חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מסיבת רווקות תוצרת בית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עבודה|קריירה|אימון אישי אימון עסקי|דילמה|הצלחה אימון קריירה|חיפוש עבודה| שינוי|מאמן|קורסים

נושא המאמר: אסטרטגית שינוי קריירה
מאת: שמואל הנדלר   שמור מאמר למועדפים

אסטרטגיית שינוי קריירה - פעמים רבות אני שואל את השאלה ? מה בדיוק אני מחפש בעבודה ? לאחר שהרגשנו שאנחנו דורכים במקום , תוך כדי שינויים והזדמנויות בארגון אנחנו חושבים לעצמנו למה אנחנו לא זזים לשום מקום ושום דבר אינו קורה.

רבים מאיתנו מסכמים את משאלתם במילה אחת "להתקדם", ובעצם ומתכוונים להרוויח יותר (מה להרוויח? או מה להשיג? עניין רב יותר, או רק כסף?), לנהל, לנהל יותר, להיות עצמאי וכדומה. אך לא תמיד לכולם התשובה כל כך ברורה.

מצד אחד הייתם רוצים לעזוב את מקום העבודה הנוכחי (אבל נוח, מוכר, להתחיל מקום חדש!) אלה התירוצים, אבל לא בחנתם את העניין בכל ברצינות. העבודה מעניקה לכם תגמולים שונים? כדי להבין מה נכון לכם לעשות (לעזוב, להישאר, לקחת הפסקה, לעבור לחצי משרה וכיו'ב), צריך לשאול שאלות מורכבות ולהחליט שאתם רוצים שינוי אמיתי, תשאלו את עצמכם, "מהן שאיפות הקריירה שלי ומה אני צריך מעבודה?" מה אני רוצה להשיג, כסף, מעמד, עניין?

הרבה פעמים אנחנו מתקשים לחשוב מה אנחנו רוצים להשיג בעתיד ( חזון) חזון מסתבר שקשה להשיג ועוד יותר קשה להגדיר,פעמים רבות המחשבה "מה הלאה" מתקשה להתבהר, מסרבת להתנסח למרות יכולות אישיות טובות, למרות שיש לנו את כל הכלים וכל היכולות אנחנו מרגישים תקועים ומרגישים רע, רבים מוצאים עצמם בחוסר שקט, חששות מנקרים ללא הרף, שלפעמים גובלת בהרגשות של כישלון, ייאוש ואשמה. מצב קשה.

אי יכולת לבצע שינוי, או ששינוי ניכפה עליכם (פיטורים וכדומה ) התקיעות יכולה להיות מעשית (כמו חיפוש עבודה מתמשך ולא מוצלח) ויכולה להיות פנימית בלבד. הכרה הכנה במצב יכולה להביא להכרה שאתם זקוקים לעזרה מאדם מקצועי ( מאמן אישי, יועץ לקריירה וכד' ) שיכול לעזור לכם לצאת לדרך חדשה, אפשר גם שיכול להיות שאחרי תקופה מסוימת של חוסר סיפוק בעבודה תופיע האפשרות להתקדם במקום העבודה הנוכחי או פתאום יצוץ רצון "לעשות", אך לא ידעו מה ואיך.

כדי לצאת ממצב שבו אתם נמצאים צריך להתמסר לתהליך של חקירת המצב ובדיקת כל האפשרויות, כתיבה של כל האירועים הנדרשים על מנת לשנות ולצאת מהמצב הקיים. בתהליך החקירה אתם בודקים איזו מחויבות חדשה תתאים לכם. קחו מחברת ועפרון, וכתבו לעצמכם כל תובנה אפשרית שעולה לכם בראש באותו רגע.

האנשים המצליחים ביותר בכל יוזמה הם אלה שחווים את המחשבות והתחושות של ההצלחה אף לפני שההצלחה מתרחשת. לשם כך אחת מהשיטות החזקות ביותר היא שימוש בדמיון מודרך.

דמיינו את העיסוק החדש שלכם, תראו בדמיונכם פזל אחד גדול, דמינו את כל מהם החלקים השייכים לפאזל שלכם. למשל: איך נראה המקום, איך ניראה החלק של סביבת העבודה? דמינו את המעסיק שלכם שלוחץ לכם ידיים ומאשר את קבלתכם לעבודה ( במידה ואתם שכירים), דמינו את האנשים שאיתם אתם עובדים, או שאתם עובדים מול מחשב? האם אתם בבית או בחוץ ( או עצמאים), האם הסביבה נעימה לכם? איך ניראה העיסוק שלכם מעניין, יצירתי מספיק, מאתגר? במה אתם מצטיינים? תרשמו את כל מה שדמיינתם במחברת שלכם.

כתיבה במחברת מאפשרת לקול הפנמי שלכם לדבר אל הנייר, מסוגלות, פשוטו כמשמעו, לשנות את חייכם, זה פשוט לסדר את הדברים בראש התמונה הופכת להיות ברורה ובהירה יותר.

