חיפוש מאמרים

11730 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
היכולים אנו לפתח אינטואיציה חשיבה הכרתית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כלי מעקב ההמרות google adwords אדוורדס

נושא המאמר: כלי מעקב ההמרות של גוגל אדוורדס (Google AdWords)
מאת: קרן זוגלובק גל   שמור מאמר למועדפים

בוודאי שמעתם על כלי ההמרות של Google AdWords. אם אתם תוהים מה זה הכלי הזה – המאמר הזה נכתב עבורכם. אני עומדת להסביר עבורכם את המושגים החשובים בתחום וכיצד תוכלו להשתמש בו על מנת לשפר את קמפיין האדוורדס שלכם.

מוכנים? אז בואו נתחיל.

ראשית, בואו נגדיר מהי המרה (Conversion).

המרה פירושה גולש שביצע פעולה באתר (לדוג: ביצע רכישה, מילא טופס צור קשר, נרשם לניוזלטר, עשה download של מוצר לתקופת ניסיון באתר וכו´). הוא כבר אינו סתם גולש ששוטט להנאתו באתר.

עכשיו כבר ברור שהוא לקוח פוטנציאלי שלכם. גם אם הוא לא רכש דבר כעת, יתכן וירכוש מכם בעתיד. אתם בהחלט רוצים לשמור על קשר איתו.

בואו נשווה את הקמפיין השיווק שלכם באינטרנט (on-line) לקמפיין השיווק הכללי שעשיתם לעסק
(off-line).

לשם הנוחות, בואו נניח שאתם בעלי חנות לביגוד אופנתי.

ביצעתם קמפיין שיווק כלשהו (דיוור של קטלוג /גלויות /sms ללקוחות נבחרים). החנות נקייה ומסודרת. המוכרת ממתינה לזרם הלקוחות שייכנסו.

כעת נכנסים לקוחות. הם בוחנים את הסחורה, חלקם מודדים וחלקם אף קונים. החלק האחר יוצא החוצה מבלי לקנות דבר. ברור כי אותם לקוחות שרכשו - עברו המרה.

ומה עם השאר?

אם הבעלים של העסק היו עובדים כהלכה הם היו דואגים להשאיר בידי המוכרת שלהם כרטיסי הרשמה למועדון אליהם היא תוכל לרשום את הלקוחות הפוטנציאלים שכבר ביקרו בחנות. הם גם היו מדריכים אותה כיצד לעשות זאת.

מדוע? הרי קיים אחוז גבוה של סבירות שאותו לקוח שביקר בחנות, בחן את הבגדים והתלבט האם לרכוש אותם היה שם כדי לקנות. הוא בהחלט לקוח פוטנציאלי של העסק שלך. ואם תשמור איתו על קשר, בפעם הבאה הסיכוי רב שיקנה. לכן הרישום של אותו לקוח למועדון לקוחות גם הוא המרה.

ברור. נכון?

או.קי. אז מה הבנו עד כה?
• שהמרה הינה רכישה באתר, אבל (!) היא גם כל פעולה אחרת שהגולש ביצע באתר (תגדירו אתם איזו פעולה),
• שאדם שעבר המרה הוא לקוח פוטנציאלי וודאי של העסק שלכם (וקיים סיכוי שיקנה מכם עוד בעתיד),
• שאתם מעוניינים בהמרת הגולשים ללקוחות פוטנציאלים,
• ולסיכום, שההמרה היא מדד של יעילות של החנות/אתר שלכם.
בואו נתעכב לרגע על הסעיף האחרון.

ההמרה היא המדד של יעילות האתר שלכם.

לשם קלות ההבנה, בואו נחזור לדוגמא של החנות שלנו. תארו לעצמכם שמידי יום במשך חודש שלם, יום אחרי יום, שעה אחרי שעה, נכנסים לחנות שלכם לקוחות פוטנציאלים.

הם מסתובבים בחנות, מציצים בביגוד, סורקים את הסחורה ויוצאים. כל הסיפור הזה אורך פחות משמונה שניות. מה זה אומר לכם?

הלללוווו! תתעוררו יש לנו כאן בעיה חמורה! נורות אזהרה נדלקות וסירנות צופרות ברקע.

ברור שמשהו פה לא עובד. הרי השקעתם הרבה משאבים בפעולות של שיווק כדי להביא את הלקוחות לחנות. הלקוחות מגיעים לחנות אך הם לא מבצעים בה שום פעולה.

או.קי. הנקודה ברורה ככל שזה קשור לחנות שלכם.

רגע אחד, אז מי בכלל אחראי להמרות?

האחראית להמרות בחנות היא המוכרת. באחריותה לדאוג שהסחורה מונחת מקופלת ומסודרת במקום, שהרצפה נקייה, המדפים מבריקים והחנות אסתטית ומוכנה לקלוט לקוחות.

היא נמצאת שם על מנת לעזור ללקוח הפוטנציאלי לבחור את הפריט המתאים לו ולרכוש אותו. ואם הוא לא ביצע רכישה, היא עוזרת לו להירשם למועדון לקוחות, כדי שבפעם הבאה כשתגיע סחורה חדשה ועדכנית היא יהיה מבין הראשונים שיידע על כך ויקבל עדיפות על לקוחות אחרים.

אתם שואלים מי אחראי על יצירת ההמרות באתר שלכם?

אהה! שאלה טובה..

במאמר הבא שלי אני מבטיחה לבחון יחד עימכם בדיוק את הנקודה הזו.

כעת, בואו נבחן יחד מה מודד עבורנו כלי ההמרות של גוגל אדוורדס
• את עלות קמפיין השיווק באדוורדס,
• את כמות קליקים שקיבלנו כתוצאה מהקמפיין (כניסות לאתר),
• את כמות ההמרות שקיבלנו מכל קמפיין,
• ולסיכום, הוא מחשב כמה עלתה לנו כל המרה.
על מנת להסביר את הנקודה האחרונה בואו ניקח דוגמא.
לשם פשטות, נניח שעלות קמפיין השיווק 100 ₪ בחודש. מספר הקליקים מהקמפיין באותו חודש היה 20. ממנו ביצעו פעולה באתר (המרה) 4 לקוחות פוטנציאלים. משמעות הדבר, שכל המרה עלתה לנו 25 ₪. (100 ₪ קנו לנו 4 המרות).

כעת, עליכם לבדוק מה היו ההכנסות (בחנות או באתר) מאותו קמפיין. וכמה אתם מוכנים להשקיע כדי להשיג כל המרה כזו. זו בהחלט נקודה למחשבה.

אז למה אתם מחכים?

בקשו מהמתכנת שלכם להכניס את קוד כלי ההמרות של גוגל אדוורדס לאתר שלכם והתחילו לאסוף נתונים. תגלו נתונים מפתיעים!

במאמרים נוספים אפרט וארחיב בנושא.

אם יש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים לשאול בפורום ייעוץ שיווק ומכירות שלנו. אני מבטיחה להיות שם כדי לסייע לכם בנושא.

שיהיה בהצלחה!

קרן זוגלובק-גל

http://www.powerbusiness.co.il

איסוף חומרים: דפנה זוגלובק

קרן זוגלובק הינה כלכלנית מומחית בתחום השיווק והאינטרנט בעלת ניסיון רב בתחום הניהול והכשרת מנהלים, מבעלי עוצמה עסקית יועצים.

http://www.powerbusiness.co.il/subpage.asp?page=success

www.powerbusiness.co.il/subpage.asp?page=success


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קרן זוגלובק גל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."