חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השכרת ציוד לחתונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן : עסקים - קונים בשוק עסקים עסקים למכירה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מייצג מייצגים רואה חשבון יועץ מס

נושא המאמר: איך בוחרים מייצג?
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]

בטרם נציג בפניכם עצות שימושיות כיצד לבחור מייצג, בראש ובראשונה אנו ממליצים לכם לשאול את עצמכם האם הנכם זקוקים למייצג? כך לדוגמא, עסק קטן, בעל מחזור עסקאות נמוך, אינו נזקק לשירותיו של רואה חשבון לשם מילוי דו"חותיו השנתיים.

להלן מספר עצות לבחירת מייצג:
1) בצעו סקר שוק - בצעו סקר שוק מקיף ורציני, לרבות קבלת המלצות אודות המייצג.

2) בחרו מייצג בעל אופי עבודה אישי - וודאו מהי שיטת העבודה במשרד, האם המשרד איתו החלטתם לעבוד מצמיד לכם מייצג האחראי על תיקכם באופן אישי, הנותן לכם מענה באופן מיידי, או שמא מדובר במספר חברי צוות האחראים על תיקכם, כך שכל פעם עלולים אתם למצוא עצמכם עובדים מול אדם אחר.

3) תעמדו על קיום ערוץ תקשורת פתוח עם המייצג - לעיתים, במהלך ניהול תיקכם האישי, המייצג נזקק, באופן לגיטימי, להתייעץ עם מייצג בכיר יותר בסוגיה מסוימת. כאן עליכם לבדוק, אם ניתן לקיים ערוץ תקשורת פתוח עם המייצג הבכיר/המומחה אליו מופנית השאלה. יתרון נוסף הנובע מערוץ תקשורת ישיר הינו חסכון בזמן.

4) ערכו הסדר שירותים כתוב ומפורט - סכמו עם המייצג מבעוד מועד, בכתב, את גובה שכר הטרחה לתקופה קצובה, בצורה ברורה, הכוללת התייחסות הן להנה"ח, הן להגשת דוחות שנתיים, הן להגשת הצהרות הון, הן לצורך אפשרי בדיונים שומתיים ועוד. מהלך זה ימנע בעתיד היווצרותה של סיטואציה לא נעימה בה תידרשו לשלם בגין שירותים עליהם לא סיכמתם מראש עם המייצג. אל תיקחו כמובן מאליו, כי המייצג שהכין עבורכם את דו"חותיכם הכספיים לשנת מס מסוימת, יתייצב עתה לדיון במס הכנסה ללא תשלום נוסף.

5) ערכו הסדר שירותים קצוב בזמן עם מנגנון לפתרון סכסוכים - בעיה נפוצה בה נתקל משרדנו היא חתימה של יחידים על הסדרי שירותים ארוכי טווח עם המייצג. הסכמים ארוכי טווח מונעים מכם להיפרד מהמייצג, כאשר עבודתו אינה משביעה את רצונכם. אם בכל זאת הנכם סמוכים ובטוחים, כי קשר ארוך טווח שכזה עולה בקנה אחד עם הצרכים שלכם, הוסיפו להסכם מנגנון לפתרון סכסוכים והפסקת התקשרות בין הצדדים במקרה הצורך. קבעו כי במקרה של סכסוך ימונה בורר המוסכם על שני הצדדים, אשר יחזיק בנאמנות את שכר טרחת המייצג עד למתן החלטה סופית בבוררות כנגד התחייבות המייצג לשתף פעולה עם המייצג החדש, לא לעכב הצהרתו, להבהיר כי לא נדרש לבצע פעולות בלתי לגיטימיות ולשחרר תחת ידיו את תיקכם המנוהל על ידו.

6) בחרו מייצג עם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים – יש לקחת בחשבון כי קיים פער טכנולוגי משמעותי בין מייצגים, אם לעניין תקשורת שוטפת באמצעות האינטרנט בין הלקוח למייצג, אם בעניין יכולתו של המייצג להתחבר למחשבים של רשויות המס היישר ממשרדו ולתקצר את דוחותיכם השנתיים עצמאית ממשרדו, אם באמצעות גישה אינטרנטית מבית הלקוח המאפשרת ללקוח לגלוש אל תוך אתר המייצג ובאמצעותו לבחון את הנה"ח של עסקו ועוד.

