חיפוש מאמרים

11716 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נקודה שבועית פרשת "פינחס" ה'תשע"ה





    קישורי טקסט (לפרטים)




שיווק באינטרנט ב 450 ש"ח לשנתיים פתח כרטיס עסק במנוע החיפוש קליק גו
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק באינטרנט אתרי אינטרנט

נושא המאמר: ביקורים קצרים באתר האינטרנט שלכם...?
מאת: קרן זוגלובק גל   שמור מאמר למועדפים

ביקורים קצרים באתר האינטרנט שלכם.

מה הייתם עושים במידה ומחצית מהלקוחות מתקשרים למחלקת המכירות שלכם היו מנתקים את השיחה תוך עשר שניות?

אני לא מתכוונת ללקוחות "קרים" שמתקשרים ומנתקים, אלא ללקוחות פוטנציאלים, כאלה שמעוניינים לרכוש את המוצרים שאתם משווקים.

מה הייתם עושים?

בוודאי, מחלקת המכירות הייתה עומדת במבוכה רצינית. הייתם הופכים את העולם בניסיון להבין מה לעזאזל קורה פה.

הייתם בודקים את מחלקת הטלמרקטינג, מנסים להבין מה קורה במחלקת השיווק, יוזמים הדרכה מקיפה לצוות המכירות, אולי אפילו מחליפים את מנהל המכירות!

בקיצור הייתם עושים משהו ומהר.

מהניסיון שלנו סביר להניח שזה בדיוק מה שקורה באתר שלכם כרגע. מבקרים נכנסים. מסתכלים סביב. תוך פחות מעשר שניות מגיע הקליק. החוצה.

כמה זה עולה לכם?

ניתבתם תנועה של לקוחות פוטנציאלים לאתר שלכם. זה כרגע לא משנה אם קידמתם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש האורגני בגוגל או שעשיתם קמפיין שיווק ב- google adwords, שילמתם לאינדקסים שונים או שהזרמתם תנועה באמצעי קידום אחרים.

דבר אחד ברור. עבור הקידום הזה שילמתם לא מעט כסף.

מהי משמעות הדבר? אתם שואלים...

פירוש הדבר שאתם מאבדים לקוחות פוטנציאלים שלכם, לקוחות שכבר היו בתוך האתר שלכם.

הדבר גם אומר שאתם יכולים להפיק יותר מכל ₪ שאתם מוציאים על קידום.

סביר להניח שאתם יכולים להפיק יותר מקמפיין השיווק שלכם באינטרנט.

כל אחוז שתצליחו להפחית משיעור הביקורים הקצרים באתר פירושו שיפור של יחס ההמרה ושיפור ההכנסות מהאתר.

מה שעליכם לעשות זה לפעול בהתמדה להפחתה של אחוז הביקורים הקצרים. כל אחוז שתצליחו להפחית פירושו שכל שקל שהשקעתם ייצר לכם הכנסה רבה יותר.

מה גורם ללקוחות הפוטנציאלים שלכם לנטוש את האתר?

הסיבה הראשונה לנטישות היא שהמבקרים שנכנסים לאתר פשוט אינם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. הם מבינים שהגיעו למקום הלא נכון וקליק, יוצאים החוצה.

במקרה כזה הכסף שאתם משקיעים בקידום האתר שלכם "קונה" לכם תנועת לקוחות לא מפולחת ולא ממוקדת מספיק לאתר שלכם. זה אומר שאתם משלמים עבור מבקרים שלא יקנו מכם באתר, בשום מצב, פשוט משום שהם לא מעוניינים בשירות או במוצר שיש לכם להציע.

הסיבה השנייה לביקורים קצרים באתר שלכם היא חוסר היכולת של האתר שלכם להעסיק את המבקרים שנכנסים אליכם.

האתר אינו מצליח למשוך את הלקוח הפוטנציאלי שלכם להמשיך ולקרוא את התכנים שלכם.

מובן שאם הלקוח לא מוצא את מה שהוא מחפש באתר שלכם, אתם הולכים לאבד אותו. היזכרו מה עשיתם אתם כאשר נכנסתם בפעם האחרונה לאתר בו לא מצאתם את מה שחיפשתם.