לכל אחד מאיתנו יש יכולות ומימוניות רבות שלא תמיד אנחנו מנצלים עד תומן, הפוטנציאל שלנו הרבה יותר גדול ממה שאנחנו משתמשים בו באמת, באפשרותנו לזהות יכולות לא פעילות ולפתח אותן. כאשר אני כותב אני מזהה פוטנציאל שאינו מנוצל כראוי על בסיס מה שאני יודע על עצמי עד היום, אני יודע שאני יכול לגשת למשימה החדשה ללא כל פחד שיגביל אותי.

נדרשת הכרה בכך שמדובר ביצירת זהות אישית קיימת שלמעשה לא ממושה עד היום כראוי, למימוש הפוטנציאל שהתגלה דרוש תהליך של זמן וחקירה מקצועית חדשה שאינה נוצרת בהינף יד. בתהליך החדש דרוש לא רק נחישות, סבלנות והשקעה רבה - נדרשות שיטה ולמידה של מיומנויות וצמיחה אישית.

אני מגדיר כל בעיה מקור לפתרון, במקום של הקושי, ניתן למעשה למצוא את הפתרון ( השיטה הזאת הומצאה על ידי נפוליון במסע הכיבושים שלו ברחבי העולם) כפי שהוא בא לידי ביטוי בהגדרת החוויה האישית, מצוי מידע רב. הקשבה, נחישות, התמדה ורגישות, נכונות כנה להתבונן, להתמודד, להתקרב, הם המפתחות.

הבעיה מכילה את הפתרון. דילמה וקושי הם הזדמנות, וככל שנוכל להשתמש ביכולת שלנו לפתח לנצל את הפוטנציאל הטמון בנו נוכל לממש אותו יותר טוב, התבוננות, או לדעת לקבל עזרה מתאימה, כך נוכל לנוע לעבר חופש והצלחה אישית.




המלצה ראשונה

בשלב הראשון של החקירה דמינו לעצמכם את העתיד, תנסו לראות כמה שיותר רחוק, רישמו את כל מחשבותיכם מבלי שתהיה חשיבות לחלקי המחשבה והזמנים, ( בשלב יותר מאוחר ניתן לסדר את הפזל הזה) רצוי להשתמש בדמיון מודרך,
אני מאמין שחשוב להכיר את העתיד ולא לשכוח את העבר, אבל העתיד הוא זה שייתן לכם את המטרות שלכם ויכוון את הדרך הנכונה להשיג את מה שבאמת אתם רוצים. זכרו שמרכיב אחד בפעילות החדשה יכול לחבור למרכיב שמוכר לכם והנה נולד לו עיסוק חדש.

המלצה שנייה

אנחנו צריכים לזכור שיש ברשותנו כמות משאבים מוגבלת (כסף,זמן, יכולות, ועוד) על מנת לבצע את השינוי אנחנו צריכים לצאת מהשריון הישן שלנו (כמו סרטן הים כשהוא גדל על מנת לא להיחנק הוא עוזב את השריון שלו
( הביטחון ) ויוצא ללא שריון על מנת לגדל שריון חדש). השינויים הגדולים יותר גורמים לשחיקה של המשאבים שלנו וכדי להימנע משחיקה, הפסיקו לבזבז משאבים על פעולות שאינן משרתות אתכם עוד.

אנחנו נתחיל לבחון את ההחלטות שלנו במושגים של זמן, אנרגיה. זכרו שההתנגדות לשינוי היא גדולה מאוד וכי ההרגלים הישנים מושכים אותנו חזרה אתם צריכים להיפרד מהמוכר. התחייבו לתהליך בצורה הדרגתי כך שבכל פעם שאתם עוסקים בנושא חדש, או חושבים מתחילים לעסוק במשהו חדש, אתם מפסיקים להתעסק בדבר אחד ישן.

המלצה שלישית

כאשר אתם יודעים מה הם הצרכים שלכם ואיך אפשר לתת להם מענה, ההתיישרות על פי העקרונות הערכיים בעיניכם תגביר את הכוח המניע. שליליות כמו אשמה, בושה והערכה עצמית נמוכה יכולות להניא אתכם מתהליך השינוי. ככל שתעצבו את חייכם בצורה שתאפשר לכם ליהנות ככל האפשר , כך תהיה לכם אנרגיה רבה יותר. חשבו מחדש על אמרות ביקורתיות שאתם אומרים לעצמכם או שאחרים אומרים לכם.

שלמו למישהו!!

הטיפ האחרון – תשלום תמורת עזרה אינו משהוא שלא כל אחד יכול לעשות הכול עניין של תכנון נכון ורצון להצליח והכרה שלא כל דבר ניתן לעשות לבד. הטובה הגדולה שאתם יכולים לעשות לעצמכם היא להיעזר באנשים עם ידע נוסף שיכול לעזור לכם להשיג את האושר והמטרות שלכם.

לפני שלוש שנים כשהתחלתי להבין שאני נמצא בפרשת דרכים, הבנתי שאני צריך לעשות שינוי בחיי, פניתי לעזרה של מאמן אישי, כך הצלחתי לעשות את השינוי ולא להיתקע במקום שלא רציתי להישאר בו. חשבו על השגת המטרה ועל הסיפוק שבהשגתה.

להתקדמות והצלחה תתקשרו 0522253838
מייל – [email protected]

www.sh-h.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שמואל הנדלר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]