חיפוש מאמרים

11713 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מי יכול להוביל פרויקט לפי תמ"א 38





    קישורי טקסט (לפרטים)




לחופשה חלומית באיי יוון הקסומים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צימרים אטרקציות ספא

נושא המאמר: תרבות צימרים ונופש ישראלית
מאת: יואב לוי   שמור מאמר למועדפים

צימרים זה כבר אינו עניין של נופש בלבד. צימרים הפכו לסוג של תרבות. כאשר אנו בוחנים את התפתחות תרבות הנופש הישראלית ניתן להבין מה הביא לפריצת הצימרים. צימרים תופסים חלק נכבד מתרבות הנופש הישראלית. אם נבחן את האבולוציה של תרבות הנופש הישראלית נוכל להבחין שתרבות הנופש התפתחה בד בבד עם השינויים שחלו בתרבות הישראלית עצמה. שנות ה-50-60 תיירות פנים בישראל – ההתחלה: בשנות ה-50 וה-60, המדינה עדיין בצעירותה עיקר ההשקעה הולכת לכיוון פיתוח המדינה. הנופש הנפוץ היה בעיקר בבתי הבראה. כולנו מכירים את השיר של אורי זהר ואילנה רובינא: החופש בבית הבראה. מילות השיר שכתב חיים חפר די ממצות את תרבות הנופש הישראלית של שנות ה-50 וה-60: "סבלתי תמיד מצרבת הדוקטור אמר לי לשכב אז בואי נשכב על הדשא שרפתי היום את הגב" הישראלים לא תמיד יצאו לבית הבראה בגלל מחלות שונות שהיו להם, היו עוד מספר סיבות לנופש בבית הבראה: "אשתי נשארה בעפולה הבעל שלי במפעל שמי דוקטור אביבי שמי שולה נו, כמה הוספת במשקל?" שנות ה-70 – למה צימרים בארץ אם אפשר ניו יורק: לאחר מלחמת ששת הימים, חל גידול מרשים במספר הטיסות ובמספר היעדים של קווי הטיסה הנכנסים והיוצאים מישראל, לכן תרבות הנופש הישראלית בשנות ה-70-80 היא עם הפנים החוצה. הישראלים יוצאים לכבוש את העולם. בשנות ה-70 מתחילה בנתב"ג פעילות של מטוסי ג'מבו רחבי גוף, מה שיוביל את הישראלים לאחד היעדים הפופולאריים – ניו יורק. לאחר מלחמת יום הכיפורים ישנה דעיכה בכמות הטיסות היוצאות והנכנסות לארץ, אולם מאמצע-סוף שנות ה-70 החל תהליך של עלייה מתמדת בכמות הטיסות והטסים כמו גם ירידה מתמדת במחירי הטיסות מה שממשיך את הנטייה של הישראלים לטוס לחו"ל. שנות ה-70 לא הזניחו את תיירות הפנים, נופשים פעילים וחופשות מאורגנות של ועדי עובדים אלה הם הנופשים השולטים בתיירות הפנים בשנות ה-70-80. יצירת אזור פטור ממכס באילת והאטרקציה של סיני שנכון לאז נמצאה בידי ישראל הפכו אותם ליעד תיירותי לוהט. החזרת סיני למצריים שינתה את אופי התיירות לסיני אבל לא ביטלה אותו לגמרי. שנות ה-80 – כולם טסים להודו: שנות ה-80 סימנו את שנות ההתברגנות של החברה הישראלית, המעבר מתרבות מבוססת רעיונות קומוניסטים ושיתופיים לתרבות מבוססת קפיטליזם ורווח אישי – כך גם התייר הישראלי הופך למפונק יותר ובעל דרישות גבוהות יותר הן ברמת תיירות הפנים והן ברמת תיירות החוץ. התייר הישראלי מחפש ערך גבוה יותר עבור מחיר נמוך יותר. בתי המלון באילת וברחבי הארץ מתפתחים ומציעים הצעות מפתות יותר לתייר הישראלי. לקראת סוף שנות ה-80 מתחיל טרנד