אחרי דקה כבר אי אפשר היה למצוא אתכם שם... נכון?

הדבר נכון במיוחד עבור לקוחות שמגיעים ממנועי חיפוש.

לקוחות אלו יודעים בדיוק רב מה הם מחפשים וגם הסבלנות שלהם קצרה במיוחד.

היד שלהם קלה על העכבר ואם הם לא מוצאים בדיוק את מה שהם מחפשים...

קליק והחוצה!

מה הקשר ליחס ההמרה?

אם מבקר נכנס ויוצא מהאתר תוך עשר שניות זה אומר שהוא לא יוריד את גרסת ניסיון של התוכנה שלכם, לא ייצור עימכם קשר, לא יירשם לניוזלטר שלכם, ובקיצור לא ישלים את הפעולות שרציתם שהוא יבצעו באתר.

גרוע מכך, הוא קרוב לוודאי לא ישוב לבקר באתר שלכם.

משך הזמן שהלקוחות שלכם שוהים באתר הוא מדד מצוין ליחס ההמרה של האתר שלכם.

אתר שהמבקרים נמצאים בו זמן ממושך הוא אתר שמעניין את הקונה הפוטנציאלי שלכם.

הוא יתעניין בתכנים נוספים באתר, יפנה אליו חברים שמתעניינים בתכנים דומים, יכנס אליו פעמים נוספות על מנת לבדוק מה התחדש בו ויהפוך, בסופו של דבר, ללקוח בפועל. לקוח שרכש מוצר או שירות בחברה.

אם גם דאגתם לספק לו את המוצר או השירות לו הוא ציפה, סביר להניח שלקוח זה יחזור ויבצע אצלכם רכישות נוספות בעתיד.

איך מודדים את אחוז הביקורים הקצרים?

ברשת האינטרנט קל מאד להשיג מידע.

בקשו ממנהל האתר שלכם או מאיש השיווק שלכם למצוא עבורכם את אחוז הביקורים הקצרים באתר.

הנתונים קיימים בשרת בו אתם מאחסנים את האתר שלכם.

אם הם אינם יכולים לספק לך את הנתון השיגו עזרה או תוכנה פשוטה של סטטיסטיקות של אתר כיוון שאלו נתונים שכל חברה שמכבדת את עצמה צריכה לדעת.

מה עושים עם הנתונים?

לאחר שהשגתם את הנתונים שאלו את עצמכם , מהי הסיבה שאנשים נוטשים?...

בחנו את הדברים מנקודת המבט של הלקוח. נסו להעמיד את עצמכם במקומו ושאלו את עצמכם מדוע הייתם אתם יוצאים מהאתר.

האם זה מכיוון שהאתר נראה לכם לא מקצועי? אולי משום שהטקסטים הכתובים בו משעממים מידי?

אולי העיצוב מסיח את תשומת לב המבקר מהתוכן? קרוב לוודאי שתמצאו...

שהאתר פשוט לא מספק למבקרים סיבה משכנעת להמשיך ולגלוש בו.

יתכן ויהיה לכם קל יותר לדמות את האתר לסניף נוסף שלכם.

נסו להבין מה יהיה עליכם לעשות על מנת שהמבקרים שלכם יישארו בסניף שלכם ולא ילכו לקנות את המוצר או השירות אצל המתחרים שלכם. התייעצו בעניין עם אנשי השיווק והמכירות שלכם.

מצאו דרכים להשאיר את הלקוחות אצלכם ולגרום להם לקנות אצלכם. בקיצור מצאו דרכים יעילות להשאיר אותם בסניף שלכם ולמכור להם את המוצרים שלכם.


בהצלחה!

קרן זוגלובק גל

http://www.powerbusiness.co.il

איסוף חומרים: חנן זוגלובק

קרן זוגלובק הינה כלכלנית מומחית בתחום השיווק והאינטרנט בעלת ניסיון רב בתחום הניהול והכשרת מנהלים, מבעלי עוצמה עסקית יועצים.

www.powerbusiness.co.il/subpage.asp?page=success


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קרן זוגלובק גל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."