חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הארכות ותוספות שיער - החלקות יפניות - הארכות שיער - תוספות שיער - מילוי שיער - המלצות - מחירים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רעיון עסקי פטנט רשם הפנטים

נושא המאמר: כדאי או לא כדאי? זו השאלה...
מאת: אבשלום כהן - ים הזדמנויות עסקיות   שמור מאמר למועדפים

כמו רבים מאיתנו, גם אתה חשבת לפחות פעם אחת בחיים על רעיון עסקי למוצר/שירות חדש.

כמו בהתאהבות, המחשבה על הרעיון גורמת לריגוש חזק, ל"ערימה" של מחשבות ולפנטוזים על עושר רב ומיידי.

לאחר שההתרגשות דועכת מעט, ומאפשרת לחזור לשגרה ולפעילות היומיומית, אתה מתחיל לחפש איך מתחילים עם הרעיון מה עושים איתו ואיך מתחילים לממש ולהפוך את הרעיון לעסק שמניב מזומנים.

עם המחשבה הזו , אתה עולה על פתרון ראשוני– שאל חבר! , ומיד רץ לאתר חברים טובים שמבינים מעט בתחום וכן ליועצי חינם ידידותיים בפורומים ליזמות הקיימים באינטרנט. לאחר שהצלחת לשתף אותם בתהליך שעברת (ולחברים סיפרת אפילו את הרעיון...) אתה עתיד לקבל במרבית המקרים את התשובה הפופולארית – "תרוץ לרשום פטנט!".

"פטנט... איך לא חשבתי על זה קודם", "ככה אוכל להגן על עצמי מפני גנבי רעיונות ואוכל להבטיח שכל עסקה שקשורה לרעיון שלי, תזכה אותי בתמלוגים מהמכירה".
שמח וטוב לבב אתה קובע פגישה אצל עורך פטנטים בכיר, מחתים אותו על הסכם סודיות (כי ככה אמרו לך שצריך...) ומספר לו את הרעיון. עורך הפטנטים מקשיב בקשב רב ומסכים למה שאתה אומר. לפני סיום הוא אמר "נשארו לי רק שתי שאלות, ברשותך, על מנת שאוכל לייעץ ולהמליץ לך על האפשרות הטובה ביותר.

* "איך הרעיון אמור לעבוד?... הרי לא מקבלים פטנט על רעיון אלא על אופן המימוש שלו וכיצד הוא הופך למוצר". אתה מתחיל להתבלבל ומרגיש שנהיה פתאום חם מסביב... "איני יודע, אני לא בעל ידע וניסיון בהנדסת מוצרים... אולי כדאי שנשאל מישהו".

* O.K שאלה נוספת – באיזה מדינה/מדינות אתה מעוניין לרשום את הפטנט?" – זה כבר מתחיל להיות מסובך ובאינסטינקטיביות אתה "שולף" - "בכל העולם, ברור".

עורך הפטנטים, בסבלנות ועם החיוך השמור לעוסקים בתחום המיוחד הזה, מבין את המצב ומסביר לנו באריכות ובפשטות כי עליו לבחור את השווקים הרלוונטים לפתח את המוצר ולו רק ברמת רעיון בשיתוף מהנדס מוצר ואחרי זה בעלות של כמה אלפי דולרים ניתן יהיה לרשום פטנט בכל מדינה שתבחר או לרשום בקשה פרוביזורית שתחל את התהליך להגשת בקשה לפטנט.

מפוכך יותר, אתה יוצא מהפגישה ומבין שיזמות אינה עניין של מה בכך אלא דורשת הקצאת זמן וכן לא מעט כסף. מהורהר אתה שואל את עצמך "כדאי או לא כדאי?"
ישנם מספר פרמטרים שעלינו לבדוק ולאמת מיד עם תחילת התהליך והם עתידיים לתת לנו את התחושה האם כדאי להתחיל בתהליך פיתוח מיזם או לא.
להלן מספר פרמטרים שעלינו לקחת בחשבון בתחילת התהליך:

? האם קיימים מוצרים דומים להמצאה שלנו ומהי מידת הדמיון בינהם?
? האם קיימת חדשנות בהמצאה ובאופן מימושה או שההמצאה כוללת דרך נוחה/זולה יותר לפיתוח מוצר קיים?
? האם המוצר מיועד לקהל יעד ספציפי מצומצם (אוכלוסייה דתית/ רוכבי אופנועי שטח וכ"ו) או מיועד לקהל יעד רחב והטרוגני יותר?
? האם ההמצאה קשורה לתחום עיסוקנו היומיומי ואנו יכולים לממש ידע/ניסיון/קשרים שלנו לטובת פיתוח המיזם או שאנו תלויים לגמרי בספקים חיצוניים?

תוצאות חיוביות לשאלות אלו, יצביעו על כדאיות ואטרקטיביות ההשקעה בשלבים "מסוכנים" אלו של תחילת פיתוח הרעיון, ויתנו לך חיזוק חיובי לאמונה כי הרעיון שווה פיתוח ויכול בסבירות גבוהה להצליח ול"הקפיץ" אותך מדרגה מבחינה אישית וכלכלית.

• הכתוב לעיל כתוב בלשון זכר אך מכוון לשני המינים כאחד.
• אין בבלוג זה להמליץ או להציע מהלך ו/או פעילות עסקית כזאת או אחרת, כל מקרה הינו לגופו ומחויב להיבדק בצורה העסקית הטובה ביותר לפני יישומו בפועל.

בהצלחה, אבשלום כהן - www.yam-net.com

www.yam-net.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבשלום כהן - ים הזדמנויות עסקיות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]