תיירותי חדש – טיולים אחרי צבא. הישראלים הצעירים יוצאים וכובשים את המזרח הרחוק, הודו ודרום אמריקה - יעדי תיירות זולים ואתגריים, המתאימים לחיילים לאחר הצבא. תחילת שנות ה-90 בואו נרקוד אגדודו לפני הצימרים: שנות ה-90 ושנות ה2000 הביאו לירידה מהותית במחירי הטיסות לחו"ל, כניסה של טיסות צ'רטר רבות הפכה את הטיסה לחו"ל שווה לכל נפש. בנוסף חלה עלייה ביציאה לנופשונים בתורכייה וביוון למועדונים ולקלאבים של "הכל כלול". לא מפתיע שזאת הייתה אופציית נופש אהודה במיוחד על הישראלים. נופש בחו"ל הפך לזול יותר מנופש בארץ. תיירות הפנים הייתה צריכה להציע אטרקציה עבור הנופש הישראלי על מנת להחזיר אותו לארץ. לכן קמה ונפתחת אלטרנטיבה לבתי המלון הסטנדרטיים. אלטרנטיבה שכונתה באופן רשמי לינה כפרית, ובאופן פחות רשמי – צימרים. אמצע שנות ה-90, שנות 2000, צימרים, צימרים, צימרים: להבדיל מבתי מלון, הלינה הכפרית מתאפיינת בעיקר בביתני עץ/אבן עם מספר יחסית קטן של חדרים, יציאה מהשטח העירוני לינה באזור כפרי. במהלך שנות ה-90 התפתחה תרבות צימרים והישראלים חזרו לנפוש בארץ. צימרים הפכו למילה נרדפת לחופשה בצפון. צימרים בגליל, צימרים בגולן, צימרים בכנרת, צימרים בראש פינה, צימרים בקיבוצים ובכל אזורי הצפון החלו לצוץ כפטריות אחרי הגשם, בדרך כלל לינת צימרים לוותה בארוחות תוצרת בית עם מוצרי המשק המארח ומשקים שכנים. גם בדרום החלו לצוץ צימרים ובעיקר צימרים בערבה. האבולוציה הבאה בתרבות הצימרים לקחה את הלינה בצימרים לשני כיוונים שונים, הכיוון הראשון יצירת אטרקציות שונות על מנת למשוך את הקהל הישראלי לצימרים. אטרקציות כגון מסכי טלוויזיה גדולים, ג'קוזי, סאונות, כמו גם הצעות לפעילויות שונות וייחודיות באזור הצימר. בכיוון השני היה בניית צימרים ממוקדים לקהלי יעד שונים: צימרים רומנטיים לזוגות, צימרים למשפחות, צימרים לדתיים ואפילו צימרים לזוגות חד מיניים. צימרים, בתי מלון – נתונים סטטיסטיים על פי נתוני משרד התיירות לשנת 2006 – 85% מכלל לינות הנופש בארץ הנם בבתי מלון, צימרים מהווים 8% מכלל לינות הנופש כאשר שאר הלינות הם בבתי ספר שדה ובאכסניות. בשנת 2006 היו 15 מיליון לינות נופש כאשר 64% מהם היו של ישראלים. 47% מכלל לינות הישראלים היו באילת. כיום קיימים בארץ כ-331 בתי מלון, בהם יש כ- 46,000 חדרים, הם מהווים 77% מסך חדרי האירוח. התחום הלינה הכפרית – צימרים – יש כ-8000 יחידות אירוח, אלה מהווים 12% מכלל היחידות. לאן הולכת תרבות הנופש הישראלית מכאן? כנראה שהדגש יהיה על גיוון, אטרקציות וערך. הישראלים רוצים ערך גבוה עבור מחיר נמוך, גיוון ועניין רב בנופש שלהם כמו גם אטרקציות שונות ותעסוקות ייחודיות. התחרות ההולכת וגוברת הן מבחינת המחירים הצונחים של הטיסות לחול, הן מבחינת הנופש הזול שמוצע בעקבה שעומד להתחרות בקרוב בנופש באילת תביא לנופש הישראלי צימרים אטרקטיביים יותר ובתי מלון משתלמים יותר.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."