חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קלדנית - מי צריך את זה בכלל?





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרים עיצוב אתרים קידום אתרים בונסייט אינטראקטיב

נושא המאמר: בניית אתרים מושכלת
מאת: ראובן אזולאי   שמור מאמר למועדפים

בניית אתרים, מה הם היסודות החשובים לבניית אתרים בעידן בו כל שיטות הקידום, השיווק והפרסום המסורתיים לא מספקים יחס המרה אפקטיבי (יחס המרה – אחוז הגולשים מתוך סך כל הגולשים באתר אשר מקיימים את המטרות אותן הגדרנו לאתר) ובלשון המעטה "לא מספקים את המוצר".
עידן המאפשר פניה לקהל מטרה מדויק לאורך זמן וללא תלות במדיות הכתובות ובאמצעי הפרסום המסורתיים.
אתר אינטרנט "נכון" הינו כלי שיווקי ותדמיתי רב עוצמה המספק יחס המרה גבוה, מיצוב ומיתוג העסק, בעלות מול תועלת נמוכה בהרבה לעומת האמצעים ה"מסורתיים" בהם השתמשנו עד כה.
ענף בניית האתרים כולל מאות רבות של חברות לבניית אתרים המתיימרות לספק את האתר "הנכון" לעסק שלך. טווח המחירים בין החברות הינו קוטבי ומבלבל. כל הצעות המחיר מציגות לכאורה את אותם המודולים, כולם מבטיחים עיצוב שיפיל אותך מהרגליים, כולם מבטיחים שתופיע בעמוד הראשון בגוגל וכולם משתמשים בטכנולוגיה הכי טובה.
אז איך בכל זאת נדע לזהות את החברה שתספק לנו את אותו כלי רב עוצמה?
לפני שנענה על שאלה זו עלינו להבין מה הם ה"מרכיבים" הדרושים לבניית אתר אשר יבדל את אתר האינטרנט שלנו משאר האתרים בתחום, יספק יחס המרה גבוה, מיצוב ומיתוג העסק שלנו ויספק כלי שיווקי אפקטיבי.
עיצוב
כמו שנוכחנו לגלות בסקר בין חברות האינטרנט אותן בדקנו, כל החברות מבטיחות עיצוב עוצר נשימה, שימוש בפלאש, ומיני מילים אותן רק הן מבינות.
ענף בניית האתרים מושך לתוכו אנשים מוכשרים יותר ובדרך כלל מוכשרים פחות (עיצוב הוא כישרון מולד, או שיש את זה או שאין), המבקשים לעשות הסבה מקצועית למקצוע הנוצץ "מעצב אתרים". וכידוע, איפה שיש ביקוש יש גם היצע של מכללות המבטיחות שבתמורה לסכום לא כל כך סמלי וקורס בין 1- 3 חודשים תהפוך את אותם אנשים למעצבי אתרים מבריקים.
כמובן, שכשאין ניסיון ויותר גרוע אין כישרון הסיכוי להתקבל לחברת אינטרנט איכותית שואף לאפס. הפיתרון האולטימטיבי ל"מעצב" כזה הוא לבנות אתר אינטרנט, לשווק עצמו כחברה לבניית אתרים, לחפש לו מתכנת פרילנסר שסיים בעצמו קורס תכנות לפני יום וחצי (כי מתכנת איכותי ידרוש מחיר גבוה עבור התכנות ואז לא יקבל את העבודה) ולהציע אתרים ב – 4000 ₪.
סכנה נוספת היא שימוש בתמונות ובפונטים ללא רכישת זכויות יוצרים, דבר אשר מעמיד את הלקוח ללא ידיעתו בסיכון תביעה בסכומי עתק של מאות אלפי שקלים.
חשוב לבדוק את תיק הלקוחות של חברות בניית האתרים ולזהות את איכות העיצוב, לנסות להבין במקסימום 5 שניות מה מנסה האתר להציע. האם עיצוב דף הפתיחה מזמין ומשקף את המסרים השיווקים והתדמיתיים של החברה, האם שיטת הניווט אינטואיטיבית ומאפשרת מעבר בין הדפים בצורה מזמינה ומובנת. בדקו את עיצוב הדפים הפנימיים, את טופס יצירת הקשר, את שימת הדגש על הפרטים הקטנים ועיצוב טקסט אחיד בכל האתר.
האם כל העיצובים בתיק הלקוחות מקוריים ושונים אחד מהשני או שכולם בנויים על אותו קו עיצובי ומאוד מזכירים אחד את השני.
בדקו את גיוון סוגי האתרים, אתרי תדמית, אתרי מסחר אלקטרוני, פורטלי תוכן וכיוב'
