חיפוש מאמרים

11716 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אריזות קרטון בעיצוב אישי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יעוץ עסקי יעוץ אירגוני מנהלים ניהול

נושא המאמר: המסע אל הכסף הגדול.
מאת: עדי זוגלובק   שמור מאמר למועדפים

לילך הגיע לעוצמה עסקית במצב עצבני ביותר, על סף היסטריה.

נדרשו כשבע וחצי שעות של פגישות אינטנסיביות ומפגשים עם לילך עם בעלה ועם צוות העובדים הבכיר בחברה כדי לקבל את התמונה המעודכנת.

עסק משפחתי המצוי בתהליך גסיסה.

הפסדים רבעוניים כבר למעלה משישה חודשים.

תחרות קשה מאוד בתחום שכמעט משולל מחסמי כניסה.

חיסול עקבי ומתמשך של חסכונות.

נישואים על סף פירוק.

מנהלים ובעלים על סף משבר נפשי, כספי, ארגוני. שחיקה, חוסר מוטיבציה איומה.

לילות ללא שינה.

לקוחות בורחים.

צ'קים חוזרים.

בקיצור: מצב משברי.

תהליך האבחון:

מספר תהליכי קואצ'ינג שהמנהלים עברו לא הניבו את התוצאות הרצויות והמנהלים החליטו כי הגיע השעה להסיר את הכפפות והשיג תוצאות ויהי מה.

כל המנהלים נשלחו לבצע את סוללת האבחונים המיוחדים שפתחה חברת עוצמה עסקית באתר עוצמה עסקית.

המערכות הבאות עברו ניתוח ארגוני ועסקי מקיף:
-מערך השיווק.
-מערך המכירות
-מערך המחסנאות.
-מערך התפעול.
-תחום ניהול כוח האדם.
-מבנה ארגוני.
-ניהול כספי.
-תכנון פיננסי.
-ניתוח ביצועים עסקיים.

לאחר עבודה נמרצת, אובחנו בחברה מספר גורמי היסוד שהביאו את העסק למצב הקריסה.

גורמים אלו היו כה מוסווים ולא ניכרים לעין עד כי עד לשלב זה המנהלים כלל לא ידעו על קיומם.

מפקח המקרים של עוצמה עסקית אישר ללקוחות להתחיל תהליך ייעוץ עסקי וארגוני, והתהליך יצא אל הדרך.

הזמן לתוצאות:

עם קבלת העסק לתהליך הייעוץ היה ברור לכולם כי מצבו של העסק הינו גרוע: עסק שמרחף על סף חדלות פירעון, משולל מקורות הכנסה ומשמיד כספי בעלים במהירות מפחידה הינו לא דבר של מה בכך.

תהליך הניתוח הושלם ושורה ארוכה של ליקויים ניהוליים, ארגוניים, שיווקיים ועסקיים נגלו לעין.

תהליך מקיף של פיצוח עסקי בוצע על ידי שני יועצים בהנחיית מפקח המקרים כדי לרדת לשורש העניין.

בצורה מפתיעה הניתוח הוביל את מפקח המקרים הבכיר אל שלושה גורמים בסיסיים שעליהם כל הליקויים הקודמים נסמכו ותוכנית מדויקת הופקה לטיפול בגורמים אלו.

תוכנית הייעוץ:

תוכנית הייעוץ הממוקדת שהופקה ללקוחות כללה אספקטים ניהוליים בשני תחומים עיקריים:

א. ניהול יעילות בעסק;
ב. התמודדות עם עומסים ושחיקה;
ג. גרימה, מנהיגות ואסטרטגיה.

לאחר טיפול באלמנטים הבסיסיים המפורטים לעיל, התוכנית התעמקה בנושאי שיווק, מכירות, מבנה ארגוני ומינוף רווחיות מתקדם.

מהלך הייעוץ:

תהליך הייעוץ היה מאוד מורכב וקשה.

בדרך התברר ליועצים כי אדם אחד מהמנהלים הבכירים בעסק אינו מעוניין לשתף פעולה והיה מעדיף כי שותפיו יעבדו עבורו.

במקום עבודה עם שלושה שחקנים עיקריים, מצאנו את עצמנו עובדים רק עם שניים אך עם הוצאות של שלושה.

בנסיבות אלו, היכולת להוציא את כלל התוכנית אל הפועל נפגעה אנושות ומהירות ההתקדמות של צוות המנהלים היית ה איטית עד כדי מריטת עצבים.