7) התאימו את אופי פעילותכם להתמחות המייצג - וודאו כי המייצג אותו בחרתם מסוגל להעניק לכם את סל השירותים לו הנכם זקוקים. בחירתו צריכה להיעשות בהתאם לאופי פעילותכם העסקית, כך שרואה החשבון אליו אתם פונים, יהיה בעל ידע וניסיון בתחומי פעילותכם הכלכלית. נבהיר, כי לכל ענף הייחוד שלו, הבעיות שלו והיתרונות שלו, כך שנכון יהיה להתנהל מול ובאמצעות מייצג המכיר את הענף ואת הפרסונות העוסקים בתחום מטעם רשויות המס השונות, את שיעורי הרווח הנהוגים בענף, שיטות דיווח, אופן ניהול ספרים ועוד.

כך לדוגמא, חברה המעוניינת לצאת להנפקה בבורסה, נדרשת לשירותיו של מייצג בקיא ומנוסה בתחום. כמו כן, מייצגים אשר במהלך עיסוקם וייצוגם נישומים, נחשפו לתחומים ספציפיים, כגון יהלומנים, רופאי שיניים, נהגי מוניות וכיוצ"ב, בקיאים בדרישות הספציפיות והמיוחדות של כל תחום ותחום, וכתוצאה מכך יכולים להדריך את הלקוח כיצד לבצע את הנהלת החשבונות השוטפת.

בהקשר זה נציין, כי מייצג המתעסק בתחום מסוים יודע מהם שיעורי הרווח הממוצעים באותו ענף, נתון המאפשר לו להסב את תשומת ליבו של הנישום המציג בפניו רווח החורג מהמקובל בשוק.

8) בחרו מייצג אשר יכול להעניק לכם ליווי עסקי – לעיתים רבות, העסק המנוהל על ידכם דרוש לשירותיו של מייצג לא רק לשם עבודה שבשגרה כגון מילוי דוחות שנתיים וכדומה, אלא גם לליווי עסקי צמוד ושוטף בכל מהלך שנת המס. בחרו מייצג שיש באפשרותו להעניק לכם ולעסק שלכם ליווי וייעוץ עסקי במהלך החיים העסקיים והדינאמיים של העסק. כוונתנו היא לחיווי דעתו של המייצג אודות השלכותיו של מהלך עסקי זה או אחר, צירופו לפגישות עסקיות, ייעוץ כיצד לבצע מהלך עסקי מסוים אשר יקל על התנהלות עסקיכם מול רשויות המס ועוד.

9) אין חכם כבעל ניסיון - באפשרותו של מייצג מנוסה, לבצע עבורכם תכנוני מס חוקיים, כלומר תכנוני מס אשר עולים בקנה אחד עם הוראות החוק וכתוצאה ישירה מכך, לחסוך לכם כסף רב. המשפט "אין חכם כבעל ניסיון" נאמר לא בכדי.

10) בדקו את שמו הטוב והמוניטין של המייצג – מייצג אשר שמו הטוב הולך לפניו נהנה מיחס של אמון אל מול הגורמים השונים ברשויות המס, מה שמקל על ההתנהלות מולם. יתר על כן, עסקים הנזקקים לאשראים מגופים שונים כגון בנקים נדרשים פעמים רבות להגיש דו"חות על מנת שהאשראי המוזרם לעסק יאושר. אין זה סוד, כי ככל ששמו של המייצג החתום על הדו"ח הכספי המועבר לבחינת הגורם המממן הוא מוכר ומקצועי יותר, כך יטה אותו גורם מממן להעניק לכם ביתר קלות אשראי כבקשתכם.

11) בחרו מייצג בעל יחסי אנוש טובים - לסיום נציין, כי בנוסף למקצועיותו של המייצג ושמו הטוב, חשובה מאוד אף יכולתו הבין אישית, יחסי האנוש שלו . לשון אחרת, עליכם להרגיש בנוח למסור למייצגכם את כל הפרטים הרלוונטים.

רמת גן: רח' החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל': 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל': 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]


www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]