חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ריקוד אירי - ההיסטוריה המודרנית של הריקוד האירי





    קישורי טקסט (לפרטים)




עסקים למכירה - שוק עסקים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משרד חקירות חוקר פרטי מעקב גירושין

נושא המאמר: חגיגה מוסיקלית
מאת: מ.ל.מ. חקירות   שמור מאמר למועדפים

חגיגה מוזיקלית מאת:בית הלחמי דודי
השמות בסיפור שונו אך הסיפורים אמיתיים.
עמדתי לצאת מהמשרד כאשר הטלפון צילצל,נתי שותפי ענה לטלפון וסימן לי בידו לשבת,נתי הגיש לי את השפורפרת ואמר לי :"דודי משהיא רוצה לדבר איתך",עניתי לשיחה,האישה שהיתה .מעבר לקו הזדהתה בשם לילי וביקשה להיפגש איתי בדחיפות,לדבריה יש לה בעיה והיא לא רוצה לדבר על כך בטלפון,קבענו להיפגש במשרד בעוד כחצי שעה.
לאחר חצי שעה בדיוק נשמע צלצול בדלת הכניסה למשרד,פתחתי את הדלת ולמשרד ניכנסה אישה בשנות הארבעים לחייה גבוהה ורזה מאד ,שאמרה :"שלום אני לילי",נכנסנו לחדרי הצגתי בפניה את נתי שותפי ושאלתי אותה אם לא מפריע לה שנתי יהייה נוכח בשיחה היא אמרה שזה בסדר מצידה שאלתי אותה מה הביא אותה לפנות אלי ולילי החלה לדבר בהיסוס.היא סיפרה כי יש לה בעיה אישית וחברה שלה המליצה לה לפנות למשרדי, וביקשה לא לחשוף את שם חברתה.
לילי סיפרה כי היא ובעלה ששמו ירון מוזיקאים,הם מנגנים ביחד בתזמורת ידועה.בעלה בנוסף לעבודתו בתזמורת מלמד נגינה בקונסרבטוריון בהרצליה משעות אחה"צ ועד לשעות הערב המוקדמות,והם מתגוררים ברמת גן.
לדברי לילי היום בבוקר היא קיבלה שיחת טלפון ואישה שהיתה מעבר לקו אמרה לה:"את תמימה ונאיבית לבעלך יש מאהבת",והשיחה נותקה.
לדברי לילי היא חשבה שזו מתיחה אך התייעצה עם חברה שלה וזו הפנתה אותה למשרדנו.לאחר שלילי נתנה לנו את סדר יומו של בעלה ירון, התברר כי הזמן היחיד שירון לא נמצא איתה זה בימי שני וחמישי בשעות בהן הוא מלמד בקונסרבטוריון ועד שהוא חוזר לביתם,לילי הוסיפה כי לפעמים לאחר גמר העבודה בקונסרבטוריון קופץ ירון לבקר את הוריו המתגוררים בפתח-תקוה.מאחר והיום יום שני לילי היתה לחוצה שנתחיל כבר היום במעקב.קיבלנו מלילי תמונה עדכנית של ירון,את פרטי רכבו ופרטים לגבי הוריו.סוכם שנבצעמספר ימי מעקב,לילי שילמה כסף על חשבון העבודה אך עמדה על כך שהמעקב יתחיל היום.
עקב ההתראה הקצרה יצאנו למעקב אני ושותפי נתי.הגענו לקונסרבטוריון בהרצליה הרכב של ירון מיניוואן של טויוטה חנה בסמוך.התמקמנו לתצפית.לאחר זמן קצר נראה ירון יוצא מהקונסרבטוריון יחד עם אישה צעירה כבת 25,נכנס עם האישה לרכבו ונסע מהמקום,צילמנו את השניים והתחלנו במעקב.לאחר נסיעה קצרה עצר ירון ליד קניון שבעת הכוכבים בהרצליה האישה ירדה מהרכב וירון המשיך הנסיעה,ירון הגיעה לבית הוריו בפתח-תקוה ולאחר כחצי שעה חזר לרכבו ונסע מהמקום.בדרך קיבלנו שיחת טלפון מלילי שרצתה לדעת מה קרה,דיווחנו לה ואמרנו לה שאנחנו מתקרבים לביתה,לילי ביקשה שנסיים את המעקב וביום חמישי שנבצע שוב מעקב משעות הצהרים.(לגבי הבחורה לילי אמרה שהיא תראה את התמונות בהזדמנות הראשונה).
