חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אנטי סליפ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משקעים מיזמים גיוס הון יזמים

נושא המאמר: כמה שייתן המשקיע כך יותר טוב
מאת: כפיר חזז, מנכ"ל י.ם. הזדמנויות עיסקיות בע"מ   שמור מאמר למועדפים

אני חושב שכל יזם מוכן לתת מהחלום שלו מניות בתמורה להון שהוא יקבל ממשקיעים, אבל לפעמים אנחנו רואים יזמים שמוכנים לקבל סכום שהם לאו דווקא חייבים, שיגרום לדילולם במניות רבות שיעברו למשקיע ואולי אפילו יאבדו את השליטה על המיזם.
אז מה עדיף ? שהמיזם ימשיך להתקיים ולי יהיה מספר מועט מאוד של מניות או שהמיזם יסבול מחבלי לידה קשים אך ברשותי יישארו מרבית המניות?. מניסיוננו מול משקיעים ויזמים רבים ,אני לא חושב שיש תשובה חד משמעית לשאלה הזו. השילוב בין שתי השאלות האלו הוא אחד הנקודות העיקריות והחשובות ביותר בתהליך ההקמה של המיזם, במיוחד בשלבים הראשונים שלו ועל אחת כמה וכמה בגיוס ההון הראשון.
למען הסר ספק, אין מיזם שאינו סובל מחבלי לידה, ואם יזם יחשוב בצורה הזאת סימן שהוא עוד לא נכנס לעולם העסקי. יתר על כן חברה שאין לה קשיים, בעיות, תחרויות וכד', אינה חברה מתפתחת, כי הרי בעיות וקשיים יוצרים את השלבים הבאים בהתפתחות.

כל דולר שאתה מקבל ממשקיע עולה לך המון כסף בשלבים הראשונים, כל יזם היה רוצה שיהיה לו סכום כסף בלתי נדלה והוא יוכל להקים את מערך המכירות הטוב ביותר, לנסוע לחו"ל לכל פגישה, צוות פיתוח מספר אחת, ומשרדים, רק תדמיינו...... עסקית זה לא נכון. הקשיים וחבלי הלידה של מיזמים תמיד יהיו, בואו לא נשכח שאנחנו מנסים להחדיר מוצר חדש לשוק, אף אחד עדיין לא מכיר את החברה, אין לה צבר הזמנות וכמובן שאין לה קהל לקוחות. נכון, ייתכן ויהיה יותר קל עם סכום בלתי נדלה, אבל האחוזים שתתן בגין זה יהיו לעין שיעור ביחס לשווי ה"שקט" שקנית.

החישוב של סכום הכסף הדרוש חייב להיות מדויק ככל הניתן ולכלול כ- 5% שונות. כמובן שלאחר שהגענו לסכום הנדרש אנחנו כבר ביצענו פיתוח עסקי מלא למיזם ואנחנו יודעים בדיוק מה לעשות ביום לאחר קבלת ההון, שלב שהמשקיעים מאוד מעריכים אותו.
לשבת מול משקיע ולומר שצריכים מיליון דולר לשם תחילת הפעילות לא נשמע רציני. לומר שהמשקיע יחזיר את השקעתו תוך כמה חודשים, לא רציני עוד יותר. כולנו יודעים כמה חברות משקיעות בשביל להגיע לנתח שוק משמעותי, כמה כספים מוזרמים לחטיבות השיווק או למפיצים לפני שמתחילים להראות רווחים, וכמובן ששכחנו כמה המיסוי לא מקל על התהליכים של עסקים בארץ.

אני חושב שאחת ההמלצות הטובות והחשובות ביותר שי.ם. נותנות ליזם או לחברה שמעוניינת בגיוס הון הוא תכנון מבנה וגובה ההשקעה. בתחילת הדרך לרוב היזמים זה נראה חסר משמעות, אבל הקונספט העומד מאחורי זה אומר שאם ישנם סכומים אותם לא צריכים בשלב הראשון, אז לא מגייסים. לא לוקחים הון בגלל שנותנים, כמובן שחשוב לראות את התמונה המלאה ולבנות את כלל השלבים, אבל לגייס כמה שצריך כי כל דולר עולה המון כסף !

בהצלחה, כפיר חזז

** אין בבלוג זה להמליץ או להציע מהלך ו/או פעילות עסקית כזאת או אחרת, כל מקרה הינו לגופו ומחויב להיבדק בצורה העסקית הטובה ביותר לפני יישומו בפועל.

www.yam-net.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י כפיר חזז, מנכ"ל י.ם. הזדמנויות עיסקיות בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]