חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניו יורק היא מקום נהדר לקניות, כל השנה ובעיקר לקראת החורף, מבחר הביגוד וההנעלה פשוט מסחרר. מיד אחרי הקריסמס, או מקסימום בתחילת ינואר, מתחילים מבצעי ה sale הגדולים - מכירות סוף עונה של החורף. לאחר חגיגת הקניות הגדולה שהיתה לקראת החגים הסוחרים מוכנם למכור א





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קורס פאנג שוואי שיפוצים תיווך קורס גבס

נושא המאמר: שיפוצים
מאת: מכללת בילדינג   שמור מאמר למועדפים

"עשה זאת בעצמך"

מי לא קם יום אחד והחליט, "יאללה משפצים את הבית!" שאיפה יפה שלא תמיד אנו מבינים את השלכותיה מרחיקות הלכת... למה אני מתכוון?
זמן וידע. לכולנו לוח זמנים עמוס, ורובנו מודים מראש שידע בבנייה זה לא הצד החזק שלנו, ועדיף להשאיר זאת למומחים. אז בעצם העבודה היחידה שנותרה לנו זה להגיד מה אנחנו רוצים ולהזמין את בעלי המקצוע הנכונים. אז מתגלות עוד שתי בעיות קטנות. הראשונה,אנחנו לא ממש יודעים איך לבטא את העיצוב של מה שאנו רוצים, במילים אחרות: האם הכחול של הקיר ילך עם הכתום של הספה...אז החלטנו שגם מעצבים אנחנו לא. הבעיה השנייה היא את מי להזמין? איזה בעל מקצוע ייתן לי את העבודה הטובה והאמינה וגם ישאיר לי את המכנסיים? מי יותר אמין החבר'ה מהכפר או מהעיר? עצמאים או תחת קבלן? ושאלת השאלות "איך אני לא יוצא פראייר?"
יש כאלה שפונים למומחים, קרי האבא של החבר שעשה שיפוץ לפני שנתיים וקרה לאיזה אחד שעבד עם קבלן שאח שלו הביא את הרצף מהשטחים שסיים לו את העבודה... אבל עם משהו לא תקין אז האם יש למי לפנות? קיצר, העסק קצת מסובך.
לרובנו בשלב הזה עוברת המחשבה הנכונה והמשכנעת, "מה כל כך קשה? נעשה את לבד!" הבעיה שכאן אנחנו עוצרים ונזכרים שבעצם אנחנו לא יודעים וזה בטח נורא קשה ואין זמן וכו' וכו'...
התירוצים ללמה לא לעשות הם אינסופיים, החל מאין כלים מתאימים ,עד בטח זה עולה הרבה. מסתבר שאחרי חישוב קל, מבינים שרוב הכלים כבר אצלכם בבית וגם לקנות ציוד וחומרים לצורך המשימה עדיין ישתלם יותר מלהזמין בעלי מקצוע. אך אז צצה בעיה נוספת... מה צריך? ברגים, אומים, דיבלים, מקדחים, מסמרים, נייר שיוף, מברג...? עם אילו חומרים כדאי לעבוד, בנייה בגבס או בעץ? קירות גבס או קיר בטון? איך מכינים דברים שעלותם נמוכה יותר ועדיין יהיו חזקים ויפים? "איך אני אמור לדעת את זה!?!?!?"
פעם בזה הייתה מסתיימת ההרפתקה. אבל היום רק צריך לפתוח את הראש ולהבין שהדרך רק מתחילה מפה. בשנים האחרונות, טרנד ישן-חדש תוקף את הארץ אחרי שעבר בכל העולם, "עשה זאת בעצמך".
אני לא מדבר על איקיאה שאומרת "בוא נלעס לכם את האוכל ועכשיו תבלעו", אלא ממש - פטיש מסמר ניקח מהר - ולעשות לבד את העבודה כמו גדולים.
מסתבר שאפשר ללמוד לעשות את זה ובקלות.
יותר ויותר גברים כיום מודים לאחר כבוד שהם לא הכי טובים בלתקוע מסמר בקיר ישר, ולא כל כך ידוע להם מה לעשות עם דיבל... ובאופן שמפתיע הרבה מהגברים גם נשים לוקחות עניין רב בקורסי עבודת כפיים שונים כגון קורס עיצוב הבית, קורס עיצוב בגבס, בנייה בגבס ועוד.
מטרת הסדנאות היא לא להיות שיפוצניק אלא ללמוד לתחזק את הבית מבלי להיעזר בבעלי מקצוע.
עם קורס לעיצוב הבית (לא לנשים בלבד!) אתם מעצבים לעצמכם, לפי השיגעון שלכם. החלטתם להקים מחיצה בין הסלון לחדר אוכל, לא דרושים מלט ויציקות, אחרי שלומדים בנייה בגבס, מגלים את הפשטות בלהקים קירות גבס לבד ולעשות עיצוב בגבס על מנת לתת מראה מקצועי לבנייה.
בצד רכישת כל הידע השימושי וחוסך הכסף הזה, בעיקר נותר הסיפוק האדיר מלדעת שאתם עשיתם לעצמכם.
אז יאללה לעבודה! בסוף אפילו תתנו לעצמכם טיפ!

www.buildingcollege.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מכללת בילדינג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]