חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ייצור שמנים





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתר תדמית קידום אתר סחר קידום אתרי תדמית קידום אתרי תדמית

נושא המאמר: אל תתפתו - קידום אתרים יכול להיות מלוכלך!
מאת: מאור קפלנסקי   שמור מאמר למועדפים


ההצלחה של מנוע החיפוש Google חייבה את מקדמי האתרים ליישר קו. אם בעבר עבודת הקידום כללה שיטות 'מלוכלכות', הנקראות בשפה מקצועית Black Hat ("כובע שחור"), הרי שהיום הגישה היא של קידום בסגנון ה- White Hat ("כובע לבן").

קידום "כובע לבן" פועל על עיקרון מרכזי והגיוני, והוא: עשה את האתר שלך רלוונטי. גוגל פועל על עיקרון הרלוונטיות והאלגוריתם שלו מספיק חכם כדי לדעת מתי מנסים "לעבוד עליו". לא רק זאת - הוא מספיק חכם גם כדי לזהות ו"להעניש" את אותם אתרים הפועלים בשיטות מלוכלכות ,זאת על ידי הורדה שלהם בדירוגים ממנועי החיפוש.

אותן שיטות מניפולטיביות, שזוהו כל כך עם תחום קידום האתרים, כעת הולכות ונעלמות. אולם, גם כיום, יש עדיין לא מעט חברות המנסות להטות את המנוע ולהקפיץ אתר בדירוגי חיפוש בדרכים לא מקובלות. זה אולי יכול לעבוד לזמן קצר, אבל כאמור, סופם של אתרים אלה הוא להיענש.

מה אסור לעשות?




שכפול תוכן: פה העבירה היא בעצם כפולה - גם מבחינת החוק (הפרה של זכויות יוצרים) וגם מבחינת קידום. למנוע החיפוש של גוגל יש יכולת לזהות טקסט משוכפל, ואם תפרסם טקסט כזה באתרך - הוא יידע בדיוק היכן הטקסט הזה היה קודם, ואז הוא ישווה בין זמן פרסום המאמר המקורי לשלך. ברגע שהוא ייראה כי המאמר כבר נסרק - הוא לא יכניס אותך לתוצאות החיפוש, ואולי אפילו יעניש אותך לתקופה ארוכה.

יצירת מיסוך - Cloaking: הצגת אתר מסוים בפני הגולשים ואתר אחר לרובוט של מנוע החיפוש. אתר אחר בפני הגולשים. הטעיית מנועי החיפוש נעשית פה באופן בוטה באופן מפורש נעשית פה הטעיה של מנוע החיפוש. יש סיבות אתיות ליצור מיסוך וזה במקרה של אתרי פלאש. אולם לרוב המניע אינו אתי ומנועי החיפוש לא מתייחסים לפעולה זו בסלחנות.

הפניה קבועה: נקראת בשפת המתכנתים הפניה 301, ופעולתה היא יצירת עמוד עם הרבה מאוד דפי מפתח (אך בלי משמעות), המפנה מדף הבית.

טקסט חבוי ומוסתר: מדובר בטקסט שכתוב בצבע הזהה לצבע הרקע של עמוד, או בטקסט קטן במיוחד.

דחיסת מילים - Keyword Struffing : פיזור מוגזם ולא מבוקר של מילות מפתח בתוך הטקסט. אם עברתם את האחוז המקובל, גוגל יזהה זאת כספאם ואתם תענשו חזק. גם דחיסת מילים מוגזמת בתוך תגי המטה (תגים הנמצאים בקוד המקור ו"מתארים" למנוע החיפוש את האתר)

קישורים: החלפת קישורים היא פעולה חשובה לקידום האתר, אולם לא מומלץ להגזים עם העניין, וכמובן שלא להחליף קישורים שאינם קשורים לנושא האתר שלך, ובוודאי לא של אתרי הימורים, למבוגרים, ויאגרה, חוות קישורים וכד'.



מומלץ לכם לפנות לחברות הדוגלות בשיטות קידום אתרים נקיות, שמטרתן היא קודם כל לעשות את האתר שלך איכותי יותר, ועל ידי כך לקדמו. כפועל יוצא מזה, אתרך יהיה גם איכותי ומקודם במשך השנים הבאות.







www.pluto-group,co,il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאור קפלנסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]