשביל תלול למדי, או ברכבל בעלות של 4.5 יורו, שווה! עד נקודה מסויימת ניתן להגיע גם ברכב, אך אז את סוף העליה תעשו ברגל, קצת כושר לא יזיק [ הליכה של 10 דקות ] .

רעבים מהטיפוס ", אריסטון בכיכר סינטאגמה - מגישים שם פשטידות גבינה מסורתיות במבחר טעמים, המקום הפך למוסד פשטידות יודע וקיים כבר משנת 1910, לפני שאתם עוזבים את אתונה, גשו לאיצטדיון האולימפי הישן של אתונה שאירח את האולימפיאדה הראשונה בהיסטוריה

בפניכם לאיצדיון, משמאל שכונה ובה מסעדות יווניות נחמדות, אם אתם רעבים מדובר באיזור טוב לאכול, מאחוריכם מצוי גן גדול ונעים לנוח בו national gardens, בקצה הדרומי של הגן היפה מצוי גן נוסף עם מזרקות גדולות ומרשימות ומקום לשבת את המקום פוקדת כמעט תמיד רוח קלילה ונעימה מקום מצויין להפסקה zappeio gardens

לקראת האולימפיאדה שיוון אירחה, אתונה עברה שיפוץ מסיבי מאד שבין היתר הותיר לה רכבת תחתית מהטובות היעילות והחדשות באירופה כולה, תחנות הרכבת המרכזיות מעוטעות בפסיפסים מדהימים, שווה להכנס לראות גם בלי לנסוע ברכבת, אך גם לנסוע ברכבת לחלקי העיר השונים היא דרך מצויינת להכיר ולטייל בעיר.




www.greece-islands.co.il/pages/athens.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חאלקידיס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]