ביום חמישי יצאו למעקב שני חוקרים ממשרדנו.בצהרים יצא ירון מביתו נכנס לרכבו ונסע לקונסרבטוריון בהרצליה.בשעה 19:00 יצא ירון יחד עם הבחורה (שנראתה נוסעת איתו במעקב הקודם),הבחורה נראתה נכנסת לרכב מסוג פולקסווגן פולו ונסעה אחרי רכבו של ירון,השניים הגיעו לאזור התעשיה בהרצליה ועצרו ליד אחד המוסכים,הבחורה יצאה ממכוניתה נכנסה לרכב של ירון שמיד המשיך בנסיעה.ירון עצר את הרכב בסוף השביל צמוד לגדר של מפעל גדול ליצור קונסטרוקציות.השניים יצאו מהרכב ועברו למושב האחורי,מעשיהם תועדו ע"י החוקרים.לאחר שעה קלה חזרו השניים למושבים הקדמיים ונסעו מהמקום.ירון עצר ליד הרכב של הבחורה היא ירדה נכנסה לרכבה וירון נסע מהמקום,החוקרים המשיכו במעקב אחרי הבחורה והגיעו איתה לדירתה הנמצאת ברח' רבי עקיבא בהרצליה על הדלת היה שלט עם שמה.בחקירות שנערכו למחרת אותרו פרטיה המלאים של הבחורה רווקה בת 25 שלומדת מוסיקה ועובדת בחנות בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.
בשני ימי מעקב נוספים שבוצעו הסיפור חזר על עצמו.
לאור הממצאים לילי פנתה לעורכת-דין שהומלצה על ידינו מתוך כוונה להתגרש.
לאחר כשבועיים שוב פנתה לילי למשרדנו וביקשה שנעשה עוד מעקב נוסף היום,לדבריה מחר היא מגישה לירון את כתב התביעה והיא רוצה שנצלם את המפגש ברכב עם "פלשים" כדי שבעלה ירון ידע שנתפס על חם !
מאחר ומדובר בפעולה שעלולה להתפתח לעימות אני ושותפי נתי הצטרפנו לעוקבים.ביצענו את המעקב כמבוקש וצילמנו עם "פלשים" את הנעשה במושב האחורי של הרכב והופתענו מכך שלמרות הבזקי ה"פלשים" של המצלמות השניים היו עסוקים בשלהם.למחרת בבוקר נפגשנו עם לילי וסיפרנו לה מה היה ונתנו לה את התמונות שצילמנו.שאלנו את לילי אם ירון אמר משהו בבית והיא ענתה שלא אמר דבר והתנהג כרגיל.לילי שילמה את החשבון ואמרה שהיום היא מוסרת לירון את כתב התביעה והיא תיהיה איתנו בקשר לגבי העדויות.
למחרת בבוקר קבלתי טלפון על הקו הייתה לילי שאמרה שהיא בקושי הצליחה להתאפק עד הבוקר וסיפרה: אתמול מסרתי את המסמכים לירון והוא היה בהלם מוחלט! שאלתי אותו מה אתה כזה מטומטם ?לא ראית שצילמו אותך? והוא ענה :מה צילמו? איזה צילמו? הראתי לו את התמונות, והוא לא האמין למראה עיניו! הוא אמר שהוא חשב שההבזקים באו מהמפעל ליצור קונסטרוקציות פלדה שלידו הוא חנה ושמדובר בהבזקים של ריתוך חשמלי.......אחרי כחודש הגיע למשרד שליח ומסר לי בונבוניירה עם מכתב.במכתב מודה לנו לילי על העבודה שעשינו עבורה ובישרה לנו שלא יהיה צורך להעיד מאחר והיא קיבלה גט.
מ.ל.מ חקירות נייד (נתי): 5338496-057
מייל: [email protected]
אתר: www.mlminv.co.il




www.mlminv.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מ.ל.מ. חקירות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]