חיפוש מאמרים

11611 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קורס גולף - בגדי גולף - מחבטי גולף - משחק הגולף





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רישום פטנטים מכירת פטנטים בניית מיזם כלים עסקיים

נושא המאמר: רק טלפון אחד והתמלוגים מתחילים לזרום ......
מאת: כפיר חזז, מנכ"ל י.ם. הזדמנויות עיסקיות   שמור מאמר למועדפים

כולנו מכירים את המשפט המפורסם "הראש היהודי ממציא לנו פטנטים", ואכן כך הדבר ליזמים הישראליים יש המון רעיונות ממוצרי נוחות לבית ועד טכנולוגיה או פיתוחים עתירי יידע.
הבעייתיות העסקית הינה בעיקר במוצרים פשוטים, ברוב המקרים אין טעם להקים חברה או גוף עסקי שייצר או ימכור את המוצר, אלא יהיה יותר נכון למכור את הפטנט/רעיון לחברה בתחום, בתמורה לתמלוגים קבועים ממכירות או תשלום חד פעמי, ולחברה זו יש את כל הכלים לפתח, לייצר ולשווק את המוצר עד למכירות מלאות.

התחושה הרווחות בקרב בעלי הרעיונות, שאם יש לי רעיון אני צריך להגיש עליו בקשה לפטנט מלא או Provisional לפתח איזה אב טיפוס ראשוני ומשם רק להרים את הטלפון לחברת יעד בתחום וזהו אני מסודר!
לצערנו לא כך הדבר, הגשת פטנט מלא/ Provisional נכון רק על מנת להגן עלינו מפני גניבת הרעיון מחברות בתחום ואינו תורם בתהליך מכירת הזכויות, זה נכון ש"טוב מראה עיניים" אבל לא לכל הרעיונות חייבים שיהיה אב טיפוס, במיוחד לאילו שאין צורך בלהוכיח את היתכנותם, בנוסף כדאי מאוד לקחת בחשבון את העלויות, האם זה יהיה נכון להשקיע כמה אלפי או עשרות אלפי דולרים בפיתוח וייצור אב טיפוס.

ברוב המקרים ואולי אפילו בכולם, הפטנט אינו מוכר את עצמו, צריך ל"האכיל" את חברות היעד בכפית, נכון הם מכירות את השוק ואת היכולות שלהם, אבל אנחנו חייבים לבוא מוכנים ברמה העסקית, לצערנו יזמים רבים מזניחים ואולי אפילו מוותרים על הכנת כלים בערוץ העסקי, הם ידרשו לזה אח"כ שיגיעו מול החברה, כשישאלו אותם "כמה תעלה יחידה אחת?" או "כמה אחוזי תמלוגים הם רוצים?", אני מקווה שהתשובה לא תהיה בחזרה לחברה היעד: "כמה אתם מוכנים לשלם", כי הם לא מוכנים לשלם כמעט כלום........

כחלק מהשלבים בבניית המיזם על מנת למכור את הזכויות שימוש חובה להכין כלים עסקיים, אנחנו צריכים להגדיר את חברות היעד על פי ניתוח שווקים בסיסי, ומיד אחרי זה להעריך כמה רווחיות תהיה לחברת היעד ומתוך זה לקבוע אחוז שאותו אנחנו רוצים ולא אחזו שרירותי, כמובן שעל מנת להגיע לחישוב ולתמחור הזה יש מספר רב של נתונים שצריך לבדוק כגון: אחוזי חדירה בשוק, פוטנציאל מכירות בלל ושל חברות היעד בפרט, אחוז רווחיות של הענף ושל חברות היעד וכד'.
הכלים העסקיים האלו שניצור ונכין יקנו לנו את היכולת לשבת מול חברת היעד ולהציע לה הצעה עסקית שתהיה הגיונית ותבוא בקנה אחד עם הפעילות העסקית שלה, אחרי הכל עשינו היטב שיעורי בית.

ככל שנגיע מוכנים יותר וידע רחב יותר כך המחיר שאותו נוכל לבקש יהיה גבוה יותר, אל תשכחו כמונו יש עוד המון שפונים אליהם וכולם חושבים שהמוצר שלהם הכי טוב ורווחי, עלינו להוכיח אחרת ולא להשאיר את ההחלטה בידהם של החברות עצמם.
בימים אילו אנו מסיימים את ארגון קבוצת המיזמים לנסיעה לאירופה בסוף חודש אוגוסט לפגישות עם חברות יעד, נשארו מקומות מוגבלים לנסיעה הקרובה.
אם יש ברשותך רעיון נשמח להכין כלים עסקיים ולפנות לחברת היעד וייתכן ועד לראש השנה הקרוב כבר תהיה עם Draft ראשון מול חברה למכירת זכויות שימוש.

בהצלחה, כפיר חזז

** אין בבלוג זה להמליץ או להציע מהלך ו/או פעילות עסקית כזאת או אחרת, כל מקרה הינו לגופו ומחויב להיבדק בצורה העסקית הטובה ביותר לפני יישומו בפועל.

www.yam-net.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י כפיר חזז, מנכ"ל י.ם. הזדמנויות עיסקיות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."