חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך לבחור תקליאן לאירוע?





    קישורי טקסט (לפרטים)




חתונה באיי יוון - אטרקציה אמיתית וארוע בלתי נשכח!
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חתונה אירועים

נושא המאמר: טיפים למתחתנים
מאת: רן ביטון האירוע שלנו   שמור מאמר למועדפים

הזמנות לחתונה
כשאר אתם שולחים הזמנה לאורחים, צרפו גם מפת הגעה. הקדישו כמה דקות להביט בהזמנה ולראות שהיא ברורה ומדויקת, ואם יש צורך, בצעו בה תיקונים. כך תוכלו להקל על המוזמנים שלכם בהגעה לחתונה, וגם המצב רוח שלהם יהיה טוב יותר.

מקום לחתונה
אם אהבתם מקום מסוים אבל המחיר יקר יותר ומסתכם בשתיים שלוש משכורות חודשיות ממקום זול יותר, לכו על המקום היקר. את המחיר היקר תשכחו אחרי כמה חודשים, את החתונה המוצלחת תזכרו כל החיים!
בהצלחה!

לקשט את הרכב
אם אתם אמיצים אתם יכולים להגיע לחתונה באוטובוס אבל כנראה שלא תעשו את זה...
אם אתם מתכוונים לשכור רכב או להשאיל מ- חבר / בין משפחה קשטו את הרכב בלי להשאיר נזקים- לקשור את הסרטים והפרחים לידיות או למקומות שאפשר להסיר אותם במספריים, השתמשו כמה שפחות בדבק ואם כבר דבק אז משהו שניתן להסיר בכלות.
דבר מאוד חשוב! אל תוותרו על קישוט הרכב לחתונה, אתם תיהנו מאוד מהתגובות בכביש וברחוב.

לשמור על בכסף שלכם
לשמור על הכסף בחתונה: בדקו מראש שיוצב במקום קלפי לצ'קים וקופסא גדולה למתנות. בקשו גם שיעמידו לרשותכם חדר שניתן לנעול, בו ניתן לאכסן את הצ"קים ואת המתנות. אין טעם שאחד ההורים יעמוד ויאבטח כל הערב את המתנות.

להתחשב בהורים
ההורים שלנו מתרגשים לא פחות מאיתנו, לא כל יום הם מחתנים ילד, לכן, כמה שזה קשה שתפו גם אותם בהכנות לחתונה: רשמית מוזמנים, בחירת תפריט ועוד, תתפלאו אבל גם הם יהיו עצות מועילות לכם ובסופו של דבר זה גם הערב שלהם...

מוסיקה לקבלת פנים
חשוב! המוסיקה בקבלת הפנים היא חלק ל פחות חשוב מהמוסיקה בריקודים, חשוב לבחור שירים טובים ונעימים, השעתיים של קבלת הפנים הם אלו שיקבעו את מצב הרוח של האורחים שלכם במהלך הערב.

טיפול קוסמטי לפני החתונה
אם את מתכוונת לעשות טיפול קוסמטי לפני החתונה, כדאי לעשות אותו כחודש לפני החתונה. כך תבטיחי שגם אם יתגלה שאת אלרגית לאחד הקרמים ופיתחת פצעונים, הם יספיקו להעלם עד החתונה-כנאמר: "כדי שעד החתונה זה יעבור"...

לרקוד יחפים
אחרי יום עמוס מצפה לך ערב ארוך ומהנה לכן מומלץ להצטייד בזוג נעלים נוסף, בדרך הכלל בחורים נעלים לחתונה על פי היופי וההתאמה לשמלה ולא לפי הביצועים שלך על רחבת הריקודים. מומלץ להכין לפני נעליים נוחות יותר לזמן הריקודים או... לרקוד יחפה.

לשבת בחופה
אם אתם אורחים חופה בגן אירועים חשוב לדעת 2 דברים:
דבר ראשון- אל תאלצו את האורחים שלכם לעמד שעה וחצי בקבלת פנים, תנו להם את האפשרות להיכנס לאולם, מי שירצה יחזור שוב לגן לראות את החופה מי שלא- פשוט יעדיף לדבר עם החברים בזמן שאתם מתחתנים.
דבר שני- דאגו למספיק כיסאות ליד החופה, יש אורחים רבים שהם מבוגרים וגם הם רוצים ליהנות ולהתרגש יחד אתכם.

בחרתם במקום מדהים והחתונה קרבה ובאה, בדקו מראש שיש שילוט לאולם. לא כולם זוכרים לקחת איתם את המפות שמצורפות להזמנה, דאגו מראש לשילוט והכוונה מכל צומת מרכזית המובילה אל האולם/גן אירועים.

מזל טוב ובהצלחה!


www.eru.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רן ביטון האירוע שלנו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]