שלב אחרי שלב, יועצים של עוצמה עסקית ביצעו את תוכנית הייעוץ סעיף אחר סעיף תוך שהם לפעמים צריכים למצוא פיתרונות יצירתיים לעקיפת המנהל הבכיר שסרב לתפקד.

ביצועים ותוצאות, אף על פי כן ולמרות הכל.

מהר מאוד התחוור למנהלים הבכירים כי גם עסק עונתי אינו אמור להפסיד כסף בתקופות קשות.

תוכנית מקיפה שתקפה את אגף המכירות והשיווק מחד ואת אגף התפעול מאידך החלה להקטין את הפסדי העסק בעונת החורף.

כל החורף הצוות והיועצים עבדו בקצב מרתוני כדי להכין את החברה לעונה החמה המתרחשת מאפריל ועד לספטמבר. עבודה סביב לשעון. שיווק, מכירות והתייעלות עד למרכיבים הקטנים ביותר של העסק.

והתוצאות לא אחרו להגיע. שיפור ברווח הנקי של למעלה משלוש מאות אחוזים למעלה מנקודת המוצא הבהיר היטב למנהלים שהם מצויים במסלול צמיחה חסר תקדים לחברה, אך כאן העבודה לא נעצרה.

תוכנית אסטרטגית בנויה היטב הוצאה לפועל כבר מחודש יולי על מנת לשבור את מסורת ההפסדים המסורתיים עם בוא הגשם הראשון בעסק הקפיצה את הרווח הנקי של העסק, שוב למעלה מ- שלוש מאות אחוז של גידול ברווח הנקי, הישג מרשים בהתחשב ששנת 2005 הסתיימה בהפסד.

על פני כל התקופה, מחזורי העסק עלו בצורה מתונה בכל אחת משלושת התקופות העיקריות של העסק: קיץ, חורף ועונת המעבר.

פילוח נכון של תמהיל מוצרים מינף עלייה של בין עשרה ל- חמש עשרה אחוזים במחזור מכירות למעבר לרווחיות שהמשיכה לזנק בצורה תלולה וחדה.


מבנה ארגוני חדש מוכוון ביצועים, יחד עם יצירת שפה ניהולית אחידה ומוגדרת הפכו את העסק המפסיד שהיה על סף פירוק למכונה משומנת לייצור רווחים.

במהלך שנים 2006 ו- 2007 עת תוכנית הייעוץ הופעלה, העסק ביצע את המעבר מחברה מפסידה לחברה רווחית, מובילה, בריאה ומשגשגת.

בניה נכונה של אתר אינטרנט וקמפיין שיווק אינטנסיבי און-ליין בפיקוחם של יועצי עוצמה עסקית הזרימו כמויות אדירות של לקוחות איכותיים שששו לשלם עבור שרותי החברה בתנאים משופרים.

סיום תהליך הייעוץ:

תהליך הייעוץ היה איטי.

שיתוף הפעולה עם יועצי החברה היה פחות מאופטימאלי.

עם שיתוף פעולה מלא, עסק זה יכול היה לבצע את תהליך ההצלה שלו Turnaround"" בשני שליש מהזמן שהתהליך התרחש בפועל ועל כך מפקח המקרים של עוצמה עסקית מצר.

יחד עם זאת, העסק יצא מכלל סכנה.

בקופת העסק נכסי העסק הצבורים עומדים לחצות במהירות את רף שני מיליון השקלים החדשים ובעלי העסק יותר ממרוצים.

תהליך הייעוץ העסקי הסתיים וכל היעדים המתוכננים הושגו, העסק מצוי במגמת המראה בריאה שאנו צופים שתמשך זמן רב אם המנהלים יקפידו על יישום הכלים שהועברו לרשותם.

אחרי הכל, הכלים של עוצמה עסקית עושים את העבודה.

תודה לכל היועצים שעשו במלאכה, על סבלנות אין קץ ועל נחישות להוביל את הלקוח בדרך החתחתים של הבראה עסקית.

מוגש על ידי: עדי זוגלובק,

http://www.powerbusiness.co.il


איסוף חומרים: חנן זוגלובק


קרדיט:

עו"ד עדי זוגלובק בעל מומחיות מקיפה בתחום ניהול תאגידים והכשרת מנהלים מבעלי חברת עוצמה עסקית, העוסקת בהנעת תהליכים עסקיים ובהשבחת הון אנושי והכשרתו.




www.powerbusiness.co.il/subpage.asp?page=success


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עדי זוגלובק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."