חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפים לייעול מודעות באתר האינטרנט שלכם זה קורה להרבה אתרים גדולים עם הרבה כניסות וגולשים. מה לעשות, בקושי לוחצים על הפרסומות.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מוזיקה מוזיקה מזרחית שירה בציבור זמר ים תיכוני

נושא המאמר: אודות הזמר הים תיכוני.
מאת: "צמד הווי ובידור"   שמור מאמר למועדפים

שלום רב.
לקראת "ערב זמר ים תיכוני" שיתקיים בסוף חודש ינואר,היינו רוצים להביא לידיעתכם את הדברים הנ"ל כדי להעשיר קצת את הידע של כולנו אודות הסגנון המיוחד הזה.
אפשר להגדיר אותה כמוסיקת הפופ (בתוספת פלפל) של מדינת ישראל.
לקח לז'אנר הים תיכוני זמן והרבה מאמצים כדי להיכנס לתוך התודעה שלנו ושל תחנות הרדיו, אך היום היא חלק בלתי נפרד מהרפרטואר הישראלי .
מאופיינת כמוסיקה שפונה בעיקר לרגש המשופעת בניחוחות ים תיכוניים מהארצות השכנות כמו יוון ותורכיה עם שילובים של ראפ,רוק,היפ הופ ומה לא. המוסיקה הים תיכונית תופסת היום מקום של כבוד במקלטנו ובליבנו.
אביהו מדינה הוא אולי היוצר המזוהה ביותר עם מאבקה של התעשייה הים תיכונית ללגיטימציה תקשורתית. מהלך כל שנותיו כיוצר רצוף מאבקים והקמת שדולות חברתיות שפעלו למען המוזיקה המזרחית. כפי שאמר לסדרת התעודה "ים של דמעות": "המאבקים שלי למען המוסיקה שלנו, הביאה אותי למצב שבו השקעתי פחות בעשיית מוסיקה ויותר במלחמות. אם לא המלחמות אני מאמין שהייתי מכפיל את כמות היצירות שלי".
ואי אפשר שלא להזכיר את זהר ארגוב שהוא לדעת רבים, גדול הזמרים הים תיכוניים של ישראל. מעבר להיותו זמר ענק הוא מסמל יותר מכל זמר אחר את מאבק המוסיקה המזרחית ללגיטימציה תקשורתית. ארגוב היה מכור לסמים ובתיקו הפלילי נרשמו עברות רבות. למרות זאת, ארגוב זכור כאחד התורמים הגדולים למוסיקה המזרחית מבחינה אמנותית. על אף קריירה קצרה שנמשכה שמונה שנים בלבד, ההשפעה שלה היא עצומה ויוצרים רבים רואים בו מורה רוחני.
גילי ארגוב, בנו היחיד של מלך הזמר המזרחי הבלתי מעורער, הלך בעקבות אביו והוא מנהל קריירה בתחום המוסיקה. ארגוב הצעיר ממשיך, למרות משברים אישיים, להוציא אלבומים ולשיר.
זהר ארגוב נולד ב- 16.7.1955 בראשון לציון וב- 6.11.1987 מת ממנת יתר.
בקרוב מאד תקבלו מאמר נוסף כהמשך לנ"ל.
תודה ויום נהדר
"צמד הווי ובידור"-יורם ומוטי


www.havayvebidur.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י "צמד הווי ובידור" שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]