חיפוש מאמרים

11712 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אתרים באיטליה





    קישורי טקסט (לפרטים)




הלוח מספר 1 באינטרנט לקנייה ומכירה של עסקים / קל ופשוט - שוק עסקים!
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכירות סדנת מכירות מאמן מנחה סדנאות

נושא המאמר: סוד תהליך המכירה
מאת: איתי הל-אור   שמור מאמר למועדפים

סוד תהליך המכירה
מה הופך איש מכירות, לאיש מכירות מדהים? רבים מאתנו מחפשים את הסוד שדרוש עבור תהליך מכירה מושלם.
התבוננות באנשי מכירה מצטיינים יכולה רק לבלבל אותנו: האחד מתאפיין ביכולת הקשבה מצויינת, השני הוא מקשיבן בינוני אבל בעל כושר ביטוי סוחף ומעורר התלהבות, השלישי לא ניחן בשני המאפיינים, אבל יש לו יכולת חיבור טובה לאנשים, והרביעי הוא פשוט מאוד ממוקד תוצאה וסגירה.
אז מה נכון? איזו תכונה נדרשת לתהליך מכירה אופטימלי?
התשובה פשוטה אבל מורכבת: תלוי. תלוי על איזה שלב בתהליך מדובר. לכל שלב מתוך 4 שלבי המכירה, דרושה יכולת אחרת.
הבשורה הרעה היא, שנדיר מאוד למצוא מישהו שניחן בכל 4 היכולות הללו, היות ולמעשה מדובר על 4 טיפוסי אישיות שונים במהותם. הבשורה הטובה היא, שניתן לאתר באיזו יכולת יש צורך בחיזוק ובאימון, עפ"י השלב בתהליך שדורש שיפור.
במלים אחרות: איש מכירות מושלם, הוא מישהו שיכול להפוך בכל שלב, לטיפוס מסוג שונה.

פירוט השלבים- הריהו לפניכם.
בדקו ונסו לאתר- באיזה שלב אתם חלשים? זוהי נקודת הכשל במכירה שלכם.
ומהו השלב בו אתם חזקים? זוהי נקודת המינוף במכירה שלכם.
נכתב על בסיס מודל אדיג'ס, על פיו כל האנשים בעולם, מתחלקים ל-4 סוגי טיפוסים:

4 טיפוסי תקשורת, לתהליך המכירה המושלם:

1. שלב הפתיחה- הטיפוס התומך: הטיפוס המאפיין שלב זה הוא חם ולבבי ללקוח, מתעניין, מחייך, נחמד, רגיש ללקוח, דורש לשלומו, רואה בגובה העיניים, יוצר קרבה, קשר אישי, ומעורר שיחה בלתי פורמלית, מה שאנו מכנים- "סמול טוק". בעל יכולות להתאים את עצמו ללקוח ואף לחשוף מעצמו, לטובת מציאת מכנה משותף עם הלקוח.
2. שלב איתור הצרכים- הטיפוס המנתח: הטיפוס המאפיין שלב זה מקשיב בסבלנות ובשקט, ממוקד ויסודי, הגיוני, שיטתי, סבלני, מתבונן, שואל שאלות ואוסף אינפורמציה, רושם מה שנאמר ומאוד קשוב לצרכי הלקוח.
3. שלב הצגת הפתרון- הטיפוס המקדם: הטיפוס המאפיין שלב זה, מציג את הפתרון המוצע לצורכי הלקוח, בצורה יצירתית וכאריזמטית, מעוררת התלהבות והשראה. זהו טיפוס מלא חיים, דרמטי, מנהיג חברתי, אנרגטי, מלא דמיון, ובעל כושר ביטוי מרשים.
4. שלב הסגירה- הטיפוס המשימתי: הטיפוס המאפיין שלב זה, ממוקד תוצאה ומטרה, וחותר להשגת השורה התחתונה, התכל'ס- סגירת העסקה. טיפוס זה לא יהסס לדבר עם הלקוח על גביית הכסף, חתימת החוזה, או קידום הסגירה. זהו טיפוס שאפתן בעל צורך גבוה בהצלחה אישית, בעל רצון חזק, בעל יכולות ניהול, כוחניות, נחוש ונחרץ, מפגין בטחון עצמי, יעיל ומהיר.


אז באיזה שלב מצאתם שאתם מעולים? ואיפה אתם נופלים?
עכשיו, כל שנותר לכם, הוא למצוא כיצד אתם מתגברים על נקודת הכשל שלכם, וכיצד אתם משתמשים בנקודת המינוף שלכם למינוף העסקה כולה.
בהצלחה!


מאת איתי הל-אור, יועץ ומאמן לתחומי תקשורת בינאישית, מנחה סדנאות בכיר, חברת אקספרטיב.
itayhelor@gmail.com






מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איתי הל-אור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."