חיפוש מאמרים

11712 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האוסף - חנות יד שניה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יעוץ עיסקי יעוץ אירגוני יעוץ שיווקי ניהול עסקים

נושא המאמר: עד כמה טוב אתה באמת מוכר...?
מאת: עדי זוגלובק   שמור מאמר למועדפים

האם קיימת דרך לחלץ יותר רווחים מעסק חי ופועם ? האם ניתן לגרוף את השמנת, את הרווחים העודפים? האם פוטנציאל העסק ממומש?...בשנה יש כך וכך ימי עבודה. יש כך וכך לקוחות. יש כך וכך תשלומי ארנונה, משכורות, ביטוחים ו... ובכן, אם אתה מנהל עסק אתה יודע על מה אנחנו מדברים! אז מה אם הייתי אומר לך שיש מה לעשות בנושא...?

בשנה יש כך וכך ימי עבודה. יש כך וכך לקוחות. יש כך וכך תשלומי ארנונה, משכורות, ביטוחים ו... ובכן, אם אתה מנהל עסק כלשהו, אתה יודע על מה אנחנו מדברים.

אז אתם מוכרים. כנראה שאתם מוכרים במידה מתקבלת על הדעת, שאם לא כן עצם קיום העסק היה מוטל בספק. הרווח מהעסקאות שלכם מותיר מספיק כסף לשלם את ההוצאות ואולי אף רווח מסוים. אבל...

האם אתה בטוח לחלוטין שאתה ממצה את פוטנציאל העסקי של העסק שלך?

האם יכול להיות שישנה דרך לחלץ יותר רווחים מן העסק שלך, על אותן ההוצאות, התשלומים? לגרוף את השמנת, את הרווחים העודפים ולשמח את בעלי הבית, בעלי המניות, הדירקטוריון וכל מי שביצועי העסק חשובים לו?

מה-אם...

מה אם הייתי אומר לך שיש מה לעשות בנושא?

מה אם היית מגלה שברוב עסקי הריטייל (קמעונאות), גידול של כ- 30% בפדיון מכירה ממוצע הוא יעד ממשי למערכי שיווק רבים?

מה אם היית לומד ששיפור של 25% באחוזי סגירת עסקאות בתחום B2B הינו יעד ממשי?

מה היית אומר אם היית מגלה שנקבתי באחוזי שיפור נמוכים יותר מניתוחי מקרה בפועל, על מנת לא להעלות את הציפיות גבוה מדי?

האם אני שומע אותך שואל אלוהים-אדירים! אבל איך ??...

נכון. אם היית מגלה זאת, קרוב לוודאי שזו הייתה התגובה שלך. התגובה השנייה שלך הייתה אולי מחשבה שזו קרוב לוודאי הגזמה וגם זו תגובה מובנת.

לגבי האיך? מייד נענה, אבל הנה מספר סיכומי פעולות ייעוץ עיסקי לשיפור מכירות ברשתות ובעסקים בינוניים וגדולים. המספרים מגיעים הישר מהנהלת החשבונות של הלקוחות, לעיונך:

ניתוח מקרה ראשון:

רשת קמעונאית פרטית בתחום המזון. פעילה במרכז מזה מספר שנים. מעסיקה כמה עשרות עובדים, בעלת מחזור של מספר מאות אלפי ₪ כל חודש. הגיעה לעוצמה עסקית לייעוץ ארגוני ולייעוץ עסקי מקיף.

במסגרת האבחון העסקי נתגלה כי תחום המכירות מצוי מתחת לתקן המכירות של עוצמה עסקית.

תהליך התיקון כלל יעוץ עיסקי, יעוץ אירגוני, סדנאות מכירות חווייתיות, תרגולים מקיפים, תהליכי Debug על סיטואציות תקועות וליווי ניהולי של צוות ניהול המכירות החל משדרת הניהול הבכירה.