בדקו את סוג הלקוחות. האם ישנם מגוון רב של סוגי לקוחות, מותגים מוכרים, עסקים קטנים וגדולים. חברה אשר מציגה מספר רב של מותגים בדרך כלל איכותית יותר מחברה המציגה לקוחות לא מוכרים. למותגים מוכרים יש צוות אנשי מיקצוע בתחום השיווק והפרסום אשר בודקים את החברה בכלים מיקצועיים אשר לא עומדים לרשות הלקוח הפחות ממותג.
אם אתם לא סומכים על עצמכם התייעצו עם מכרים כדי לגבש דיעה.
עיצוב נכון שם דגש מיוחד על חווית הגלישה ופשטות הניווט באתר. חוויה זו מושפעת ממספר פרמטרים עיקריים בינהם הנדסת האנוש "GUI" של ממשק המשתמש, אסתטיקה, יצירתיות, טכנולוגיה ואופטימיזצית קוד לצורך קידום אורגני SEO במנועי החיפוש. איזון נכון ומדוייק בין כל הגורמים מבטיח אתר נכון, בולט, חכם וקל להתמצאות המצליח לרכוש את אמון והעדפת הגולשים.
טכנולוגיה
ישנם שפות תכנות רבות המשמשות את בוני האתרים ו העיקריות שבהן : ASP, PHP ו Dot.Net .
חשוב להבין שכל פעולת תכנות ניתן לבצע באמצעות אין סוף דרכים וברמות איכות שונות. כך שהמרכיב העיקרי ברמת התכנות של האתר הוא בסופו של עניין רמתו המקצועית של התכנת ופחות סוג השפה בה הוא משתמש. כמובן שיש הבדל מהותי בין תכנות בשפות התסריט לבין תכנות בסביבת Dot.Net החדשה הפותחת חלון אפשרויות שהיה שמור בעבר רק לתכנות מסורתי מחוץ לאינטרנט, זאת ובנוסף לרמת אבטחה גבוהה ומהירות עבודה הגדולה במאות אחוזים מהשפות תסריט המיושנות. שימוש בשפה זו מייקר בדרך כלל את עלות בניית האתר כך שצריך לבחון את העלות מול התועלת. אם מדובר באתר אשר התעבורה בו נמוכה היתרונות של ה Dot.Net לא משמעותיות, אולם אם מדובר באתר הצפוי לתעבורה גבוהה השימוש ב Dot.Net ישפר את סיכויי ההצלחה באופן דרמטי.
חשוב לעבור על תיק הלקוחות ולבדוק איך מתמודדת החברה עם בניית אתרי תוכן מורכבים העושים שימוש ברמת תכנות גבוהה, אתרים אשר דורשים ידע ונסיון מעמיקים. אני מאמין שבשלב זה הרבה "שחקנים" יצאו מהמשחק.
לנוחיותכם מילון מושגים בסיסי
תוכנות קוד פתוח - תוכנת קוד פתוח היא תוכנה או יותר נכון אפליקציה כגון מערכת מאמרים, פורום, טיקר חדשות, אשר מופצת כאשר קוד המקור שלה פתוח ומאפשר למתכנים או בוני אתרים להשתמש בה ללא צורך של פיתוח יעודי ללקוח. איכות ההטמעה של הקוד באתר הינה בתלות ברמת המתכנת. מתכנת מוכשר יעדיף לפתח את האפליקציה בעצמו לצורך התאמה לדרישות הלקוח ולצורך קלות תחזוקת האפליקציה בעתיד.
אג'קס - בשפה פשוטה, Ajax ( אג'קס ) מאפשרת לבצע פתיחה דינמית של מידע, תצוגה אינטראקטיבית, שליפת נתונים מתוך מסדי נתונים לעמודים באינטרנט כאשר הדבר מתבצע ללא הצורך בטעינת עמוד אינטרנט חדש לאחר ביצוע כל פעולה.
היתרונות של Ajax ( אג'קס ) באים לידי ביטוי בעיקר במתן האפשרות של הצגה מהירה של מידע לגולש, זמני טעינה מהירים ויתרונות שימושיות והבנה שניתן לבצע על גבי דפדפן מבלי להזדקק לאפליקציית desktop אצל המשתמשים באתר. החסרון הבולט באג'קס הוא חוסר היכולת של מנועי החיפוש לסרוק את הנתונים ולפיכך הם רואים בעצם דף לבן. חשוב מאוד לאזן בין התועלות והחסרונות בשימוש בטכנולוגיה זו.
שפת XML - קיצור של Extensible Markup Language הוא תקן ליצוג נתונים במחשבים. השימוש הנפוץ ביותר של תקן XML באינטרנט הוא ערוצי RSS המשמשים להצגת עידכונים וסינדיקציה של תכנים מבלוגים, אתרי חדשות ואתרים אשר מתעדכנים בצורה תדירה.
