חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אוכל זה לא כל הסיפור - על חברות הקייטרינג וענף הארועים בישראל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתנות תשורות לקוחות פרסום

נושא המאמר: מוצרי קד"ם ללקוחות
מאת: סתיו מוצרי פרסום   שמור מאמר למועדפים

בישראל עוד לא קם האדם שיסרב לקבל מתנה ביציאה מהחנות בה ביקר כעת.
בין אם אותם לקוחות קנו או לא קנו אצלנו ניתן להם מתנות ללקוחות מתוך הנחה שהרושם הראשוני שנשאיר עליהם חשוב מאין כמוהו.
במאמר זה נדון על מתנות ללקוחות והשפעתן הפסיכולוגיות על החזרה של הלקוח לעסק שלך.

כבעל עסק אתה ודאי יודע שהעסקים בישראל לעומת בחו"ל מתחלקים לשני סוגים עיקריים, אלו הקיימים בכדי לשרת את בעל העסק ואלו הקיימים בכדי לשרת את הלקוח.

זיהוי עסק העונה לקריטריונים המתוארים כצורת העסקים הראשונה הוא פשוט וקל.
עם כניסת הלקוח לעסק הוא לא יקבל יחס, לא יזכה למענה אדיב ועדיף לו שלא יצפה לשום סוג של מתנות ללקוחות.

סוג העסקים השני, שם דגש רב על השירות ללקוח ועם כניסתו של אחד כזה לעסק מייד מציעים לו עזרה ומתייחסים אליו באדיבות רבה, כמובן שבעל עסק שכזה מקפיד שעם סיום עסקיהם יקבלו כל היוצאים מתנות ללקוחות.

מהם מתנות ללקוחות? מתנה היא סוג של תקבול חינם הניתן בדרך כלל לאדם אהוב, קבלת מתנה גורמת בדרך כלל בצד המקבל להרגשה נעימה של אושר תוך הפתעה.

מתנות ללקוחות לוקחים את ההגדרה הזאת שלב אחד קדימה.
האושר וההפתעה בצד המקבל הם מובנים אבל שימו לב לדבר אחר בהגדרה: "לאדם אהוב". היכולת של מתנה לגרום ללקוח להבין בעצם שהוא מוערך, רצוי ואפילו אהוב בעסק או בחנות שלנו היא יקרה מפז.

מתנות ללקוח של סתיו המשלבות בחובן הדפס לוגו נחשבות כמוצרי פרסום ומתקבלות ללא חשש ע"י כל לקוח או בעל תפקיד ציבורי.
לדוגמה, נסו לתת לפקיד במס הכנסה עט פרקר ללא הדפס, מרבית הסיכויים שהוא לא יקבלו מתוך חשש שזה יתפרש כתובת הנאה אך מרגע שהעט כולל הדפס פרסומת הוא יתקבל בשמחה כ- מתנות ללקוח ויניב את האפקט הרצוי לנותן המתנה.

אז איך זה עובד? פשוט מאוד, מגיעים לסתיו מוצרי פרסום או גולשים באתר האינטרנט שלנו, בוחרים סוג או כמה סוגים של מתנות ללקוחות, בוחרים את הלוגו או המסר של העסק ומזמינים.
תוך מספר ימים תקבל את ההזמנה שלך וגם אתה תוכל להצטרף לבעלי העסקים שהבינו ש- מתנות ללקוחות זו עסקה אסטרטגית שמשתלמת לשני הצדדים, לך וללקוח.

אז אל תחכה יותר מידיי, הכנס עוד היום לסתיו מוצרי פרסום ותהנה משפע מוצרים במגוון רחב של מחירים ובאיכות מצוינת, הפוך את הלקוחות שלך לאנשים מאושרים בכך שתעניק להם מתנות ללקוחות.
ותאמין לנו, ללקוחות שלך זה יעלה יותר בסופו של דבר.

www.stvi.co.il
www.stav-ltd.co.il

www.stvi.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י סתיו מוצרי פרסום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]