חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
15.5% הנחה ברכישת דירה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתנות יום העצמאות קידום מכירות

נושא המאמר: מוצרי קד"ם ליום העצמאות
מאת: סתיו מוצרי פרסום   שמור מאמר למועדפים

אין כמו יום העצמאות, שמש בחוץ , כולם יוצאים לחופשה בת יומיים ורק אתה יושב שפוף.
מה לך כי לא תשמח? אל דאגה העסקים יתחדשו עוד מחר, אבל בנתיים בוא תלמד איך תוכל להגביר מכירות לקראת יום העצמאות הבא כך שתוכל לנפוש בשקט גם אתה בידיעה שהרווחים שצברת לפניי מכסים את ההפסד בן היומיים.

אנחנו מבטיחים לך שבסוף המאמר ישתפר מצבך.

יום העצמאות הוא חג למדינה ועל כן כל אחד מאיתנו מחלק ומקבל מתנות ומזכרות ומוצרי שי. ביום העצמאות יכללו המתנות שנקבל גם את סמל המדינה ו/או את דגל ישראל דוגמת כובעים, דגלים, מחזיקי מפתחות סמלים ועוד.
מתנה ליום העצמאות מכילה ערך סנטימנטאלי רב לעומת העלות הנמוכה שלה.

נהוג לחלק מתנות ליום העצמאות בגני ילדים ובתי-ספר לתלמידים, במוסדות מדינה ובמפעלים לעובדים ולמנהלים.

אז מה בעצם רוצים הלקוחות שלך? מה יעשה אותם שבעי רצון ובאופן ישיר יגבירו את הקניות דווקא אצלך? כנראה ש- מתנה ליום העצמאות.
מתנה ליום העצמאות היא היום השיטה המועדפת ביותר היום לעידוד הקניות לפני החופשה.

בדרך כלל כשאומרים מתנה ליום העצמאות מדובר על חולצות עם הדפסים שונים וכובעים המפארים את שנות המדינה, אך ישנה עוד מתנה ליום העצמאות שניתן לחלק ללקוחות, אין מדובר בפטישים או בקצף (אם כי גם אלו קיימים למכביר).

המתנה האולטימטיבית ללקוחות הן סט של מספר מוצרים, זולים יחסית, אבל מוצרים שילבישו את הלקוח ויהיו בגדר מתנה ליום העצמאות, כזאת שמקבלים רק אצלך.
אתה יכול לדוגמה לתת ללקוחות שלך מתנה עם היציאה מהחנות, חולצה וכובע עם הדפס של דגל ישראל וסמל החברה שלך משולבים, זאת מתנה ליום העצמאות.

אבל זאת לא האופציה היחידה, תחשוב על אפשרות להזמין מספר מוצרים שישמשו את הלקוחות שלך בחגיגות ערב יום העצמאות, לדוגמה, מספר גאדג'טים בתוך איזו חבילה יפה, גם זאת מתנה ליום העצמאות.

מה אתה מרוויח מזה?
לקוחות, הרבה לקוחות, שמועות במדינת ישראל עוברות מהר וגם השמועה על החנות שמחלקת מתנה ליום העצמאות לכל קונה, תתפשט כמו אש בשדה קוצים.

אתה מרוויח מזה עוד דבר בנוסף, אם תנקוט בשיטה הנכונה ותדאג מראש להכניס את הסמל שלך לכל מוצר שאתה מחלק כ- מתנה ליום העצמאות אתה בעצם מרוויח מסע פרסום שימשך לפחות כמה ימים.

אצלנו בסתיו מוצרי פרסום תוכל לקבל את כל שפע המתנות האפשריים ליום העצמאות, אנו נדריך ונסביר לך על כל מתנה ליום העצמאות ועל האפקט שהיא מספקת.
אנו בסתיו מוצרי פרסום נתאים את הלוגו שלך לכל מתנה ליום העצמאות ונדאג לכך שתקבל הכול בזמן.

עכשיו גם ניתן להזמין דרך אתר האינטרנט שלנו, כי באינטרנט - מתנה ליום העצמאות זה זול יותר ומהיר יותר.

www.stvi.co.il

www.stav-ltd.co.il

www.stvi.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י סתיו מוצרי פרסום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]