דגש הושם על יישומיות גבוהה ועל follow up ותיקון חוזר ונשנה שהניב לא רק תהליך שיפור מתמשך אלא שיפור של 55% למעלה מפדיון המכירות הקודם!

במכפילים של מאות אלפי ₪ (פדיון מכירות לפני תחילת העבודה המשותפת), ההשפעה על הרווח הנקי שהגיע לכיסם של בעלי המניות בפעילות הייתה דרמטית.

ניתוח מקרה שני:

עסק קבלני במרכז, פעיל מזה מספר שנים ומעסיק כ- 19 עובדים, עובד מול חברות כמו גם מול פרטיים.

הגיע לעוצמה עסקית עם שלל בעיות עסקיות ובין היתר ליקויים בתחום המכירות.

בנקודת הפתיחה, מחזורי המכירות היו באזור מאות אלפי שקלים לחודש.

בוצע ניתוח מקיף בעסק, בוצעו תהליכי ייעוץ עיסקי כמו גם ייעוץ ארגוני, מערך השיווק והמכירות קיבל התייחסות ממוקדת כולל תרגול ובקרה מתמשכת.

הנהלה קיבלה כלים מתקדמים לניהול אפקטיבי של צוותי שיווק ומכירות.

התוצאה, בהשוואה לשנה קודמת היתה שיפור של עשרות אחוזים במכירות וכ- 30% שיפור בשורת הרווח הנקי של החברה !

ניתוח מקרה שלישי.

עסק בתחום שוק ההון, עסק קטן המעסיק מספר עובדים בודדים.

בעבודה הדוקה עם מנכ"ל הפעילות אזור השיווק והמכירות טופל בצורה יסודית.

אחוזי הסגירות עלו דרמטית יחד עם מספר הלקוחות הפונים.

למעשה, הביצועים השתפרו שיפור כה רב עד כי המנכל אותו ליווינו הפך למנכ"ל שותף בחברה גדולה יותר בשוק ההון והוא פורץ שיאים חדשים בביצועיו ברמה חודשית. (במדור הצלחות באתר זה תוכלו לראות סרטון וידאו אודות אותו מנהל).

טוב,אז אתה שואל איך עושים את זה...?

הנה מספר טיפים חשובים מארגז הכלים של ייעוץ עיסקי, אותם יש להבין ולהטמיע על מנת להגיע לרמת מיומנות ותוצאות גבוהה כל כך:

• . Know before you go

זה לא ילך אם תגשש באפלה!

סתם "הדרכת מכירות" לא תעשה את הטריק.

"עוד הרצאה" לא תביא אף אחד לשום מקום.

דרושה סריקת תהליכים מלאה באזור המכירות והשיווק שלך על מנת לאתר את הנקודות הספציפיות הדורשות התייחסות.

• דיבורים לא עוזרים למכירות – תרגולים עוזרים מאוד.

ללא תרגול מקיף והטמעה יסודית של החוקים והכללים שלא מיושמים כמו שצריך זה לא ילך, לא ייעוץ אירגוני ולא ייעוץ עיסקי יעשו את העבודה! אנשי מכירות של ליגת העל מתרגלים על בסיס תקופתי ובמיוחד אחרי מכירות שלא צלחו.

• אם לא מנהלים את זה – זה לא ילך לשום מקום.

מנהלי מכירות חייבים לנהל את המכירות והשיווק, יש להם כלים מיוחדים לשם כך.

התפקיד שלהם כולל פקטור של תיקון. הם חייבים להיות אנשים שמסוגלים להניע עדר פילים להסתערות.

מיומנויות ההנהגה, המוטיבציה וניהול כוח האדם שלהם חייבות להיות בשמיים.


לסיכום, מה אנו אומרים? עם ייעוץ עיסקי נכון?... אפשר גם אפשר!

מוגש על ידי: עדי זוגלובק,

http://www.powerbusiness.co.il

איסוף חומרים: חנן זוגלובק

www.powerbusiness.co.il/subpage.asp?page=success


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עדי זוגלובק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."