גאווה סקריפט - שפת גאווה סקריפט מוגדר כשפת צד לקוח אשר ניתן לשלב בעמודי HTML או בעמודים דינמיים אחרים על מנת ליצור חווית שימוש כלשהי מול המשתמש. על ידי שילוב של Ajax ו – JavaScript ניתן ליצור עמודי רשת אינטרקטיבים אף יותר.
נכון להיום, מנועי החיפוש לא יכולים ומצליחים לאנדקס עמודים או תוצרים של JS.
ASP - שפת תכנות תסריט- ASP הוא קיצור של Active Server Pages אשר משמשת מפתחי אתרים במהלך פיתוח אתרים דינמיים באינטרנט. שפת ASP היא שפה אשר פותחה על ידי Microsoft ומופעלת על שרתי Windows. השפה משתמשת בשפות תסריטים כגון VB Script, JavaScript.
PHP - שפת תכנות PHP - PHP הוא קיצור של PHP Hypertext Preprocessor אשר משמשת מפתחי אתרים במהלך פיתוח אתרים דינמיים באינטרנט. שפת PHP היא שפת קוד פתוח אשר מושתתת על עקרונותיהן של Perl ו-C. נחשבת מיושנת ומוגבלת יחסית לסביבת Dot Net החדשה.
NET.DOT - טכנולוגיה ליישומי אינטרנט בצד השרת. בניגוד לטכנולוגיות ושפות אחרות (PHP ו-ASP מסורתית למשל), ASP.NET עוברת הידור (בדרך כלל בשרת, לעתים במחשבו של המתכנת) והקוד המקומפל רץ תוך שימוש במשאבים של מחשב השרת (למשל: מערכת הקבצים ובסיסי נתונים). באמצעות ASP.NET (או ASPX) ניתן ליצור אתרים דינמיים בשילוב נתונים מבסיסי נתונים, ולטפל בטפסים ובמידע שנשלחים מהמשתמשים (clients). התפקיד של ASP.NET הוא לנתח את המידע וליצור פלט בהתאם. השימוש בפלטפורמה זו מאפשר יכולות חדשות שבעבר היו נחלתם של תוכנות מדף בלבד, בנוסף מספקת הסביבה מהירות עבודה גבוהה במאות אחוזים לעומת השפות הישנות ואבטחה ברמה גבוהה מאוד. השימוש בטכנולוגיה זו מחייב עמידה בתקן W3C המחמיר.
בסיס נתונים.
אם אתר האינטרנט שלך עושה שימוש בכמויות גדולות של פרטי מידע באינטרנט, יש צורך במסד נתונים על מנת לאגור את כל האינפורמציה הזו.
ישנם סוגים שונים של מערכות מסד הנפוצים שבהם הם MS Access, MySQL, SQL Server, Oracle.
רוב אתרי האינטרנט עושים שימוש בבסיס נתונים מסוג MS Access וזאת עקב הזמינות והקלות בעבודה איתו, בסיס נתונים זה מוגבל ל כ- 7 שאילתות בו זמנית, כך שצריך להימנע משימוש באפליקציות המבצעות פעולות כתיבה בצד הגולש, כגון פורומים, בלוגים וכיוב'. הסכנה היא קריסה של בסיס הנתונים ועקב כך קריסת האתר כולו.
בסיס נתונים פופולרי בקרב בוני האתרים הוא MySQL בסיס נתונים חינמי עם ביצועים אמינים וכושר עבודה סביר לאתרים קטנים עד בינוניים.
בסיס הנתונים הנחשב כחזק ביותר לאתרי אינטרנט הואSQL Server 2005 פתרון הדור הבא של מיקרוסופט לניהול וניתוח נתונים, המספק אבטחה וזמינות מוגברות. הוא מקל על התכנתים את מלאכת ניהול הנתונים והטיפול בהם, מאחר שהוא משולב באופן הדוק עם Microsoft Visual Studio סביבת הפיתוח של תכנתים בטכנולוגיות מיקרוסופט, יכולים מפתחים להיות יעילים יותר, ולספק יישומים חדשים במהירות רבה יותר. מומלץ מאוד לדרוש שימוש בבסיס נתונים SQL Server 2005 מהחברה אותה בחרת לבנות את אתר האינטרנט שלך.



קידום והקשחת קוד האתר לאופטימיזציה באינדוקס מנועי חיפוש כגון גוגל

בניית האתר על פי קריטריונים הנסרקים על ידי מנועי החיפוש מעניקה לך יתרון יחסי על המתחרים.
מטרת האופטימיזציה היא להגיש את תכני האתר למנועי החיפוש בצורה מיטבית. האתר זוכה למיקומים גבוהים בדירוג של מנועי החיפוש ומקבל עדיפות בתוצאות החיפוש.

www.bonsite.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ראובן אזולאי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]